Travel Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Lieve mensen, Ga mijn mandje opzoeken. Meld me droog af. Allemaal welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 :moon:Lang zal ze leven:moon: :moon:Lang zal ze leven:moon: :moon:Lang zal ze leven:moon: in de gloria:moon: in de gloooooriaaaaaa:moon: hieperdepiep HOERA:moon: Van harte gefeliciteerd Hannah:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Spike, Fijn dat je je meldt. Wat een heftig rotverhaal, net als gisteren. Volgens mij voert de politie in Amsterdam zo ongeveer iedereen uit voorzorg af in de handboeien. Ik hoop dat je een beetje kan slapen en morgen misschien wat rustiger wakker wordt. In je eigen veilige huisje, zonder drank. Wat een ramp dat er steeds geen adequate hulp beschikbaar is voor je. Verder weet ik ook niet wat ik erop moet zeggen, of hoe ik je kan helpen. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Bul: goed gedaan jochie! Je hebt het droog gehouden. Petje af. Jennifer: wat jammer dat jij het vandaag niet redde. Probeer te kijken hoe het kwam. Het belangrijkste is dat je morgen weer opstaat: nieuwe dag en nieuwe kansen. Travel: de trek weer te boven en het droog gehouden. Dubbeltje: je gaat goed. Voor allemaal: slaap lekker en word morgen weer wakker met goede moed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Smikkie, Je hebt helemaal gelijk: Bul is een vrouw. Ik moet altijd denken aan die reclamekreet van Rijk de Gooijer bij een of andere Franse kaas: Goed gedaan jochie! Bij ons is dat een gevleugeld woord geworden. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 nog net voor middernacht slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Lieve mensen, 'k ga ook afsluiten. Morgen komt de thuiszorg langs. Die gaat me helpen m'n huishuidelijke taken wat beter te organiseren. 'k had belooft de grootste rommel op te ruimen alvorens ze kwam. Daar heb 'k de gehele ochtend de tijd voor. Voor nu, lekker slapen en tot morgen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Smikkie, sluiten wij vanavond de tent maar af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Nope, wekker morgen 06:30 Ga ook zo naar boven Gaat goed met mij Lief dat je ernaar vraagt! En jij morgen weer verder met bedbank en kast? Lang leve Ikea;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 :moon:Een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltje:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Dat is het Ga dan ook nu slapen;) Succes morgen met de klus en sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden