kameleon Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hier weer een opsteker: Om echt positiever te kunnen leven is loslaten een heel belangrijke stap. Door los te laten creëer je ruimte om echt te leven. Een van de belangrijkste zaken om los te laten is je eigen beperkende gedachten. Je eigen gedachten over wat je zelf wel of niet kan, over wat wel of niet mogelijk is. Deze gedachten zijn heel krachtig. Je eigen gedachten bepalen wat je wel of niet kan bereiken. Eenieder krijgt wel eens gedachten die je beperken, die zeggen dat je iets niet kan. Accepteer deze beperkende gedachten en laat ze vervolgens los. Je hebt er niets aan. Je kunt besluiten er niets mee te doen. Het is zo veel gaver om je gedachten te openen en op zoek te gaan naar je onbegrensde mogelijkheden. Visualiseer je droom. Denk aan zaken die voor jezelf heel gaaf en positief zijn. Laat je beperkende gedachten los en werk aan versterkende gedachten. ~ De geest is een prachtig instrument als het goed gebruikt wordt. Als het verkeerd gebruikt wordt, kan het heel destructief zijn. (Eckhart Tolle) Moet met een kop koffie te doen zijn, Warme groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goedemorgen Kameleon. Ik heb koffie gezet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 En jij ook goedemorgen bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goedemorgen luitjes, Kameleon, mooi! Om heel eerlijk te zijn vind ik jouw berichtjes niet echt bij je naam passen. Ze zijn standvastig en niet wisselvallig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Nee bor, het mocht van mij dag later zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 goede morgen frummels. suiker zit je nu in je eigen helemaal voor jou alleen huis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goedemorgen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 moggeuh frutzelzzz, lekker een bakkie van hier weer eens. Tjah Kameleon wel wat veel op vroege moggeuh en zonder koffie gevraagd hoor. Suikertje al verhuisd of dat vandaag ofzo? Tjah ff veel gemist iin 2 weken dus alle nieuwkomer als Kameleon welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Moet je nagaan hoe de tijd vliegt Bor. Tina, je hebt gelijk, dat wisselvallige van mij is zonder de wijn verdwenen:), zal eens na gaan denken over een andere naam. Zwart graag, suikertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 ik wil er graag een beschuit met aardbeien bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 sorrie Igor, hier zijn de aardbijzien nog nie gaar helaas , frambozen die dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goedemorgen luitjes, pracht opening van de dag Kameleon! kan me er helemaal in vinden wens jullie allen een fijne dag en vooral een zorgeloze en liefdevolle dag ben er meteen van tussen straks werken dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Hey Drakie, back in town alles gelukt met wat je wilde doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Ik ga vandaag verhuizen. Kan jullie geen ontbijt maken, alles is ingepakt, behalve koffie apparaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Suiker, veel succes vandaag. Op naar je eigen plek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Succes vandaag Suikertje lijkt me juist een fijne dag vandaag voor je wel druk, maar je sluit een oude periode af om vervolgens aan een nieuwe te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Ha Sha lief nichtje , ja was erg leuk alleen was alles erg veranderd na 25 jaar Maar was erg leuk, maar kort , maar ook thuiskomst wel weer erg lekker , tsunamie van Drentse Draken Doggen Alleen daar was het alc. vrije Bintang zero een soort limonade Kon dus soort van afkicken van alc vrije bier, wel een paar "gewone"genomen met water maar dat ging goed en zelfs de arak kunnen laten staan poeh dat was ook wel uitdaging, maar tida problemos suikertje sukses vandaag joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 suikertje succes met overhuizen. en kijk goed wat je achterlaat dat wil je toch nooit meer? hou dat ergens heel ver weg in je achterhoofd. je gaat nu een nieuw leven tegemoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Jopie, wellicht lees je mee. Ik hoop dat de reden dat je hier de komende tijd niet zal zijn, geen ernstige is. Als dat wel zo is wens ik je veel sterkte toe. En anders een fijne forumpauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Lieve mensen, Het volgende wil ik graag met jullie delen, al is het alleen maar als reminder wat alcohol met je gezondheid doet, wat we natuurlijk allemaal wel weten. Sinds ik het op een drinken heb gezet, een aantal jaren geleden, steeg mijn bloeddruk tot een onacceptabele hoogte, had een ernstig b12 tekort en over mijn cholesterol maar niet te spreken. Alle waarschuwingen sloeg ik in de wind, dacht dat het met pilletjes en spuiten (b12) wel weer overging, dus kon ik rustig doordrinken. Lekker mijn kop in het zand steken. Nu ik gestopt ben, zakt mijn bloeddruk in een razend tempo en mag ik een pilletje minder nemen, mijn B12 zit hoog, dus goed. nu alleen mijn cholesterol nog. Natuurlijk worstel ik nog gigantisch, heb mijn moeilijke momenten. Ik ga er vanuit dat er een dag komt dat ook die momenten minder worden en zelfs helemaal niet meer voor gaan komen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goedemorgen allemaal! Heerlijk geslapen. Straks neem ik weer een duik in het ijskoude water. Brrrrrrrr. Maar het is goed voor me dusssssssss. Eerst maar een warm bad nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Originally posted by: borretjeDagpact; AlbertBorretjeMadeliefVandaag neem ik de eerste niet.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Suiker, verhuis ze! Laat dat koffieapparaat maar draaien... In je oude en nieuwe huis! Ik weet een ding van verhuizen; er gaat heeel veeel koffie doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 goeie morgen lieve mensen. Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden