Rae Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 De gitzwarte, richtingloze Rae die de draad opent. Eén iets dat ik nooit kan opgeven en dat is de zon. Een ode aan de schoonheid van de mens: Goedemorgen iedereen, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ha Rae, hier nog een slapeloze. Is het je gelukt de avond zonder drank door te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik was op de bank in slaap gevallen, zo rond een uur of 19.00 tja en dan heb ik mijn uurtjes qua slaap wel gemaakt. Bedankt allemaal voor de lieve woorden en de felies, ik word er verlegen van. Het was aan mij voorbij gegaan, dat ik anderhalf jaar niet meer drink. Albert, ik heb je gelezen en het kan mij wel degelijk schelen. Ontzettend jammer dat je gezwicht bent voor de drank. Ik hoop van harte dat je de draad vandaag weer oppakt en de motivatie weer te pakken krijgt om door te gaan met waar je gebleven was, namelijk stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Helaas niet, Tina. Zie eventjes geen zin meer in zelfzorg, nuchterheid en toekomst. Zal wel overgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Rae, dat klinkt niet hoopvol. Heb je enig idee hoe je dat weer zou kunnen ombuigen naar positief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Helaas, Tina. Voel me op dit moment een beetje Calimero. Zoals ik zei, zal wel overgaan. Van zodra ik mijn woede, degout, verbazing en frustratie kan overgeven aan de sterren. 4,5 maanden wachten op een dagtherapie voor borderline en dan 5 dagen voor de aanvang horen dat ik geschrapt ben omdat ik zogezegd zo gevoelig ben om in groep te functioneren dat mijn alcoholisme enkel versterkt zal worden. Terwijl het voor mij de ideale gelegenheid was om nuchter aan mezelf te werken. R. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Rae, dat heb ik gelezen. Inderdaad een grote teleurstelling, dat kan ik mij goed voor stellen. Ik ga toch nog even een paar uur naar bed, anders wordt de dag wel erg lang. Strekte joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Slaapse Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hey Rae, goed dat je je nog wil richten tot de zon ;-)) Hier fluit ondertussen de eerste merel, dat betekent dat de zon binnen een klein uurtje gaat schijnen.. Fijn zo een vroege dagdraad. Ik ga toch ook enkele uurtjes terug in bed en neem jullie mee in mn slaap. "om tare tuttare ture svaha", en de willem vermandere vind ik ook keileuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 om verwarring te voorkomen! onze lieve Rae heeft de dagdraad reeds geopend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Nou inderdaad. Ik was ook even een nachtbraker maar dat is me niet goed bevallen. Tja, geen koffie, geen broodjes, ´t is me allemaal wat. Ik sluit mij bij jou aan Fibo, er komen altijd weer betere dagen. Dat is een ding wat zeker is, al moet je er meestal zelf we iets voor doen. Het gaat niet vanzelf. Dus, vandaag begin ik positief al ben ik brak door de gebroken nacht. De zon schijnt hier al uitbundig en dat heeft een gunstige invloed op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, alweer een nieuwe dag, met veel zon, dat is beloofd. Ik heb hier koffie met beschuitje en aardbeien, wie wil? Natuurlijk wil ik jullie niet onthouden van mijn positief begin van deze nieuwe dag. Een van de belangrijkste zaken om los te laten is de schuldvraag. Geef je je omstandigheden of een ander de schuld? Het is zo gemakkelijk om met je vinger naar een ander te wijzen. Of te klagen over de economische crisis, of de verharding van de maatschappij, etc. Iets de schuld geven wat buiten jezelf ligt, helpt je per definitie niet verder. Je kunt er niets aan veranderen. Het is en blijft de kunst om de schuld, die je aan iets buiten jezelf geeft, volledig los te laten. Ja zeggen tegen de situatie waarin je verkeert. En vervolgens je eigen verantwoordelijkheid nemen. Wat kan ik doen? Welke keuze heb ik? Hoe wil ik in deze situatie handelen? Ik kies zelf hoe ik met mijn situatie om ga. Een positieve houding geeft je macht over je omstandigheden in plaats van dat de omstandigheden macht over jou hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedemorgen iedereen. Eerst maar lekker bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 fido leytse zorgden hier niet voor de koffie dat is yvonne die opende meestal de dagdraad en voor lekkere koffie en broodjes goedenmorgen trouwens..allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goodmorning, waar is Yvonne trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 maar weer met volle moed beginnen Dank jullie voor je steun:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedemorgen Lieve Frummers! Een positieve houding geeft je macht over je omstandigheden in plaats van dat de omstandigheden macht over jou hebben kijk dat vind ik een mooi begin van de dag Kameleon,Thanx! Hier is het prachtig weer, en juist vandaag zit ik de hele dag binnen, maar wie weet blijft het, morgenmiddag heb ik weer een paar uurtjes vrij ik heb vanmiddag e i n d el i j k een gesprek bij de gemeente, benieuwd of er wat uit komt, is i.i.g een begin ik ga even koffie zetten, jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik sluit mij aan bij jou woorden borretje, ik wordt er een beetje hyper van als ik alle draden moet gaan bijhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 ik doe met je mee Bor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Graag gedaan Gaby, succes bij de gemeente vanmiddag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik vind de "puinhoop" hier toch heel relatief, hoor zeker als Kameleon zo veel zon laat schijnen met haar woorden goedemorgen allen vanuit mijn ziekebedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik doe ook mee en neem de 1e niet. Wat betreft alle draadjes die door elkaar lopen. Het is geen wet van mede en perzen dat er op een bepaald tijdstip een draad wordt geopend. Al weet ik dat een aantal mensen zich eraan storen als dit s'nachts gebeurt i.p.v in de ochtend. En als iemand zich niet gehoord voelt en daarvoor een eigen draad wil openen, be my quest. Al vraag ik mij ook af of het zin heeft, de meeste mensen lezen hier op de dagdraad. Maar goed, ieder wat wils en doe vooral waar je je goed bij voelt. Ik ga mij ook meer beperken tot de dagdraad, het is te onoverzichtelijk geworden. Voor mijn persoontje dan hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedemorgen, hier al menige bak koffie op was er vroeg uit en mezelf op actief gezet nu even een korte koffiepauze en lezen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Tante Bol back in town Welkom thuis tante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden