Lenie Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 lekker laten wapperen...scheelt idd een hoop strijkwerk. daar doe ik nl ook niet aan hoor..haha ik ga even douchen menschen...toedeloeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goedemorgen teveel, Ben jij ook zo vrolijk vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Super jennifer!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Jen, als je naast mij woonde kwam ik even stofzuigen:musicnote: was dan mijn goede daad voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ook goedemorgen Kameleon, Zeker ben ik vrolijk, maar ik heb een opgewekte aard al zeg ik zelf. Ik ben van het half volle glas om een op dit forum wat verdachte metafoor te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Mijn verhuisdozen zijn net bezorgd, ik sta ietwat beteuterd te kijken naar de enorme hoeveelheid. Waar zal ik eens beginnen? Ik denk de boekenkast, met die inhoud kan ik aardig wat dozen vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goeie morgen lieve mensen. Ik ben gisterenavond om 21.30 naar bed gegaan en ben pas om 7.30 wakker geworden. Het is dat Puck naar buiten moest anders had ik nog verder gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Teveel, ook dat is goed;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Lenie, beterschap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Albertina, Dat wordt nog een klus, heb je iemand die je komt helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goedemorgen Bol, Hoe is het gisteren gegaan? Je moest toch voor foto's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 kameleon, het lief is wakker geworden van jouw filmpje en kijkt zeer slecht gezind :$ dan maar iets ironisch/sarcastisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Bol, schandalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Kamé de foto's over de longen daar krijg ik de uitslag a.s. vrijdag van maar volgens mij sta ik er mooi met ontbloot bovenlichaam op. De echo van mijn schildklier was goed, dus dat is al een geruststelling. Verder heb ik een afspraak met de h.arts voor maandag. Wil een allergietest laten doen. Ben er bijna van overtuigd dat het met schilmmelallergie te maken heeft. maar dat zal je altijd zien, nu ik er werk van maak, is het bijna over. Das altijd zo, ik stel het altijd uit. Jeni. proficiat meis. Knap gedaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Kameleon, ik ben een eigenwijs mens wat dat betreft. Mijn eigen spullen wil ik ook zelf inpakken. Er zijn wel mensen die willen helpen hoor maar ik doe het liever zelf, op mijn eigen tempo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ja hé Jen? Maar wel lekker. Tinus nog maar even doorbijten lieverd. Je zal eer hebben van je werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Je lijkt wel sterk op Jaap, Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Jen, misschien tovert dit een glimlach tevoorschijn bij je lief. http://www.youtube.com/watch?f...tailpage&v=UwGGiplBklc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Nu ja dat was flauw. Ik weet niet waar het over gaat en dat hou ik maar zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik snap het, Albertina. Ik heb het ook altijd zelf gedaan, wist ik tenminste wat er in de dozen ging. Bovenal, dat het goed gebeurde, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Zie je wel Johan, je bent m'n broer. altijd al geweten dat jij het was. Je bent ook helemaal geen alci. volgens mij. Je doet maar als of. Nee hoor kerel doe maar lekker wat voor jou het beste aanvoelt. Maar laat je niet weg sturen want dat is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Johan toch, je kan de dingen ook loslaten, je moet het je niet aantrekken. Wees vrolijk en geniet van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 hahaha kameleon. Is er eigenlijk geen risico dat de fret de kat doodbijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Niet bij deze Jen, vanaf dag 1 hebben we ze kennis laten maken, het gaat super goed! Hij heeft wel onze kraai te pakken gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ga even ons hondje uitlaten tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden