sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Lavendel... dat idee had ik al! @Steunbeertje... Hmmmm. ik weet het niet. Dat is een beetje als de hele dag in huis gaan zitten omdat je bang bent voor de zon, ipv verantwoord zonnen. Ik geef gewoon mijn verhaal van dit moment op deze dag (dagdraad). Ik verwacht dat er komende tijd juist andere berichten van mij zullen staan. Daarnaast vind ik dat ik persoonlijk NIET verantwoordelijk ben voor de moeilijkheden van wie dan ook, dus ook niet de stoppers. Dan zou het ook niet meer mogelijk zijn om na 10 jaar niet te drinken, te melden dat je afgelopen weekend wél een biertje hebt gedronken. Dat is voor mij de point van een dergelijk forum; de lusten én de lasten. Niet alleen de lusten en NIET de lasten. Ik bedoel; gaan zij dan ook niet meer naar de supermarkt? Gaan ze ook niet meer naar de stad, vanwege terrasjes, niet meer naar feestjes waar wordt gedronken? Ik ga dealen met mijn probleem... en ik hoop alle anderen met hun probleem. Één ding is in ieder geval zeker; IK ben niet HUN probleem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 hahaha ow Bol ik zie het echt helemaal voor me. Mijn man is ooit is op het balkon in slaap gevallen. Toen het eten klaar was ging ik hem halen. Kreeg gelijk een lach stuip, echt een mega grote duiveflats op zijn bolletje (oeps sorry Bol) op zijn hoofd. hij word vervolgens wakker van mijn lachen en denk wat kriebelt er op mijn hoofd. Haalt zijn hand er door heen en toen zat het dus echt overal, ik heb niet meer kunnen eten die avond. Na een uur de slappe lach ben ik kapot mijn bed in gedoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @bolletje Whahaa, ja ganzen en eenden lozen enorme hoeveelheden op ieder ongewenst moment van de dag! Wat voor gans was het? Een 'rot' gans? Hehehe. Hier weten we wel wat van vogels, dus als je een vraag hebt; shoot me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @ Sieraad Ik zei nog zo, niet schieten........................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Steunbeertje.... hehehehe Õ_ó Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Johan W Cassis, laminaat... wat wil een mens nog meer ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Woehahaha Beer, ja dat zal een raar gezicht geweest zijn. Had je moeten opnemen en naar home-video's moeten sturen. Nee Sieraad het was een witte gans. Maar deze zat nog niet in z'n kleur. Wij (dierenambulance waar ik werk) moeten daar regelmatig dieren ophalen. Maar fijn dat, als er iets over vogels is, dat ik het dan aan jou kan vragen. Weet je, bij ons draait het eigenlijk maar om een soort dier en dat is een kat. Daar zijn we nu al weer nieuwe kooien voor bij aan het maken, dan komen de honden, maar konijnen duiven enz. ja das niet zo belangrijk:( We hebben een tijdje geleden wel een jonge gans gehad ( Piepje) en die hoorde echt bij ons, werd door iedereen gedragen, mocht bij het koffie drinken zitten en werd uit gelaten. Dat was mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Nou dan bof je Johan. Laminaat is makkelijker schoon te houden dan vloerbedekking. Dat is voor hele oude mensen die minder kans hebben om uit te glijden, maar zo'n jonge vent als jij, daar hoort laminaat en cassis bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Originally posted by: sieraad@Teveel... thanks!Ook duidelijk... ik benieuwd waar aan ik nog allemaal zal moeten wennen....quote> Sieraad, wat mij betreft welkom. Inclusief berichten over lekkere pintjes. Ik stoor me er geen seconde aan. Alcohol is overal om ons heen dus waarom niet op de dagdraad. Wie daar problemen mee heeft, moet echt naar zichzelf kijken en daar iets aan doen. Verder neem ik aan dat je nu je normale "rantsoen" registreert en het niet bewust kalmpjes aan doet om met een "mooi rapport" richting behandelaar te komen. Dit aannemend, mijn antwoord op je vraag in de quote:Wen maar vast aan het idee dat minderen voor jou geen optie (meer) is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Die Bol Kan rijmen en dichten zonder het hemd van het gatje te lichten @Johan Wat lekker zeg, gefeliciteerd met je nieuwe woning. en ja laminaat is veul beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Dylan.. Haha.. een 'mooi' rapport... Nee, ik ik heb mijn rantsoen zelfs nog even opgeschroefd... sjongejonge. Of minderen een optie is, zal mijn tijd leren. Ik weet het nog niet. Het is ook niet mijn bedoeling dit forum te vervuilen met 'lekkere pint' berichten. Eerder met wat me op dit moment bezig houdt... @Bolletje... dierenambulance! Koel. Nou ik denk dat jullie dan zelf wel genoeg weten van de vogels en de dieren. Enneuh katten zijn belangrijk voor de dierenambulance, of voor jou persoonlijk? En wat voor katten dan? Laminaat en cassis rules big time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 he getsiederrie... ik heb zo'n zin om een stuk te lopen met 1 hond..lekker langs de dijk in het laatste zonnetje. maar ik weet nu al dat als ik dat doe dat ik nog veul meer last krijg van m'n buik dan dat ik nu heb. helaas.... ik ga maar wat banken denk ik dan. Sieraad, welkom hier. Johan.. mooi joh dat je laminaat krijgt..veel prettiger in onderhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Johan W... Ik ben, toen ik 4 jaar jong was, eens in elkaar gekickboxed door een zwaan. Geen pretje kan ik je vertellen... Ik hoop dat je komende jaren niet weer hoeft te verhuizen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 ik wil niet met mijn ziekte leren leven...ik wil dat het over is. bah die beperkingen! nou ja...volhouden maar he? zal aan je denken als er weer eens een bankstel voorbij komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ja hoor Johan ook met zwanen. Meestal waren dat ook jongen, maar volwassen zwanen hebben we ook nog al eens op het gebuw zitten. Ach en die blazen alleen maar, want ze kunnen verder niet zo heel veel omdat ze meestal gewond zijn. O ik moet jullie nog wat vertellen. We hebben een dierenarts die, als er ergens een aardbeving is geweest of zo, honden heeft die mensen op kunnen sporen. Ze komt heel vaak op t.v. met haar vrouw en honden. We waren er vanmiddag en ik begon over haar honden. Zei dat ik zo graag eens zo'n hond zou willen zien. Nou ik heb hem dus vanmiddag gezien, zo'n mensenredder. Mensen dat krijg ik me toch een gevoel van respect, wordt emotioneel, sta bijna te brullen, en zei met een bibberende stem tegen de hond, "Zo dus jij bent een b.n.er en mensenredder". Maar wat was dat leuk. Wat die dieren kunnen is niet meer normaal, ze hebben al zoveel levens gered. En dan zie je honden die vastgebonden zijn in het bos, katten die gedumpt worden, en allerlei andere dieren. We moesten ons schamen om zo met dieren om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Sieraad voor de dierenamb. zijn katten belangrijk omdat die het meetste geld in het laadje brengen. Ik persoonlijk heb eigenlijk geen voorkeur wat voor soort dier het is. Heb zelf niet zoveel dieren meer, een ininminihondje, 2 katten Olle de papegaai en een zooite kois zitten met 180 jongkies. Vroeger had ik honden, katten geiten, pony's, schapen, kippen enz, tja echt veel dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 wat tof Bol.. die beestjes verdienen een lintje!!..en een heeele grote kluif! ;-) @ Johan..jawel hoor, als ik me rustig houd dan lukt het aardig. woensdag naar het ziekenhuis dan word ik "ingesteld"op andere insuline. ik heb nu snelwerkende en ik krijg langwerkende. 7 augustus weer heen voor verdere onderzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Bolletje... Check! Katten=geld. Wel heul vet dat je zo'n mensen-reddende-hond hebt gesproken! @Johan W... Ik know, mijn moeder heeft me toetertid middels een gevecht van die zwaan moeten redden, haha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 ik ga even GCB kijken op net 5 lach me rot, wat een onzin. even nergens aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 @Johan W ... Da's weird.... Doet me denken aan een vriendin van me, die jarenlang een mevrouw heeft gebeld en deed alsof ze een klein kind was. Eerst als baldadigheid, maar uiteindelijk heeft ze het jaren vol gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Good Christian Bitches *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Goed zo jongens en meisjes, Vooral doorgaan over honden, katten en ander gezwam. Datgene waar het werkelijk om gaat gewoon negeren. Stoppen dat mag, dat is dapper, en dan telkens weer door het stof omdat je eigenlijk geen stopper bent, dat wordt gewaardeerd, dan kan de goede raad losbarsten en de allang gestopten met hun intussen grijsgedraaide tune langskomen. Mensen die willen wat dit forum volgens zijn naam, ADB, pretendeert, ook wat ruimte bieden is teveel gevraagd. We noemen het geen sekte maar houden het wel graag heel close en alleen de eigen denkbeelden zijn welkom. Wel ga vooral voort en vraag U niet langer af waarom er zoveel aanmeldingen zijn en maar zo weinig blijvers... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Nou Leen ik hoop voor je dat het dan echt wat beter zal gaan als je andere insuline krijg. als je niet vooruit kan is dat vreselijk. Voor jou een grote bos :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Originally posted by: TeveelGoed zo jongens en meisjes,Vooral doorgaan over honden, katten en ander gezwam.Datgene waar het werkelijk om gaat gewoon negeren.Stoppen dat mag, dat is dapper, en dan telkens weer door het stof omdat je eigenlijk geen stopper bent, dat wordt gewaardeerd, dan kan de goede raad losbarsten en de allang gestopten met hun intussen grijsgedraaide tune langskomen.Mensen die willen wat dit forum volgens zijn naam, ADB, pretendeert, ook wat ruimte bieden is teveel gevraagd.We noemen het geen sekte maar houden het wel graag heel close en alleen de eigen denkbeelden zijn welkom.Wel ga vooral voort en vraag U niet langer af waarom er zoveel aanmeldingen zijn en maar zo weinig blijvers...Harryquote> chagrijnig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Nee Leni, nuchter, helder en eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden