Spring naar bijdragen

er zijn zo van die tussendoortjes...


Aanbevolen berichten

Lieve Lavendel,

Ik heb dat nu al een paar maal meegemaakt, dat gekibbel op de dagdraad. Het lijkt een soort golfbeweging. Mensen die net gestopt zijn met drinken zijn vaak onstabieler en misschioen overgevoeliger en reageren dan ook heftig op anderen (dit slaat op het gedoe op de dagdraad). Als je veel pijn hebt ondergaan dan staat je radar aan voor mogelijke gevaren.

Ook de discussie over al dan niet koffie in de huiskamer is al vaker gevoerd.

Goed idee van je om even niet te reageren. Bewaak je eigen evenwicht hoor. Ik ben zo blij voor je dat het goed gaat. Dat is het allerbelangrijkste.

Na mijn vakantie was er vooral een grote opluchting dat het goed gegaan was. Ik heb regelmatig gedroomd dat ik teveel had gedronken. Dat gebeurt heel vaak bij mensen die gestopt zijn.

Sterk voel ik me nog niet, maar elke dag is er één en de eerste week van het dagpact heb ik ook goed doorstaan.

We knokken samen verder. Wat jij!

Lytse.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja hoor, Lytse, het knokken is ondertussen doorgedrongen en het grote besef begint serieus door te sijpelen.

Het duurde een tijdje om de omvang van het probleem te zien en vooral toe te geven, maar de wapens liggen klaar en het avontuur is begonnen!

Vandaag, 08/07/2012 begint dag 7 :)

En vooral dank zij de steun van mijn maatje en vele woorden van het forum, mag ik wel oprecht zeggen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...