Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 juli 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

VM,

Slaapliedje of iets anders. Ik ben niet zo thuis in die materie.

Trouwens, de karbonade heb ik door de bloem met zout, peper, paprikapoeder gehaald. Was in 4 min. klaar en te eten. Wilde het gewoon makkelijk maken voor mezelf en met mayo eet ik lekkerder!!!

Beter dan vorige week, toen heb ik een hele tijd besteed aan lamsgoulash met veel groente enzo. Maar tegen de tijd dat ik het klaar had, teveel gedronken en het stond me tegen, dus om mezelf te dwingen te eten, eieren met spek gebakken. Wat normaal voor mij vaak ontbijt is. Een beetje goulash bewaard en de rest in porties in de vriezer. Maar het gekke is, dat beetje de vlg. dag was ook nog teveel. Ik denk dat 1 v.d. gezondheidsrisico's van alc. zeker ook is, niet voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen. Ondanks een dagelijkse multivit. met minarelen voor 65+.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lidia

Je lijf/lever heeft het te druk met het gif uit je lijf te halen, geen tijd voor de vitamines.

Extra vitamine slikken kan natuurlijk nooit kwaad, maar de helft komt niet aan.

Als je dan al vitamine slikt, dan een B-complex en thiamine. Daar hebben drinkers altijd een chronisch gebrek aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM

Even teruggelezen en nu snap ik je vraag "liedje?'", maar dan wordt mijn buurvrouw wakker in dit gehorige huis.

Johan W.

Ik lees ook altijd veel en nu een boek van Isabelle Allende, dat ik haast niet weg kan leggen.

En wat voor zin stond daarin?

Verslaving is een sluw, geduldig beest, niet voor 1 gat te vangen, dat altijd op de loer ligt, en dat als krachtigste argument gebruikt: dat he eigenlijk niet écht verslaafd bent.

En dat is niet persoonlijk bedoeld, maar voor iedereen, zoals ik die zichzelf daarmee een rad voor de ogen draait. Jaren en jaren lang.

Ter overdenking voor het slapen gaan.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steunbeertje

daar heb je gelijk in, maar beter dan niets en ik heb ook een tijd B1 gebruikt, maar dat zit al in grote hoeveelheden en de Vit.B extra tabletten.

Een dermatoloog heeft me zelfs gewaarschuwd dat er teveel in mijn bloed zat. Ik wist niet dat dat kon. Maar dat komt mss omdat ik synthetische slik.

Nou, echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan

Ik begrijp wat je bedoelt, maar er zijn nog "ergere" verslaafden, die helemaal onder aan de ladder staan, de drugs en pillen verslaafden.

Boffen wij nog ;))

Even serieus, vlg. mij ben je verslaafd als je niet meer zonder iets kunt, gokken, seks en nog veel meer, zonder daar ernstig door in je funstioneren te worden gehinderd.

Maar vond je de omschrijving in dat boek niet treffend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zeg je wat Johan.

Laatst een gesprek met iemand over politiek en zo.

De ziektekosten kwamen natuurlijk ook ter sprake.

Ik kreeg de opmerking dat mijn man, door zijn ziek zijn veel geld kost en daarom een belasting is voor de maatschappij !!!!

In al mijn verbazing kon ik er alleen maar uit gooien: Gelukkig heeft hij zoveel accijns betaald aan bier, dat drukt vast de kosten wel.

Pas de dag erop had ik zoiets van, goed gesproken Steunbeertje.

Maar zo word er dus over je gedacht.......................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Et alorrrrrrrrrrs vous allez se coucher ou quoi..............

si non je mets encore un peut de la musique ou quoi...

et non je suis pas soulle mais bon si vou voulez pas ...

(j ai meme pas bu aujourd 'hui)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...