AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Jongelui Ik ga naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Originally posted by: borretjeHeeft ook z"n voordelen hoor, als je het niet (meer) snapt, die schoolperikelen.Dan zegt ze gewoon; Laat mij nou maar, komt heus wel goed hoor.quote> hey de woorden van mijn dochter hahaja daar heb je gelijk in, ze moeten het zelf doen.Ik probeer altijd te stimuleren en te motiveren. Met andere woorden, ikprobeer ze zoveel mogelijk te helpen omdat ik dan vind dat het mijn taak is (misschien teveel? te vaak?) en misschien omdat ik alleen ben maak ik me daar meer druk om.Met z'n 2-en is het misschien makkelijker relativeren door het delen.Misschien zeg ik teveel misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Tina, Kate, Albert hoi! jullie zijn alweer weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Slaap lekker AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Bor, het is gewoon heel jammer, want zoals Johan ook al zegt, het is ontzettend mooi eigenlijk, maar ik ben gewoon als de dood in zo'n ding... Denk dat het ook te maken heeft met controle... Ik heb graag de controle.. over alles..!! en ja.. dat gaat niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 of ik moet piloot worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goeienavond, Meld even dat het hier een stuk beter gaat dan gisteren. De trek vanmiddag was vreemd, vond het nergens op slaan maar het was wel lastig. Werken en overdag drinken, daar heb ik helemaal geen associaties mee. Maar goed, het is overgegaan gelukkig. Zometeen eten, had eerder geen zin, en Trial en Retribution kijken. Meld me waarschijnlijk straks nog even. In ieder geval allemaal een fijne avond en wederom en een virtuele omarming en sterkte voor degenen die dat nodig hebben. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Travel fijne avond, en je hebt kans dat met een volle maag de trek weg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik vind vliegen veiliger dan auto rijden. En het is ook veiliger, als ik zie wat er voor capriolen op de weg plaats vinden waar ik geen invloed op heb, zit ik liever in een vliegtuig. Alleen niet te lang, als je b.v een vlucht naar Indonesie hebt ben je zomaar 20 uur onderweg en dan duren die uren héél lang. En als je uit het raampje kijkt is het net of je stilstaat, geen idee van de enorme snelheid. Landen en opstijgen vind ik het leukst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 piloteres Bor machteloos vind ik je niet, ik vind je sterk! maar ik begrijp wat je bedoelt Tina, dat klopt vliegen is veiliger, maar het landt niet in mijn gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Johan, da's een waar woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Originally posted by: Johan W. Het is een vreemd weertje hier trouwens het dondert en zo en ondertussen schijnt de zon. Ik denk dat het einde der tijden daar is en dan komen ze met een groot ruimteschip en dan moeten we allemaal mee en dan vliegen we naar een grote vlakte en daar moeten we oefenen dan van links 1 2 3 rechts 1 2 3 en nu vanuit de heupen en swingen maar.quote> Laat Gunn dat maar niet lezen, is ie helemaal weer over de flos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Haha Bor, piloteres, vrouwelijke piloten kom je niet zo vaak tegen. Een pilote dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik vind het overigens jammer dat Spike zich niet even heeft gemeld. Na haar bericht van vanmorgen zou het fijn zijn te weten hoe het er nu voor staat. Laat ik er het beste van hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Vliegen bbbrrrr zelfs in m'n dromen vind ik het eng. heb het twee x gedaan. Ja en dan zeggen ze nog dat als het neer stort, je dit of dat moet doen. Ik zei dat je maar een ding moest doen als je dat nog kan, en das gauw een wees gegroetje aan Maria bidden, en maar hopen dat je ze binnen een paar minuten tegen komt, anders is dat gebed ook voor Jan Plassert geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 haha Bol, ik hoop dat het goed gaat met Gunn! ben blij dat hij weer hier iets laat weten heb wel vaak aan hem gedacht Wie weet is Spike ergens opgenomen toch en kan zij nu niet posten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Zo heeft een ieder iets waar hij of zij bang voor is. Ik heb hoogtevrees maar in een vliegtuig stappen boeit me niet. Maar, oh, oh, als ik op een ladder moet staan begeven mijn knieen het, zo bang ben ik dan. Twee, hooguit drie treden, hoger ga ik niet. Voor geen prijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 vliegen in mijn dromen no problem als een speer haha kon ik dat in het echte leven ook maar ik ga even bankhangen tot laterss allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Luitjes, ik ga ook nog even bankhangen. En als mijn bed langskomt spring ik erin. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik ga afsluiten, slaap lekker, mooie dromen en tot morgen. Liefsssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Originally posted by: Cocoof ik moet piloot worden quote> Een piloot kan nog zo goed zijn, in een neerstortende Boeing 747 heeft 'ie echt geen controle meer over 't toestel, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Jenifer heb je vandaag dan gedronken? Dat zou erg jammer zijn. Heel goed gedaan Bullie. Ik wist het wel hoor, je bent al een echte kanjer. Hé nou vergeet ik nog wat ik wilde schrijven. Trusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Truste Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Bor,hannah, Smikkie??? of anderen die mij al langer kennen... Help mij aan Bull uit te leggen dat ik niet boos ben op haar, dat ik ben wie ik ben... En scrollen wil voor mij zeggen niet schrijven, en dan ook niet lezen... want lezen wil zeggen schrijven. Ik zal het zelfs proberen uit te leggen shirley. Het heeft waarschijnlijk met vooroordelen te maken, al het feit dat je shirley heet. Daar kan jij niks aan doen echt niet, dus wat ik zei, eerder mijn probleem. Dat ik en een "rare" stemming ben daar kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Maar ik heb dat soms... En dat jij NIET suus bent dat weet ik ook wel. Dat ik het super vind hoe jij je drank probleem aanpakt is ook een feit. Dus waarom ik me aan jou erger, tja dat is dan mijn probleem, en zeker niet aan jou om daar iets aan proberen te doen. Dat kan je niet.En hoef je ook niet. Dat ik niet tegen "domme" mensen kan, helpt niet echt. Waarmee ik dan wwer niet bedoel dat jij dom bent... Ik schrijf hier al een hele tijd, soms schrijf ik heel voorzichtig, soms minder. Wel jij treft me in een minder voorzichtige periode... Dus, tja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Netjes gedaan Bulletje, ook al was je het eerst niet van plan om naar je ouders te gaan. Ik ga ook droog mijn bedje in met een boekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden