bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Originally posted by: JenWij hadden ooit een nest muizen in onze stofzuiger :$quote> WAAAAAAAT:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: JenWij hadden ooit een nest muizen in onze stofzuiger :$quote> WAAAAAAAT:angry:quote> :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Grapje hoor Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ik heb dan wel geen nest muizen in de stofzuigerzak maar een paar zooi klaprozen tussn de tegels in groeien :$ zonde om weg te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Dag jennifer, naamgenoot... jij zit hier nochtans toch al lang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Hoi Jennifer alweer dag 6 toppie ach.. af en toe is het hier ook niet te volgen maar vaak ook weer wel er komt van alles langs de hoofdmoot is adb daar ben ik hier tenslotte ook voor als je er wat langer bent went het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 mensen, nog een fijne avond allemaal ik ga bankhangen Jennifer, succes iedere dag is er één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik ben overigens bang voor muizen. "Er piept hier iets," zei ik tegen mijn man. Hij schudde met de stofzuigslang, schoot in de lach en ik gilde. Superkleine veldmuisjes waren het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ik heb een suggestie bulletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Jeniffer, als kaas eten ook bij snoepen hoort: ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik denk jopie, dat littekens bij een mens horen, bij wie zhij is. Zoals rimpels. Een rimpelloos mens van mijn leeftijd zou me angst aanjagen. Geleefd hebben laat zijn sporen na, en zo hoort het te zijn, naar mijn aanvoelen. Niettemin wens ik je toe dat je, mét je rimpels en littekens, binnenkort weer kan genieten, ook al zal het weer "anders" zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Luitjes, een fijne avond en veel plezier verder. Truste voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Een keertje bij Liz Taylor horen, die weet daar alles van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 sta ik nog ingelogd... uhm Hannah het was een 4 strippenkaart wil je um hebbuh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 alleen als ik er een BOVAG garantiebewijs bij krijg mag jij met rijst gooien hoewel de bedoeling daarvan op zeker zal mislukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 hoe is het trouwens met joe? je klinkt stukken beter als laatst dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 gelukkig maar is waardeloos om in zo'n dip te zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Hannah is toch altijd ons zonnestraaltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 weet je ook weer dat het weg gaat... de zon komt de zon gaat zonder Hannah is het forum niet compleet Jen nee niet minder druk.. het is daar allesbehalve gezellig nare sfeer onderling gunnen elkaar het licht in de ogen niet en ik sta er zo'n beetje tussenin dus ik heb bokshandschoenen gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Jopie sterkte meis. ik ga ook weer sluiten en duik zo m'n bed in voor de zware dag van morgen. Het sloopwerk gaat hier beginnen hoor. Trusten allemaal tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 hahaha Han, ook een varioluxje? het is geen vaste baan, wordt het ook niet maakt het ook allemaal erg lastig maak me wel heel nuttig daar voor ze waar ze straks iets aan hebben dat dan weer wel wordt ook gewaardeerd hoop op de nieuwe contacten (netwerk) en laten zien wat ik kan wie weet via via iets anders wel voor langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 allemaal welterusten ik ga ook, ik was al weg terug bankhangen, heel even en dan op naar de dag van morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 precies Hannah, dit is goed voor mijn CV enne rustig aan joe geniet van de ogenblikken die goed zijn ik dacht even 'joe' wie zei dat altijd? JA! MARJO!! zie haar weinig meer hier, maar komt vast en zeker weer opdagen als je leest Marjo: groetjessss van me voor joe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Goh ik voel me eenzaam vandaag. Wellicht daardoor dat ik zoveel achter mijn toetsenbord zit. Hopelijk morgen weer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden