Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Madelief, ik ga vast toastjes smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ahh heerlijk Travel! Zal ik dan eitjes vullen, zalmrolletjes maken en...en Yammie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Johan, het had zomaar wel iemand van hier kunnen zijn toch? Maar een diepe klik, tsja, ik denk dat een klik er op verschillende manieren kan zijn. Dus zij kan ook wel een klik voelen, maar op een andere manier dan jij die voelt. Snap je me nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Kom, we duiken even de keuken in:) Johan, je merkt het, je voelt het, je ziet het toch. Je ziet haar toch ook naar jou kijken met een speciale blik. Maar ja, als ze een relatie heeft..wordt het misschien een beetje lastig. Maar niet onmogelijk natuurlijk. Trucs om het aan te pakken. Knipogen. In de buurt rondhangen, ik bedoel in haar buurt daar waar je haar tegenkomt. Een briefje in haar handen zien te krijgen: Met jou zou ik wel een beschuitje willen eten! Of dat gewoon brutaal zeggen - kijken hoe ze reageert. Er zijn vast wel ludiekere manieren, maar ja ...ik ben geen man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Johan, van mij mag dat gerust hoor! Maar hoe dan ook, ik wens je alle succes toe. Doe gewoon wat goed voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Zo is het. Concert at Sea, de Golden Earring. Radar Love. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 ik liep vanavond met mijn fiets even te slenteren door de stad en hoorde in de verte salsa muziek, ik zag mijn oude leraar en enkele leerlingen een fijne demonstratie geven op de straat ik bleef nostalgisch even staan kijken en o! het publiek! zo dronken als maar wat! restjes van een straatfeest vermoed ik...ze stonden zo te waggelen en zichzelf zo leuk te vinden dat ik bijna begon te huilen....ik kreeg haast medelij met hen, echt aandoenlijk maar het positieve van het verhaal is: ik heb wel echt zin om terug danslessen te volgen, nuchter is het veel gemakkelijker om in de maat te blijven, yeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lavendel, ja ik zou ook graag weer gaan dansen. En nuchter lijkt het me idd fijner. Maar hier waar ik woon heb je dat gewoon niet. Moet ik een eind voor rijden, helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Hoi allemaal, Ik ga mijn bed in truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 slaap lekker Ar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Welterusten AlbertRemmo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 lavendel Dat doet wat hé als je dronken mensen ziet. Enerzijds denk je, kijk hoe zielig en vernederend en daarna steekt direct de vraag de kop op ben ik nu ook zo geweest? Ja dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Travel Ik vind de series op de publieke zenders vaak goed De Borgias ook dus? Zal eens kijken op uitzendinggemist Yanky Net ook 'Ik vertrek' gekeken Best een klus op die leeftijd geheel opnieuw te beginnen Travel en Madelief Lekkahrrr;) Sorry, net een zalmrolletje en toastje gepakt mag niet met volle mond praten Lavendel Dronken mensen is nu best een vreemde gewaarwording hè Ik glimlach er maar om Super als je weer danslessen neemt:heart: Truste AR:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Mensen, ik ga slapen. Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Dag allemaal, Weer terug van het bankhangen: detectives op België. @ Johan W': fandango: tijd niet gehoord. Mooi! Je latere posting over de diepe klik begrijp ik wel. Zou het wederzijds zijn? Volgens mij hoeft dat helemaal niet en als het toch zo is, geeft de ander er dan aan toe of niet? Misschien ben ik heel moralistisch, maar ik geloof niet dat je je geluk moet bouwen op iemand anders' ongeluk. @ Yankee: welkom hier. Ik zal straks op wie is wie kijken. Zo'n danscafé.... heerlijk. Mijn hele lieve man heeft één groot probleem: hij kan niet dansen. Geen maatgevoel en kan de wijs niet houden. En dat terwijl ik vroeger assistente was op een dansschool en later ook heel veel folkloristisch gedanst heb. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Frodo: wellicht wel, ik wil het me niet herinneren Madeliefje, moet je ver rijden? Misschien kan je samen met iemand mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Mijn dronken vader, wat ie bijna altijd is. Als dat mijn voorland is - laat dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Bo, op de valreep. Was er nog toast over dan? Nu echt naar bed. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Frodo 'Geweest' dat zeg je goed Daarom ben ik trots op je En op alle anderen die zo goed bezig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Madelief en anderen die gaan slapen: welterusten. Ik ben benieuwd of Bul zich hier nog meldt. Ik hoop zo voor haar dat het feest is geworden wat ze zich ervan heeft voorgesteld! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 thx Bo, maar wees in de eerste plaats heel trots op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Madelief, Sweet dreams:lips: Lytse, Wat leuk dat jij ook zo'n dansliefhebber bent Jammer dat manlief geen ritmegevoel heeft Maar hij heeft vast 101 andere goede dingen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lavendel, ik zal het eens uitzoeken. Ik word nog eens een uitgaander... Voor mijn gevoel ben ik al veel weg. Maar eigenlijk alleen naar de AA... Haha! Vroeger, toen ik nog dronk. ging ik helemaal nergens heen. En nu sluit ik echt af hoor! Door jullie lig ik dadelijk pas op zondag in bed! Truste dusss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Wel te rusten Made, goed slapen is het beste middel tegen stress. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lytse, dat heb ik al vaak gehoord en zit zelf in dat geval. Manlief wil of kan niet dansen. Mijn vriend kan héél goed dansen, maar houdt er niet van. ???? Zonde van het talent. En jij bent zelfs assistente geweest! Dansen is voor mij altijd heel bevrijdend geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden