Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik meld mij nog even droog af voor het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Johan, wat kan er erger zijn dan noodgedwonegen een Fortuna te roken in een bloedhete caravan met de hijgende, hete adem van een soort ierse wolfshond in je nek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ja lavendel want in het andere bed liggen de kids... pfffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Bo, hier in Vlaanderen waren er tot enige tijd geleden in een doorsnee dorp wel twintig cafés, die allen heel goed konden blijven bestaan. Ik las gisteren nog in een krant dat in Engeland 1 op 3 toegeeft regelmatig teveel te drinken, ik maak daar dan al gauw 1 op 2, daar velen dat niet durven toegeven.... Het zal dus inderdaad op de meeste plaatsen toch wel een groter probleem zijn dan men beseft. Gelukkig ben ik hier nedergedaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Een fortuna, Vlaamsmeiske? Geef mij m'n bastoskes maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Lavendel, dat zijn er - voor zover mijn kennis strekt - beduidend meer per dorp dan in Ned. Dan maar beter in de huiskamer hier;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Neeeeeeee ikke mijn kamelen Jen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Willemsen...dus Johan, zoon van Willem, mooi VM: slaapt de Ierse boven of onder de deken? Bo: stuur wat slaapstof, wil je?? Man,man, begin ik te zeveren als ik niet kan slapen, sorry folks, ik zal wat Ierse wolfshonden in schapenvacht gaan tellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 In de huiskamer met alle gordijnen open, Bo? Jaja alle cliché's over Nerderland komen vanavond voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik denk ook wel Bo dat bv hier in Vlaanderen het alcohol gebeuren zich meer buitenshuis afspeelt dan in Nederland. Maar dat maakt uiteraad niet uit. Probleem blijft probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Onder, maar ikke boven... veeeeeeeeeeeeeeeels te warm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ehm, bedoel je nu dat je bovenop je hond ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Noord of Zuid, Alcoholisme of verslaving, Wat is het verschil? Voor diegenen die twijfelen of ze verslaafd zijn of niet doe gewoon de test ga op stap met een groep vrienden drink de eerste 2 consumpties alco en vanaf dan alco vrij. Dan weet je het wel. Bo & lavendel: Tof dat jullie zo'n fijne maatjes zijn en elkaar zo goed ondersteunen. Ga er voor, het is zoveel waard. typvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 stel je voor da den nond boven op mij lag?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Dat wil ik wel Lavendel, als ik het had;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Bij Aziaten zal je niet snel alcoholisten aantreffen, Frodo. Het zou me niet verbazen als het ook cultuurgebonden is. En ik vind dat wel interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Lang geleden dat ik nog es zo laat hier rondhing. Met die kamelen, doet me denken aan mijn vriendinnetje hier, destijds, Marjo Und jetz komen die kamelen.. en ook (en die was ik bijna vergeten) Gooshe frabba... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Hoofdzakelijk godsdienst gebonden jen Moslims mogen geen alcohol gebruiken, maar of ze dit altijd consequent toepassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Bij Aziaten is het werkelijk zo dat ze slechter tegen alcohol kunnen dan wij. Moslims zijn zeker niet altijd consequent, gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jen, dat weet ik toch nog zo niet, hoor. Kijk maar naar de Indiaanse bevolking en de auborigonals... VM: Goh, ik heb het gevoel dat ik hier aan een virtuele toog hang en dat we bijna gaan zingen: we gaan nog niet naar huis, belange nie... Wel Johan W dan is uw spreuk onder uw postings toch wel heel mooi van toepassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Niet enkel Frodo en Jen, aziaten hebben een enzym minder en dat zorgt net voor de afbraak van alc in de lever (geloof ik). Maar komt er op ner dat het eigenlijk werkt als antabuse of refusal. dus ze worden doodziek na alc consumptie... en dat is niet cultureel, geloofsmatig.. gebonden. Zuiver fysisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 lavendel, het is echt waar. Ook medicatie heeft andere doseringen bij Aziaten. Hoe ik dat weet? Ooit in de farmacie gewerkt. Er zijn werkelijk waar genetische verschillen. Een Aziaat drinkt zich met minder drank in een coma en/of dood dan "wij". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Haha Jen, en dan kijk ik ook naar binnen. Hier lukt voorbijgangers dat overigens niet;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Klopt Vlaamsmeisje. Ik bedoelde met "ook" dat er wellicht, naast fysieke verschillen, ook culturele zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: Jenlavendel, het is echt waar. Ook medicatie heeft andere doseringen bij Aziaten. Hoe ik dat weet? Ooit in de farmacie gewerkt. Er zijn werkelijk waar genetische verschillen. Een Aziaat drinkt zich met minder drank in een coma en/of dood dan "wij".quote> Voila... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden