Madelief Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Dank je Meiske! Mooi Emma:present:!!!! Ik zit te denken, mijmeren.. En als je de top hebt bereikt? Wat dan? Is het dan genoeg? Is dat uitzicht zo mooi dat ik daar wil blijven zitten? Beetje rare gedachten van mij.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Originally posted by: borretjeHeel interressant dit, Tina.Dus eigenlijk compenseer jij naar hoe je je voelt?Probeer ik ook wel te doen, soms, maar dan zit dat maar in m'n hoofd.Zo van; dàt moet ook nog steeds gebeuren.Wordt ik heel onrustig van.Behalve met dingetjes die me triggeren, die kan ik nu wel van me afzetten/ loslaten even.Om later eens weer op te pakken wanneer ik me sterker voel.quote> Nee Bor, ik compenseer zeker niet altijd naar hoe ik mij voel.Bij een heleboel zaken kan dat ook niet,als ik moet werken en ben moe kan ik nietzeggen, ik kom niet.Ook zijn er dingen die echt moeten,daar kan ik dan ook niet omheen,dat doe ik ook niet snel.Maar als ik soms de keuze heb een stapjeterug te doen omdat ik voel dat dat beter is voor mij,laat ik dat niet na.En om mijn hoofd leeg te maken heb ik eensoort dagboek of things to do lijstje.Dat werkt voor mij goed,ik overzie dan wat ik nog moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Madelief, nee zeker is het dan niet goed. Je geniet wel elke dag van het mooie uitzicht maar het uitzicht veranderd ook, nietwaar? Ook moet je zorgen dat je daarboven, sterk blíjft en je niet op je luie gatje gaat zitten want dat is heel gevaarlijk. Als je ook naar beneden kijkt en je ziet al die bergbeklimmers zwoegen, dan zul je vaak een hand uitsteken om ze naar boven te helpen. Te helpen, ze moeten het zelf doen maar jij ondersteunt hier en daar. Klaar ben je nooit, gelukkig niet want je zou je immers rot vervelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Meiske, wat leuk, dit. Je had het al eesn eerder gezegd, weet je nog? Dat je dit stuk nooit vergeten was. En inderdaad, zo is het toch ook, forummers? We zijn toch met elkaar die bergbeklimmers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Emma, ik weet het, klaar zullen we nooit zijn. Beetje flauw mijn reactie, sorry. Maar eigenlijk bedoelde ik, is er dan nog een uitdaging. Natuurlijk is die er, bedenk ik me. Helpend zijn, dat zeker, maar ook voor mezelf, zoals mijn dromen proberen waar te maken. Ooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Madelief, ik vind het helemáál niet flauw! Ik heb er juist even over moeten nadenken, zo van Ja, wat nou dan? Heel leuk om daar over na te denken juist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Hoi allemaal ben ook weer thuis van het werken en ga nu even wat te eten maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Jopie niet te lang hoor ik mis je nu al:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Heey AR, Je gaat er dus weer voor? Hartstikke goed man!!! Weet je al waarom Will, zuipse, tegen je zei? ik vond dat zo erg voor je, snapte er niks van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 ik kom even tussen de bedrijven door binnen wippen prachtig stukje Emma, zo is het maar net! en de vraag van Madelief, helemaal niet flauw! ook ik heb er over nagedacht als ik boven aan de bergtop zit.... wil ik daar graag goed geankerd blijven zitten ook om anderen te kunnen helpen maar zeer zeker als eerste voor mezelf om niet weer naar beneden te glijden dus ik zal ook bovenaan die top zullen moeten blijven strijden om me daar staande te houden en te blijven genieten van het prachtige uitzicht welke ik nu zonder de drank heb gekregen... ja zo zie ik het hihi als je bovenaan de bergtop bent ben je zo beneden maar als je onderaan staat is die top oh zo ver weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 ER omdat ik haar aan de telefoon had en ze hoorde het aan mijn praten Daarom zei ze dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Originally posted by: wijfieSuikertje: heel veel succes vandaag met je verhuizing, het kan verfrissend zijn, zo'n nieuwe start...Voor mij hebben al die verhuizingen van de afgelopen tijd niets opgeleverd.Ik voel me meer een opgejaagd dier, heb het niet naar mijn zin hier in de flat en geef het ook geen kans, het is te klein, ben het niet gewend.Kan het nog steeds niet verwerken, dat blijkt wel, ik zou heerlijk in mijn tuin willen zitten, maar helaas, dat zit er dus niet meer in, zal moeten accepteren dat dit het is, hier...Ben bezig om m'n spullen te verplaatsen, maar het lukt niet, weet geen raad met de inrichting en de kamer is niet al te groot, kan geen kant uit.De vloerbedekking die ik heb overgenomen, daar is niets meer van over, kan ook niet met al mijn huisdieren, het stinkt als je hier binnen komt, word er misselijk van, maar krijg de lucht er niet uit, heb nog een kat die overal piest, dus het schiet voor geen meter op, pilletjes gehaald bij de dierenarts, helpen niets, kost alleen maar een hoop geld.Sorry voor al het gemekker, scroll maar door, moest het even kwijt...quote> lieve wijffieje zult het moeten doen met de woning die je nu hebttoen ik je las was het eerste wat ik dacht:gooi die ramen open!!, zet je favoriete muziek op!! en ga er tegenaan!!maak het helemaal jouw eigen plekmet een goedkoop potje verf van de Ac Tion kun je wonderen verrichtengeen tuin, maak op je balkon een vrolijk plekje als je die hebten anders plaatst een stoel op een zonnige plek achter je raamer zijn zoveel mogelijkheden om het helemaal jouw plek te maken die goed voelt voor jou!maak een tekening op papier wat wel en niet kan in je woningje zult zien...vaak zijn er veel meer mogelijkheden dan je dachten zelfs voor geuren in huis heb je tegenwoordig oplossingenzet em op wijffie zo belangrijk als je een fijne plek heb!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 en ik ben weer weg met kwast en verf....................zoefffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Het feit alleen al dat ze het zei Johan ze is het er niet mee eens dat ik drink omdat ik het dan toch niet onder controle heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goeie avond Frummels. Ik ben thuis en heb lekker gewerkt vandaag. Is ook wel weer eens goed om dat te ervaren. Al die ruzie wordt op den duur zooooo eentonig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Nou, dat is inderdaad wel fijn dan he Bol, als de sfeer een keer goed is. Dat werkt stukken gezelliger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Wat heet 10 Johan? glazen? kratjes Bij mij waren het 10 halve liters en dan was het na 4 echt geen ho meer. 4 Glazen zou netjes zijn. Hoop dat het je lukt zo. Je hoeft niet te antwoorden hoor als je niet wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Zeker weten Em:present: Hoe is het vandaag met jou gegaan? Heb je een beetje goed gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Ja, ik heb me vandaag goed gedragen, hahahha. Alleen vanavond een pizza gehad en een ijsje toe, morgen kook ik weer gezond. In de koelkast ligt nog een stuk meloen op me te wachten en nog wat ardbeien. Dus: Ik ben trots op mezelf, zelfs anderhalf liter water gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Ik ben wat alcoholvrije bieren aan het onderzoeken. Veel reclame, maar toch niet zo goed verkrijgbaar als men zou denken. Is echter goed te doen, zeker in vergelijking met vroeger. Vergeet nooit meer dat een oom van me, (en dat is zeker 30 jaar geleden) destijds een fervent bierdrinker, het afgegoten boontjeswater noemde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 me nog vlug aanmelden voor het dagpact en gelijk weer droog afmelden heb mezelf een bakje kersen cadeau gedaan: 5 euro winst tegenover een fles wijn te kopen ga ik dat nu blijven vergelijken die prijzen of is dat ook weer een fase die overgaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goeienavond samen, Was nog steeds erg moe toen ik thuiskwam, even gaan liggen maar toen mezelf ernstig toegesproken. Heb nog een en ander geschilderd en er komt gelukkig schot in de zaak. Ook nog mijn ramen gezeemd in de kamer en ik ben blij dat ik toch nog wat gedaan heb. Lavendel, ik tel ook de winst hoor en de calorieën die het scheelt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Ja Johan, dat denk ik wel, hahahaha. Ze hebben je een hele tijd laten aanmodderen maar nu dachten ze, even een mazzeltje tussendoor. Die jongen heeft het verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Harstikke goed Em. Wie weet Johan. Misschien zijn ze daar boven ook wel heel trots op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Dylan waarom toch bier ook al is het alc. vrij? Vind je bier dan zo lekker? Ik denk dan toch dat je het er moeilijk door krijgt. Maar dat komt omdat ik dat zelf ook zou hebben. Er zijn zoveel lekkere drankjes die niet de naam alc. vrij bier hebben. Lavendel flink eten dan. En wel de pitjes weggooien hé? Anders komt er een kersenboompje uit je navel groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden