igor Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: lavendel1Ik moet zeggen: ik leer hier wel wat op dit forum. Zo pik ik op hoe Nederlandse dames ernstig begaan zijn met hun was aan een lijntje te hangen. Fijn!En soms krijg ik een flits in mijn hoofd: ach, zo erg was dat drinken van mij nu toch ook weer niet......Tot ik weer een nieuw verhaal lees van een nieuwkomer...dan krijg ik een spiegel voor me en schrik terug wakker! Dagelijks twee flessen ( en dan leek het nog niet genoeg) stiekem opdrinken is wel een probleem. Hoe snel men alles relativeert...Zo ben ik weer even heel dankbaar dat ik hier geland ben. :present::present:quote> Zeker Lavendel, zelfs 's winters als de was buiten vriesdroogt. Ruikt zo lekker:). Als het niet in de droger hoeft dan liever niet.En helemaal mee eens. Ik blijf ook goed lezen om vooral in te blijven prenten hoe vreselijk het was. Dat nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: Lenieweet je wat mijn zoon zei?.. mam, je huid word veel zachter!top he?quote> Zeker top Lenie!Ik merk het ookMijn huid ziet er frisser uitOok straalt mijn gezicht meer rust uitHet straalt weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: kameleonVerdorie, nu ben ik al 4 keer de deur uit geweest om vergeten boodschappen te halen:devil:Er wordt wel aangeboden om het te halen, maar nee, ik kan het weer allemaal zelf wel.quote> Lieve KameleonWat is de reden dat je het aanbod niet aanneemt?Als je doet wat je altijd deedKrijg je wat je altijd kreegJe hoeft het niet allemaal zelf te doen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: Bo Originally posted by: Lenieweet je wat mijn zoon zei?.. mam, je huid word veel zachter!top he?quote> Zeker top Lenie!Ik merk het ookMijn huid ziet er frisser uitOok straalt mijn gezicht meer rust uitHet straalt weer:)quote> ja niet meer zo verlopen zeg maar.zulke dingen geven mij weer een boost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 nee Igor, dat nog niet hoor! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Zo ik heb het vandaag lekker rustigaan gedaan. Vanmiddag werd ik ineens misselijk en moest braken. Dacht hoe kan dat nu, dit heb ik nog nooit meegemaakt, maar achteraf bekeken lag het aan het citroensap dat ik in m'n thee doe. Die was hoogstwaarschijnlijk niet goed meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Bol, Lekker zo n rustig dagje Sliep 3 uur achtereen vanmiddag:o Gunde mezelf de afgelopen 2 weken de tijd toe te geven aan de moeheid Volgende week moet dat over zijn Desnoods doe ik een peper in mijn ... Hoe zie je trouwens dat een citroen niet meer goed is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Avond saam. Zo, ik zit aan een Frans uiensoepje. Goed gelukt wel. Hoi Jopie! Ik zag wat beelden op het nieuws. Bij jou was het heftig zeg! Toevallig grote bussen, wie weet was jij het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Arme Bolletje! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Dag allemaal, Ali, ik heb net op je draadje geschreven. Vandaag weer een uurtje op mijn kamer gewerkt! Het wordt nog eens wat. Nichtje komt maandagmorgen logeren. Als het dan niet klaar is, moeten er toch tijdelijk een paar dozen op onze slaapkamer staan. Verder was het een saaie dag, maar ik heb het weer droog gehouden! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Brad Pitt op tv... ik ben weg . Laterszzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: BoBol,Hoe zie je trouwensdat een citroen niet meer goed is?quote> Nou Bo dan wordt ie slap en er komt groene poeder vanaf:PNee maar ik maak altijd s'ochtends een grote pot thee en daar doe ik een flinke scheut citroensap in uit een flesje.Hé maar doe jij maar lekker rustigaan hoor. is alleen maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ja hoor Aaltje en Jop, het gaat weer goed met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Fijn dat het weer beter met je gaat Bol. Ik gebruik ook altijd dat spul uit een flesje. Ik mag geen azijn hebben, dus gebruik citroensap in plaats daarvan. Verder niets te melden, dus ik ga maar eens bankhangen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Hallo goede zaterdagavond beste frummels. Bo en Lenie: Mooie vrouwen geworden sinds dat jullie ADB zijn? Ik zag al iets aan jullie. Maar Lenie, die foto van dat bankstel van jou, is dat een leeg flesje bier op dat tafeltje? En dat op een ADB forum, mag dat wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 ik vermoed dat er vanavond nog wel wat leven in de brouwerij op komst is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Aha Bol Ik begrijp het nu;) Frodo Leuk dat het jou ook opvalt;) Hoe was jouw dag? Lavendel Brad niets mis mee! Film slecht Dus dan op naar het virtuele café Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yanky doodle Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: lavendel1Ik moet zeggen: ik leer hier wel wat op dit forum. Zo pik ik op hoe Nederlandse dames ernstig begaan zijn met hun was aan een lijntje te hangen. Fijn!En soms krijg ik een flits in mijn hoofd: ach, zo erg was dat drinken van mij nu toch ook weer niet......Tot ik weer een nieuw verhaal lees van een nieuwkomer...dan krijg ik een spiegel voor me en schrik terug wakker! Dagelijks twee flessen ( en dan leek het nog niet genoeg) stiekem opdrinken is wel een probleem. Hoe snel men alles relativeert...Zo ben ik weer even heel dankbaar dat ik hier geland ben. :present::present:quote> De nederlandse dames :-) thaha blijkbaar nog veel belgen hier ook,... 2 flessen idd en dan slaap je nog niet , dan maar een derde halfleeg... elke dag opnieuw...Hoe lostte je dat op met al dat leeggoed ?! (of maakte je in je hoofd iets wijs ze moeten maar denken dat ik een horeca zaak uitbaat ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Yanky: drinken kan je bijna een beroep noemen, daarin leer je ook allerlei knepen van het vak, zo ook met het glazen leeggoed te doen oplossen goed dat je de weg hebt gevonden naar het dag/avond draadje ;-) dit is dan onze virtuele huiskamer, maar op zaterdagavond zoals Bo het zo mooi noemt: wordt het wel een eens een virtueel café ik ben er even weg mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: lavendel1ik vermoed dat er vanavond nog wel wat leven in de brouwerij op komst is quote> Haha lavendeltje, ja doe ons virtueel zaterdagavond cafeetjemaar open dan kunnen we er stevig invliegen!Dus Johan, doe je dansschoentjes maar al aandan vliegen we er in.Dames genoeg om mee te dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goeienavond frummers en welkom Yankee Doodle. Ga gelijk mijn dansschoenen pakken. Beetje Flamenco mag er wel bij toch zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Ja beetje pit hier mag wel weer.Gister al genoeg Brad gezienquote> Waar zag jij Brad gister;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Tuurlijk Travel, Ik gooi alvast een passend Flamenco nummer in de jukebox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden