Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Hier hetzelfde schatteke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Hoe lang sta je al droog Jenneke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik ben geen stopper he, Esperanza, maar gisteren mocht ik niks drinken. Vandaag testen voor mijn rijbewijs Gezien ik erg nerveus ben, viel het me best moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 En ? Is 't meegevallen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Dom dom dom, VANDAAG zijn de testen............ Succes Jenneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik heb geen iedee welke testen maar zou je toch niet proberen een beetje dokes te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 tsja... over een half uurtje of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik las net dat Gestopt ook weer terug is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 tiens ja, al een tijdje, maar ik hoor niks meer van haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Zeg, en Wouterke Nog een pakske friet mee gaan eten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 hahaha. Nee die heb ik al lang niet meer gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik zou beter ook terug wat meer op 't forum zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Gaat het goed met het adb zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Zeg, woont jopie nog steeds op de camping ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Met het adb zijn ???????????/ DAT ben ik nog lang niet, sta pas terug sinds zo/ma droog. Na de zoveelste pfffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 En nu denk ik alweer, zou ik niet beter gewoon minderen ? Maar ja, dat lukt ons biebie niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 toch alweer bijna een week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Hoe gaat het met jou ? Hoeveel ? Hoe vaak ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik kan er (nog) geen exact cijfer op plakken. Maar 'k ben al heel lang niet meer zat geweest. Goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Lieveke, je antwoord hou ik nog tegoed. Ik kruip nog even in mijn beddeke en ik hoop dat gij ook nog een paar uur kunt rusten. Voor strakskes veel succes hé, gij gaat da goed doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Amai, , ik afgelopen zaterdag, STOMDRONKEN !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Hoe doe je dat dan Jen ? Zo minderen ? Of was jij niet zo'n (vergeef mij) zuiper comme moi ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Slaapwel, en hou je goed. Tot de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Oh jawel, ik zoop ook, maar 'k heb daar geen zin meer in. Een knop die om is? En baclofen helpt me ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Allez, ik hoop in elk geval dat ik een oplossing vind. Nu weer bijna een week maar ja........ Lieveke, nu kruip ik nog even terug want straks veel boodschappen doen. Morgen is het hier namelijk BELGENDAG en dan wil ik alles in huis hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden