bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Jen lieverd die stevige ondergrond komt echt wel maar geef jezelf de tijd om ook te wennen aan een adb. leven. Aan een nieuwe Jen. Hoe vaak hebben we niet tegen ons zelf gezegd en nu stop ik? En net zo vaak vielen we weer op onze bek. Logish dat we niet van onszelf op aan kunnen. Door gewoon de dagelijkse dingen te doen, krijgen we al een basis, omdat we het nuchter doen. Je hoeft niet te zoeken hoor;) Ben je wel eens iemand tegen gekomen die echt zat was? Dat voelt ook akelig aan, je weet niet wat je aan die persoon hebt. Nou als die persoon jij zelf bent en je weet niet wat je aan jezelf hebt, dan wordt je zo onzeker als de pest. Dat groeit echt, wel langzaam maar het groeit je zal het zien. Vertrouw maar op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 @bolletje, zaterdagnacht nog, toen kwam mijn lief zat thuis. Tot overmaat van ramp wilde hij met mij discussiƫren. Tja, 10 maal hetzelfde en nooit een antwoord op wat ik zei/vroeg natuurlijk. En de volgende dag alles vergeten. Ja, zo was ik vroeger ook. En nee, dat wil ik niet, dat is inderdaad akelig. Tja, we zullen maar proberen geduldig te zijn dan; niet mijn sterkste kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Jen;) Hey COOOOOOTJJJJJJEEEE Joehoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 goedenavond Bol, ook weer op honk, fijn! Waar het vanmorgen nog een warboel was, is er nu een postieve wending, als ik iets heel graag wil, wens ik niet datgene, maar wens ik altijd dat het zo mag gaan/lopen, zoals het voor mij Ć©n mijn kinderen goed is, en daar vertrouw ik dan op, en meestal.. komt er dan iets uit wat niet helemaal mijn wens was/is maar wel iets positiefs brengt, soms gegoten in een andere vorm en vanuit een andere hoek. Mooi! Bovenstaande gaat over mezelf hoor, niet over de verwikkelingen van vandaag op de adb draden. Dit even voor de duidelijkheid Wilde dit alleen even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Booolllllliiieeeeeeeeeeeeeeee, ben dur wel haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 word ik geboycot ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Originally posted by: CocoBooolllllliiieeeeeeeeeeeeeeee, ben dur wel haha quote> HĆ© gelukkig ik dacht al, waar is die Co nou weer. Maar gelukkig daar is ze weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 quote Spike: co, wie ben ik om jou te zeggen dat ik het top vind om te lezen hoe je doet en gaat unquote dan ben jij Spike! delen om het helen delen om niet te vervelen delen om... denk dat al het delen hier maar Ć©Ć©n doel heeft onze intentie om adb te worden/zijn/blijven ieder op eigen wijze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hey Bol, ik was errug druk zou niet moeten mogen ha! vanaf morgen weer tijdgebrek dus.. soms echter ook even afstand uit zelfbescherming even weg van hier niet persƩ voor personen alswel gewoon teveel input teveel alcohol gerelateerd ... snappoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Spikie een vaselinebeurt? Wat mankeer je aan je huid dan? Ik kan me voorstellen dat mensen die verbrandplekken hebben dat doen. Snap het helemaal lieve Cooooooo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 hoi Johan helen en velen, klopt helemaal Spike dat velen kan af en toe effe mislopen maar meestal komt het weer op de pootjes terecht dat is mooi Spike dat jij die draad weer door de naald krijgt! ik ook nu weer, met varilux Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Originally posted by: spikeha, varilux voor op de ramenzodat je geen vaselineweerspiegelingen krijgt?quote> Zo'n focusbril met 3 verschillende ingeslepen afstandenloop de hele dag met mijn hoofd heen en weer tebewegen, lijk wel zo'n knikhondje dat op de hoedenplankvan de auto zat vroegar Koffie... ja drink daar ook veel van en roken kan ik ook nog niet latenmaar water is beter voor de huishouding van binnen zeg maardus tank daar tegenwoordig ook nogal wat van naar binnenJohan, toppie, weg met dat bocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Kippuhbillutjuh !!!! als je leest.... ik mis je erg hier hoe lang moet je nog? pfffttt mis alle gekkigheid met jou hier maar zeker ook je scherpzinnigheid! groetss van fluffyyyy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Spike ik heb vaseline via de HA die snel intrekt goed spul heet Vaseline-cetomacrogol-crĆØme FNA zal wel vrij verkrijgbaar zijn denk ik zo bij de Apotheek? Trekt snel in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 ik snap um Spike mooie rustperiode dat intrekken Fleurtje 3 maanden of langer weg ????? wow...das lang! dat is * ... ... ... ik ga mij voorbereiden op morgen en de rest van de week wordt weer weinig hier vertoeven tijd ontbreekt.. ga goed allen tot een volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Dag dag lieve Coooooo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 3 maanden? Ik ben hier nog maar 3 maanden, en dat is een hele lange periode naar mijn gevoel. Dat kan je toch niet menen, spike? (Ik vind het overigens nog altijd vreemd om je naam in te typen: mijn laatste kat heette Spike :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedenavond, Ik zit nu even heel diep in de put, ben vandaag door mijn werkgever gebeld dat ik boventallig ben verklaard, had ik niet zien aankomen. Aangezien ik zo goed als geen sociale contacten heb ga ik mijn collega's en mijn werk ontzettend missen. Ik weet niet hoe ik verder moet. Morgen wel weer "gewoon" weer naar m'n werk, ik weet niet of ik dat aankan. Mijn dochtertje bood heel lief aan om haar zakgeld te halveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Rosa... *.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ja Rickert, mijn man heeft vorige maand te horen gekregen dat hij weg wordt bezuinigd, zitten we allebei thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Mijn kat werd genoemd naar een absurd komisch programma van Patrick De Witte (Belgisch, ken je hoogstwaarschijnlijk niet). Die noemde het dan weer naar zijn favoriete komiek, Spike Milligan. Andere achtergrond dus, maar toch frappant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 * again.... Maar naar ik hoop wel gezellig dat jullie samen ongewenst thuis zijn. (klets ff kansloos naar het positieve;-)) Neem het aanbod van je dochtertje aan;-) De schat, ze snapt het... Deel het met haar:-) (zegt een gast die de fuik inliep na zijn ontslag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 rosa, ik voel met je mee. Ook ik kan na mijn ziekteverlof niet terugkeren naar mijn huidige werkgever, wegens, jawel, boventallig (ze noemen het hier anders, maar het betekent hetzelfde). Mijn lief zit ook werkloos thuis. Zeer herkenbaar dus... Veel moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goh Rosa das balen zeg, en nu? Ja dat weet je zeker nog niet het is zo vers allemaal. Maar veel hier komen en je niet gaan vervelen want dat vaak slecht. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Rickert nu vraag ik me af wat je bedoelt met de fuik. Jen, JohanW, dank voor jullie medeleven. Spike, dank voor de wijze woorden, dat helpt me om te relativeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden