Jen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Ik word al gek van mijn belastingaangifte, en nog een paar administratieve zaken. Veel moed hoor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Dank je Jen en nee Johan we laten ons de kop niet gek maken we gaan er voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Even droog afmelden, leuke avond. Spanje door Frankrijk naar huis, maar damn, ik mis Oranje Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Dank je Coco love ye Will Oranje is niet meer, leg je er maar bij neer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Ik ga nu zo langzamerhand naar bed morgen weer een administratieve dag:$ truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Ook nog niet moe dus? En, is het bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 wilde jij geen échte piano wijfie? Nu, die digitale van tegenwoordig zijn heel goed. Veel plezier ermee! Johan, ik ben van pure verveling beginnen pokeren. Erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Ben jij een moderne man dan? Ik stel me bij jou eerder iemand voor die gewoon zichzelf is en lak heeft aan trends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Leuk werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 En het lijkt alsof ik tegen stemmen in mijn hoofd praat. Misschien doe ik dat ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Punisher Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Hallo allen... En hoi Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Punisher Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Krijg na dat alcoholvrije bier evengoed trek... Zou best een portie frieten met mayo lusten... Of een lekkere currywurst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Punisher Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Punisher Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Leg ik morgen wel ff uit...komt van Marvel Comics. Kan niet lekker typen op deze foon.e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Calamity Jane says goodnight to ya all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Originally posted by: fleurtjeIk vind je reactie een beetje spijtig Tina maar alleen omdat het aanvoelt als een soort van vergelijking. Voor mij doet dat mijn ervaring een beetje teniet. Het is geen domper op de vreugde, nee dat dan ook weer niet. Maar het één loopt niet automatisch weer in het ander. We hebben dezelfde problemen maar zelfs dat is best verschillend. Los van dat, zijn we twee verschillende personen.Wie weet kom ik ooit terug van waar ik kwam.Wie weet ook niet.quote> Fleur,het is niet mijn bedoeling om jou en mijn persoontjemet elkaar te vergelijken.We zijn inderdaad 2 verschillende mensen.Je bericht riep herinneringen op,die herinnering heb ik gedeeld. ik gun je absoluut niet dat je terug gaatnaar waar je vandaan kwam.Dat dat mij overkomen is wil niet zeggendat het jou ook zal gebeuren.Je hebt het afgelopen anderhalf jaargenoeg strijd geleverd om te komen waarje nu bent.En het is absoluut niet mijn intentieom je ervaring teniet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden