Gast Fibo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen allemaal. Hannah jarig vandaag ?? Van harte :sun:L:sun:R:sun: gefeliciteerd en maak er een fijne dag van Nu eerst even douchen. (Yvonne, het putje zit vol met haren !!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen allen, is weer een koude ochtend. Lekker croissantje in de oven fruitsappie erbij ik besloot maar gezond te beginnen. Straks autootje wegbrengen voor een "operatie". Ik hoop daarna weer mobiel te zijn na weken geen auto. Fijne dag iedereen werk ze ook en vooral hou het droog. Greeneyes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 moggeuh alle frutsels en fibo en greeneyes in ut bijzonder, no zal maar een pot pleur gaan zetten en pot thee, tjah cola ook koud voor fleur en anders maar voor onze zwerfster VM ;-) Hannah gefeliciteerd meiz fijne dag joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ha lief Borretje jij natuurlijk ook goeie moggeuh he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Nog iemand een stuk meloen als ontbijt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ach tuurlijk Borretje, al ik wel het gevoel heb op het ogenblik dat er een invasie is van onkruid hier, zwart gat waaruit het lijkt te "overkomen" vanuit een andere dimentie ;-) Nee hoor heel goei hier en met jou gloof ik ook heel goed he :-) Tenminste zo klink je echt, echt ongelooflijk meiz. Hoe gaat ut trouwens met je knul nu dan, of mis ik nu wel eens veel doordat ik ook niet altijd tijd heb om hier ff wat te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Hannah gefeliciteerd, maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ha Suiker, een goweie moggeuh ook, hoe bevalt je huisje je nu dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hoi Diesel, huis bevalt prima, dank je. Zorg je even dat het droog blijft eerst. Moet om 8 uur bij Lentis zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ja hier komt ook een heel donkere lucht aan, dus ik hoop dat het dat noordelijker bij jou wat beter eruit ziet, maar ach anders moet je maar denken dat je ervan groeit ;-) Maar ut is nu donkerder hier dan om 5.00 pfff beloofd wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hannah ook gefeliciteerd namens mij, maak er een mooie dag van! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik hoorde van de weervrouw hier dat het zelfs kan gaan hagelen vandaag. Zomer in Nederland, bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik moet me even excuseren dat ik hier weinig ben de laatste tijd en amper reageer op vreugde en verdriet van anderen. Heb beetje afstand genomen van dit forum plus dat mobiele netwerk erg traag is. Denk dat ik misschien binnenkort vaker van me laat horen. Bor, kan niet veel voor je doen, maar ben trots op hoe je nu bent en leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Hier schijnt de zon, of het zo blijft, we zullen zien. Hannah, Van harte Gefeliciteerd en een fijne dag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen! De kokende oploskoffie staat weer klaar. Hannah, feli met jaardag. Bulletje, zo is stieffie nog goed voor je conditie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hiephiep Hoeráááááááááá. Van Harte gefeliciteerd Hannah. :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen allemaal. Bor, ik ben er stil van. Het is hier lang vermeden om over je zoon en de situatie erom heen te vragen. Wat mijn persoontje betreft, het is vaak ik mijn gedachten. Toch wilde ik er niet over beginnen, gezien de hevige emoties en reacties die dat losmaakte. Bij jou en ook bij anderen maar het gaat om jou, het is jouw kind, het is jou overkomen en als ik je nu lees ben ik héél erg onder de indruk. Het neemt je vedriet niet weg maar als ik de vrijheid mag nemen te schrijven dat ik je enorm gegroeid vind, doe ik dat. En ik denk dat je allergrootste verdienste ten opzichte van jezelf is dat je niet meer drinkt en er keihard aan werkt dat zo te houden. Dat wilde ik maar even gezegd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hannah :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 goedenmorgen hannah van harte gefeliciteerd:musicnote: borrie voor jou ook een grote bos:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Bor, Ik weet niet van de hoed en de rand, weet alleen dat je zoon uit huis is geplaatst. Waarom dat is, heb ik niet gevraagd, wilde niet onbeleefd overkomen. Stom eigenlijk, kan beter vragen en dan is het aan jou of je antwoord wil geven, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen mensen, Nou, vannacht geen oog dichtgedaan. Piekeren, piekeren en nog eens piekeren. En wat heeft 't me opgeleverd? Niets! Ja, een paar blauw/paarse zakken onder m'n ogen. Nou ja, eerst maar ff een theetje. En van die meloen voor ontbijt is een goed idee. 'k heb nog een part watermeloen in de koelkast staan. De zon, zee, strand, palmen, hangmat en dames in micro bikinis moet 'k er maar even bij denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen Gunn, Als je nu ook even blauw/paars boven je ogen smeert, ziet het er helemaal charmant uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goeie morgen allemaal. Hannah gefeliciteerd en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden