Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Verder wil ik even welterusten zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 tsjonge wat lees ik allemaal over AA , ik herken er weinig tot niets in? maar begrijp het wel, ik wou ook nooit in een groepje maar sekte? het is gratis en niemand verplicht je tot komen, je mag wel altijd terugkomen slaap lekker allen, ik vond het soms moeilijk vandaag, maar ben blij dat ik me weer droog kan afmelden, morgenochtend een gesprek met de wethouder, wellicht speelde die onrust toch wat door in mijn onderbewuste? 9 uur, duimen jullie voor me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Die avatars hier, volgens mij zit daar nog een hele psychologie aan verbonden. Dat welke je kiest het iets over jou zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Gaby ik duim Jaap? Wat moeten we dan van Dylan denken?? pony en pepers? Slaapwel Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 precies Jaap, altijd al zo'n klembordje willen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ik had gaag en safloer bloem ヂ裸ん。 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Thanx Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 sorry bedoelde dylan, was met vertaling bezig en stand nog op 日本語 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Op VM's posting, reageer ik nog even oeps, verkeerde draad, geen domino;) Hier alles wel Na een semi moeilijk trekmoment goed doorgekomen te zijn Op naar een nuchtere vrijdag Zin in Truste voor degenen die gaan slapen en dit nog lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Bo of ook 簿(bo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 pingding, je krijgt van mij het laatste woord lieve Bo, het is à l vrijdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 sloppel lieve lavendel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Vrijdag is het al Je hebt gelijk Time flies when you're having no liquor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 VM, Weer op de camping he? Naar je zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Productief dagje op het forum. 3 kwartier gebeld met vriendin en ondertussen is er 3 blz forum bijgeschreven. Maar nu bedtijd, want morgen nog werkendag. Welterusten, nachtraven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Sneller dan het licht hier Frodo;) Weltrusten Ik duik ook naar boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Smikkie, Yes, bedbank en kast dus in elkaar Lavendel was gisternacht wakker geworden;) van de muziek over schroefjes en nippeltjes Fijn om te lezen dat het rustgevoel terugkeert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden