snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 jaap waar moet ik die vandaan halen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 volgende maand is het 26 jaar geleden dat ik bij AA ben terechtgekomen tot op heden heb ik daar nog niks zweverigs meegemaakt.... ook is het me nog nooit opgevallen dat het een sekte is of een religieuze bedoening daar... komen dan die vooroordelen dan van mensen die er nog nooit zijn geweest....???? toch zijn die vooroordelen een reden voor mij om hier niet zoveel te schrijven geen zin in.... saluut maar weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Snoep, bij de AA. Je bestaanden vrienden, vriendinnen, Buren. Je zou naar een sportclub kunnen gaan, Hobbyclub Vrijwilligerswerk, Kerk Buurthuis Dat soort dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 de AA lijkt mijn juist heel hulpzaam omdat je juist met mede alcoholisten elkaar begrijp en elkaar kan steunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Snoep, neem een hond. Kom je regelmatig buiten (is nog gezond ook) en je ontmoet leuke mede hondenbezitters Ik date elke avond met een vrouw hier uit de buurt, kunnen de hondjes lekker rennen en spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: JaapSnoep, bij de AA.Je bestaanden vrienden, vriendinnen,Buren.Je zou naar een sportclub kunnen gaan,HobbyclubVrijwilligerswerk,KerkBuurthuisDat soort dingenquote> heb niet veel vrienden meer over na me scheidingburen...nee doe maar nietsportclub is te duurvrijwillergerswerk doe ik al..maar het is vakantiekerk..kom ik nooitbuurthuis....ja zou niet weten wat ik daar moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Even flauw doen hoor. Is het niet een kenmerk van een sekte dat de leden ontkennen of niet door hebben deel uit te maken van een sekte? Net als dat een verslaafde lang ontkent verslaafd te zijn. En zijn eigen leugens geloofd. Ik zie veel goede kanten aan AA, ook de stappen. Wat ik er dan ook van af weet dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Dan moet je toch naar het café Snoep... Is trouwens nog duurder dan de sportclub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 steunbeertje ik wil niet vastzitten aan een hond en als die hond wat krijg moet je dat ook kunnen betalen mocht ik ooit een baan vinden...is dat ook zielig voor zo beest er zijn heus wel dingen die ikkan doen...maar het ontbreek me aan iets om het ook te gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Snoepje, zeg je dan eigenlijk ik ben te somber of te depri om iets te gaan ondernemen. Want je kunt natuurlijk thuis ook een hobby hebben, daar hoef je niet voor uit huis. Je doet daar alleen geen vrienden of kennissen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Dan maar internetdaten Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Hoe je het ook doet Snoep, ik denk dat je voor jezelf een manier moet vinden om met meer mensen om te gaan. Dat is goed voor een mens. Er zijn vast heel veel mensen die jouw leuk vinden. Omdat ik dat ook vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 En helaas, nu moet ik er vandoor. Een prettige avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goedemiddag, een grote domper op de verhuisperikelen, er komt in het gebouw waar ik ga wonen een hele grote renovatie. En dat betreft dan standleidingen en riolering, ik moet even bekomen van het nieuws. Alles helemaal op laten knappen veel werk en inspanning gekost, staat er nog zoiets te wachten. Wanneer het gaat plaatsvinden is nog niet exact bekend maar leuk zal het niet worden. Eigenlijk ben ik ook wel boos, ze hadden dit mij en andere bewoners die nieuw komen wonen, wel mogen vertellen. Maar goed, ik zucht maar eens diep en probeer er niet al teveel van slag door te zijn. Zucht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 bolletje depri niet...somber denk ik wel te lang thuis zitten is niks voor mijn..dit had ik verleden jaar ook en het weinige slapen maakt je ook moe en somber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Snoepje ik ben ff kwijt waardoor je nu zo lang thuis zit, sorrie. Heb je geen werk, of is het vakantie? Hoeft niet te antwoorden als dat te pijnlijk voor je is hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 bolletje ik heb geen werk nee maar werk vrijwillig op school...maar nu is het vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ja, ik ben behoorlijk geschrokken. Het moet even betijen en een schrale troost, ik ben niet de enige. Sorry dat ik zomaar binnen storm, ik moest het even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ja dan kan ik me goed voorstellen dat je dan toch een beetje in een zwart gat donderd Snoepje. ik hoop dat het weer een beetje beter gaat worden, want dat werkt niet mee, zeker als je je al niet prettig voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 tina ja dat is niet niks..weet waar ik over praat heb zelf ook in een grote renovatie gezeten en was net bevallen ik leef met je mee...vond het een nachtmerrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ja snoep, dat geloof ik zomaar. Toch, ik probeer mezelf niet te veel in de stress te denken. Ik kan er niets aan veranderen maar voor vandag is de lol er een beetje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goh Tinus wat een domper zeg. Maar betekent dat ook dat als ze gaan breken jij daar dan even weg moet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 het is zo zonde van je werk...ze slopen zoveel wij hadden veel kosten na de renovatie en kregen maar een een kleine vergoeding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 @Snoep, Ja dat is ook zo, als je een hond hebt moet je er goed voor kunnen zorgen. En als je werkt dan kan dat niet. Ik hoop in de toekomst ook weer te kunnen/mogen gaan werken, dan is er (gelukkig) nog mijn man of 1 van de buurtjes die met alle liefde de hond uitlaten. En het klonk ook een beetje makkelijk he "neem een hond" Dat is iets waar je heel goed over na moet denken, zo'n beessie neem je voor het leven en niet omdat puppies zo leuk zijn en ze vervolgens weer dumpen (wat ik nog veel te vaak om me heen zie gebeuren). Misschien ben je nu een beetje somber, "komt goed schatje". Ik heb dat zelf ook wel hoor. Iedereen gaat maar op vakantie en leuke dingen doen, ik niet, en dat steekt soms best een beetje Maar dat hoort bij de puinhopen van jarenlang drinken. De ene dag gaat het beter dan de andere, maar we komen er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 wat ik ervan weet is dat je gweoon in je huis blijft, een vriendin van mij heeft het ook meegemaakt. Dat vind ik inderdaad het ergste, ik heb alles laten vernieuwen en opknappen. Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen, eerst maar verhuizen vlgd week en wie weet heb ik geluk dat ze nog een paar maanden wachten. En één ding, ik laat me de kop niet gek maken. Er zijn veel dingen gebeurd de afgelopen jaren en als dit dan het ergste is kom ik daar echt wel doorheen. Ik heb voor hetere vuren gestaan, véél hetere en zwaardere. Dit is materieel, niet leuk maar mijn gezondheid gaat me boven alles. Wat ik heb opgebouwd laat ik me echt niet zomaar afnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden