Dylan Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde. Was net mijn ritme een beetje aan het terugschroeven haha. Slaap lekker dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Mijn ritme valt mee de laatste tijd, maar vandaag ben ik klaarwakker. Maar even gaan chatten op de Amerikaanse "Boss of the booze" dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Wilde even wat bijlezen omdat ik niet van alles op de hoogte ben meestal begin ik even te kijken op het laatste blad dus ook maar even wat pagina's terug gelezen als we elkaar nu eens in elkaars waarde laten of je nu stopt of mindert, dat maakt niets uit je bent tenslotte hier om AdB te worden ieder op zijn/haar eigen manier en zolang er geen alcohol gepromoot wordt lijkt er mij weinig aan de hand we kunnen van een mug een olifant maken en dat is nog nooit iemand gelukt schijnbaar lukt dat hier wel nou ja, als het mij tè wordt vanwege trek of 'drang' naar log ik gewoon uit en ga wat anders doen ieder het zijne zal ik maar zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden