Spring naar bijdragen

woensdag 20 juni 2012


kameleon

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve mensen,

Hier weer een opsteker:

Om echt positiever te kunnen leven is loslaten een heel belangrijke stap. Door los te laten creëer je ruimte om echt te leven. Een van de belangrijkste zaken om los te laten is je eigen beperkende gedachten.

Je eigen gedachten over wat je zelf wel of niet kan, over wat wel of niet mogelijk is. Deze gedachten zijn heel krachtig. Je eigen gedachten bepalen wat je wel of niet kan bereiken. Eenieder krijgt wel eens gedachten die je beperken, die zeggen dat je iets niet kan. Accepteer deze beperkende gedachten en laat ze vervolgens los. Je hebt er niets aan. Je kunt besluiten er niets mee te doen.

Het is zo veel gaver om je gedachten te openen en op zoek te gaan naar je onbegrensde mogelijkheden. Visualiseer je droom. Denk aan zaken die voor jezelf heel gaaf en positief zijn. Laat je beperkende gedachten los en werk aan versterkende gedachten.

~ De geest is een prachtig instrument als het goed gebruikt wordt. Als het verkeerd gebruikt wordt, kan het heel destructief zijn. (Eckhart Tolle)

Moet met een kop koffie te doen zijn,

Warme groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 96
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

moggeuh frutzelzzz, lekker een bakkie van hier weer eens. Tjah Kameleon wel wat veel op vroege moggeuh en zonder koffie gevraagd hoor. Suikertje al verhuisd of dat vandaag ofzo? Tjah ff veel gemist iin 2 weken dus alle nieuwkomer als Kameleon welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Sha lief nichtje , ja was erg leuk alleen was alles erg veranderd na 25 jaar :( Maar was erg leuk, maar kort , maar ook thuiskomst wel weer erg lekker , tsunamie van Drentse Draken Doggen :) Alleen daar was het alc. vrije Bintang zero een soort limonade :( Kon dus soort van afkicken van alc vrije bier, wel een paar "gewone"genomen met water maar dat ging goed en zelfs de arak kunnen laten staan poeh dat was ook wel uitdaging, maar tida problemos

suikertje sukses vandaag joh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Het volgende wil ik graag met jullie delen, al is het alleen maar als reminder wat alcohol met je gezondheid doet, wat we natuurlijk allemaal wel weten.

Sinds ik het op een drinken heb gezet, een aantal jaren geleden, steeg mijn bloeddruk tot een onacceptabele hoogte, had een ernstig b12 tekort en over mijn cholesterol maar niet te spreken. Alle waarschuwingen sloeg ik in de wind, dacht dat het met pilletjes en spuiten (b12) wel weer overging, dus kon ik rustig doordrinken. Lekker mijn kop in het zand steken.

Nu ik gestopt ben, zakt mijn bloeddruk in een razend tempo en mag ik een pilletje minder nemen, mijn B12 zit hoog, dus goed. nu alleen mijn cholesterol nog.

Natuurlijk worstel ik nog gigantisch, heb mijn moeilijke momenten. Ik ga er vanuit dat er een dag komt dat ook die momenten minder worden en zelfs helemaal niet meer voor gaan komen.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...