Spring naar bijdragen

Woensdag 27 juni 2012


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trouwens, heel goede morgen allemaal.

Lekker dat ik weer een beetje kan ouwkleppen hier op de 'vroege' ochtend...

Tuindeur staat open, de vogeltjes zitten wat te rommelen in de tuin, tis windstil en bewolkt.

En als ik goed kijk zie ik dat het aan het miezeren is.

Denk dat ik maar even niet goed kijk, dan zie ik de regen ook niet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diesel, ze hadden het meeste van dat lekkers in de koeling gezet, dus ik kon inderdaad nog heerlijk gaan zitten nassen gisteravond laat.

Maar wat heeft Fleur met de broccoli oogst van nederland te maken? Heeft ze meneer Schildpad op de plantjes afgestuurd soms?

Heeftie het mijne blijkbaar over het hoofd gezien, ik heb volgens mij ook één broccoliplant staan, denk ik :$...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me indenken dat je gisteren met een heel blij en dankbaar gevoel hebt afgesloten, nog afgezien van je beslissing om die operatie voorlopig niet aan te gaan.

En dat vandaag heel even die 'beloning' door je hoofd schoot vind ik helemaal niet zo gek hoor.

Ik vergelijk dat met die rare momenten dat ik opeens zomaar denk: 'en nou even een peukje, heb ik echt verdiend' ....

Ja, een mens zit gewoon heel raar in elkaar:)

aanpassing: zpelvoud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, mooi verwoord joh, mooi is in elk geval wat ik mompelde en weet ff nie wat te zeggen, klinkt als deja vu ofzo, heel fijn en mooi en...bakkie koffie erbij?

idd dah van die frisdrankkastinhoud opnoemen enzo........Bor #knufffff# meiz, zo zie je wat een respect je toch hebt bij ze en dat je toch een raar lief wijf bent :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers.

Goh ik zal toch wel erg blij zijn als ik vrijdag die longfoto's kan laten maken. Hoest best erg veel. Gisteren had ik het idee dat ik misschien allergisch voor m'n hondje geworden ben. Zou verschrikkelijk zijn zeg.

Nou ja maar niet gaan invullen.

Dadelijk werken.

Drakie hoe is het nu met je kippels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie:heart::sun:

Hey kijk aans aan, Vonnie is weer terug. Blij dat je er weer bent meid, ik heb je gemist.

Nou ik slaap nu boven en heb gisteren dus heel mijn slaapkamer schoon gemaakt, raam open gezet en de deuren tegenover elkaar ook open gezet maar ik blijf hoesten. Tja of het is een chronische irritatie van iets ik weet het niet ,maar ik word er moe van, hoewel het soms lijkt of het toch iets minder wordt. Niet dat ik me nu heel erg bezorgd maak hoor maar soms gaan de neg. gedachten toch heel even met me op de loop.

Maar goed er schijnt toch medicatie te zijn als je inderdaad allergisch bent voor honden. Dat hoop ik maar anders zou ik ze weg moeten doen en dat is verschrikkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bollie, ja snap dat het fijn is als je weet wat toch die ellendige hoest veroorzaakt joh, nee nix nie invullen vantevoren hoor. Nou bij de kippe was het toch geen bloedmeiden.

Tjah ikke geen brilletje op , zullen wel verenluizen geweest zijn en 1 bloedluis ofzo. Maar kippie is overleden, denk zelf nu draainek ofzo. Ze was tiran voor de rest hoor dus de andere zijn er rustig onder, alhoewel ff van de leg (zeker fleur ons stress kippie ;) ).

Maar waren er pas foto's van jouw tuin ergens te zien??? ikke gemist dus :( Nou hoop dat je je snel weer beter ga voelen of dat ze weten wat ut is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Bol, niet invullen van te voren en je ook niet druk maken van te voren, daar schiet je niks mee op.

En mocht je alergisch zijn, ja hoor, zijn medicijnen voor.

Oudste hier is pas op latere leeftijd alergisch voor honden en katten geworden (wij hebben altijd dieren gehad en ze had nergens last van)... pas toen ze al een poos op zichzelf woonde werd ze alergisch... maar heeft toch zelf ook huisdieren genomen en slikt medicijnen daarvoor... gaat prima en heeft nergens last van zolang ze maar 'slikt'...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach je hebt last van schimmels in kamer, tjah net voor verhuizing hadden wij dat ook, ik kon er ook nie tegen, pfff wat afgeproest vanuit me tenen zeg. Woningbouw wou er nix aan doen omdat we toch zouden gaan verhuizen. Hoefde daarom zelf ook nix te doen aan muren plafonds etc, dus was goed genoeg zo, scheelde mij ook een boel werk, maar kon ook absoluut niet meer in de slaapkamer slapen en zelf in de hal als ik erlangs liep moest ik al proesten. Dus dat kan het heel goed zijn hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze morgen.

Dacht dat het zonnetje zou schijnen vanochtend, is het grijs en miezerig:huh:

Borretje, mooi wat er gebeurd is gisteren en in het bijzonder: opengetrokken, bespreekbaar gemaakt. Nu hoorde je ook wat het met anderen deed en doet, iets wat anders onder de pet was gebleven.

Respect hoor Bor!

En hou vast aan je AA rating.

In ieder geval: ook ik neem vandaag de eerste niet en meld me weer aan.

Het gaat goed.

Dagpact:

Travel

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...