gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Het wachten is op Punisher.. Ik heb gister na de nachtfilm zo hard gelachen toen ie inene bij arme Johan voor z'n snufferd stond...Om half 2, geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Slaap lekker allen, ik heb het droog gehouden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Slaap lekker gaby! Wanneer ben je een half jaar nuchter? One of these days.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 was wel een mooie film he gwen op Ned.2 gekeken jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 ja de bezorgdheid straalt van me af he Hannah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedenavond dames, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Michael? Wie is dat? Ook een nachtbraker? Kom maar rap terug dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Originally posted by: TeveelGoedenavond dames,quote> Dat is me ook zowat, waarom is dit forum overbevolkt met de vrouwelijke kunne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Wat een prachtige film, ik heb hem geprobeerd te beschrijven... maar bij de verliefde homobodyguard kwamen mijn verhaallijnen in de knoei. Oehh, die moeder met haar dochters.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ho, ik zie net dat er nog een lid van de mannelijk kunne is ingelogd. Welkom en goedenavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Originally posted by: Hannah1Mag je er bij de huisarts niet meer in Jen?quote> Hahaha ik ben weer traag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Oh ja Jen, daar heb ik een antwoord op... Mannelijke alci's eindigen in de gevangenis, en daar hebben ze gelimiteerd internet, die gebruiken ze voor andere sites... (mannen, nu niet weer allemaal boos op mij worden, please...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 'k zal maar niet zeggen dat ik ook ooit een nacht heb moeten doorbrengen in... Bah, wat een vreselijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Gwen Maar even serieus, hebben mensen in de gevangenis internet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Leuk Jen "ik zal maar niet zeggen" en het dan gelijk vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Moeje aan Jen vragen, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ja Jen, hoe zit dat, had je internet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Trouwens, Johan. Als een echte gentleman ging je voor onze Jen staan, vannacht, tijdens de invasie uit de heldenseries. Complimenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Originally posted by: TeveelLeuk Jen "ik zal maar niet zeggen" en het dan gelijk vertellen quote> Ja he... Ik vertel veel te graag.Maar dat was natuurlijk niet de gevangenis maar gewoon zo'n politiecel. Daar heb je geen internet, in de gevangenis volgens mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Originally posted by: gwenTrouwens, Johan.Als een echte gentleman ging je vooronze Jen staan, vannacht, tijdens de invasieuit de heldenseries.Complimenten!quote> Proest. En Jen was gewoon op de bank in slaap gevallen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dat was idd m'n volgende posting... thnx Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Wel jammer dat Johan zijn heldendaden verwijderd heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Bescheiden superheld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 T'is hier nog steeds polonaise op het plein... Bonne notte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Wat is er te vieren dan? Goed weer daar zeker? Pfft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden