kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Soothe, dat is inderdaad erg fries, dan ben jij een halve? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Thnks Kame en Bul. Soothe, ook thnks en helemaal met je eens. Overigens hier ook half Fries bloed dat door de aderen stroomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Bulletje, niet iedereen kan goed schrijven en dat is niet erg. Ikzelf had mij aangeleerd om eerst goed na te denken wat ik wilde schrijven. Soms vergeet ik dat, we zijn allemaal mensen met onze eigen gebreken en gelukkig heel verschillend. Wat zou het een saaie wereld zijn, allemaal dezelfde mensen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Zo heeft iedereen zijn eigen talenten Bul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 ooohhh...bull, dan zit je hier ook goed hoor...hahaha er zitten hier wel wat lekkerbekken . o.a. ikke ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Vader is geboren in Leeuwarden. Maar opgegroeid in Hijum. Toen naar Amsterdam en nu aan de voet van het Taunusgebergte. Toen ik in Mei met het meisje in Duitsland was heb ik hem onverwacht bezocht. Ik was 7 toen hij wegging. De man is nu 93 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Hijum een dorp wat ik wel ken. Leeuwarden, heb ik gewoond. Waar ik geboren en opgegroeid ben zeg ik niet:D Heb jij al die tijd je vader niet gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 @Jopie, Niets is zo fnuikend als politieke spelletjes binnen bedrijfsculturen. Ik weet er alles van. Voor mezelf besloten om integer bij mezelf te blijven. Nu, na een lange tijd, ben ik blij met die instelling (attitude). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Één keer, ik was denk ik 23 jaar. Hij was hier op vacantie. Een paar uurtjes. Nu vond het aardig hem gezien te hebben voor één van ons de ogen mocht sluiten. Dat is het. Geen echt warme gevoelens. Wel leuk!! Zonder een cent allimentatie koers naar Duitsland. Groet, ik ga wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Soothe, Triest verhaal Soothe, heb even geen woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Zo zeg wat is het wamme pppffffttt. Ben weer met m'n slaapgerei naar beneden verhuisd. Bed opgemaakt. slaapkamerraam afgeplakt zodat ik in m'n blote niksie daar rond kan lopen, en de stucador gebeld. die was onze afspraak vergeten. Dus die komt vanavond, joepie. Vanmiddag ons laatste karwei met het laminaat en dan denk ik dat we morgen kunnen gaan inruimen. Zal wel blij zijn als het klaar is want ik kom hier in huis toch wel tijd te kort nu. Zondag dienst dus wil ik maandag eens een daggie hebben waarin ik hier weer flink aan de gang kan gaan. Bullie kun jij vanavond een potje mee koken voor een harde werkster???? Weet je trouwens dat we ook een kookdraadje hebben? Kun j recepten opschrijven en bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 hier net een buitje gehad... kan niet zeggen dat het nou "wamme"is nou ja goed voor de plantjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 heerlijk, ik hoef vandaag niet te koken..ik ga uit eten vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Naar wat voor restaurant ga je Lenie? Volgens mijn dochter had ik gisteren restaurant eten op tafel gezet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 weet ik niet Kame...willen ze niet zeggen. verassing! altijd leuk he als je eten gewaardeerd word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Wat voor 'n pillen zijn dat dan Bullie? Ja en verder zorgen dat je een volle maag hebt meid, dat neemt de trek weg. Nou het klussen gaat vandaag niet door. Maatje heeft het knap in z'n rug. Vind ik helemaal niet erg hoor want dan kan ik lekker een beetje hier aan de gang blijven. Ook niet verkeerd. We kijken wel verder. Het gaat daar toch erg vlug, moet je kijken, dinsdag aan de gang gegaan en nu al bijna alles inruimen. Hoop dat hij er maandag in kan trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Geniet ervan Lenie, je hebt het dubbel en dwars verdiend:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 dank je wel. dat gaat helemaal lukken hoor. het is een kluppie fijne mensen waar ik mee op stap ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 dank je... het is even droog nu..snel boodschapjes halen. het kind moet ook eten he vanavond... hij wil een pizza :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 ps.. Bol?..heb je die foto gezien van mijn schatje.. heerlijk peuzelend aan zijn ijsje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 ja Leen ik heb hem net gezien. och wat een scheetje zeg. Het zijn zulke heerlijke dieren met zo'n lief en goed karakter. En hij ziet er prima doorvoed uit. Zeker door het vele ijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 hij is wel mager hoor Bol.. hij word oud. ik had dit ijsje voor het eerst gemaakt..vandaag heeft ie Yoghurt/tomatensap gehad. het word in dank afgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 die Yoghurt geef ik voor z'n slechte huid.. en dat ijs is ter verkoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Oké Leen, ja yoghurt is erg goed voor een hond. Ook voor z'n darmen. Ik geef de mijne altijd Kefir (melk van het yoghurtplantje). Dat vind ze met wat aanmaak limo, ook erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden