Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Zo is er voor tuinders de bloemwei bedacht. Die hoef je maar 1x per jaar te maaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Genoeg te doen toch, lavendel? Ten eerste wil ik weer gaan werken. Verder veel lezen, 'k zou ook graag terug gaan schrijven, films kijken, genieten, met de hond wandelen, ... Of als ik echt heel rijk was, zou ik niet gaan werken maar wijsbegeerte studeren en vrijwilligerswerk doen. Jaja, vol onhaalbare plannen ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Originally posted by: JaapZo is er voor tuinders de bloemwei bedacht.Die hoef je maar 1x per jaar te maaien.quote> Verklaar je nader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik zie maar weinig dingen die je nu niet zou kunnen doen Jen. Ik zou het gewoon eens proberen, een tijdje het gras niet maaien, dan zul je het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Inderdaad Jen, je hebt personeel nodig ;-) Jen de eeuwige studente, sjiek! Studeer in avondschool: bibliotheekwezen, dan kan je nog in een bib gaan werken en héél de dag lezen! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik zou wel met Andre Kuipers mee naar Mars willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Heen en terug duurt 5 jaar, dus dan ben ik wel even onder de pannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 geef mij maar Venus ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik zou wel naar Bounty willen (niet mer Andre Kuipers dan;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Als je wilt weten hoe het is om in een bibliotheek te werken moet je De man die werk vond van Herman Brusselmans lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ieder wil toch altijd weer terug naar zijn "roots" blijkt wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Neeee Jaap, Bounty, niet wortelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 een bibliotheek is mijn streefdoel, maar inderdaad, dienen boek van Brusselmans... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Nuts neem ik ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 oei, Beertje daar moest ik iets te lang over nadenken :-) betekent dat ik is naar de binnenkant van mijn oogleden ga kijken... de laatste doet de deur op slot, kat buiten, licht uit, laatste was op zetten, koffie klaar,tv uit? truste........................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 En dan een beetje rochelen en dat uitspugen in een boek en dichtklappen en terug in de kast zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Slaap lekker Lavendel Morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Typisch... Gunn, bezopen naar bed, wordt bijna (behalve door Jen) geheel genegeerd. Hij/zij heeft misschien wel expliciet de steun en het begrip van dit forum en haar leden nodig. Het is te hopen, Gunn, dat je morgen weer een minder alcoholische point of view hebt en met weinig of geen drank kunt gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik ga slapen zo. Mijn wekker staat op kwart over 6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik schrok ook sieraad, maar meestal wordt Gunn helemaal niet genegeerd. Zal een ongelukkig toeval zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Dus welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 avond frutselaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 de rust Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Dag diesel. Hoe bevalt het om vijftig te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 toch wel iemand wakker of liggen jullie heerlijk in donzen nestje, ach ik zo wel als peuk op is. maar niemand hopenlijk gekookt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden