Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 er zijn overigens maar weinig drankjes die ik echt lekker vind, en de hele dag op spuitwater is saai. Of drinken andere mensen gewoon niks? Waarom moet ik eigenlijk altijd iets consumeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Nou kan je een hand geven dan Jen, ik vinn soms een dranje wel eens lekker , 1 dan he, maar dan wel weer genoeg ervan. Nu drink ik bijna net zoveel 0.0% als toen ik nog gewoon bier dronk. Maar heb ook altijd dorst, als kind al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ben ik weer, kind met een nachtmerrie. Even snel een peukie en dan ga ik de mand weer opzoeken. Blij (denk ik ) te lezen dat ik neit de enige ben die aan de 0,0 zit en er bijna net zoveel van drink als van de "gewone" Ik heb ook altijd dorst k neem nog net geen flesje water mee met de hond uitlaten of boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Nou SB dan heb ik in elk geval ook een sizzz in crime dan met die 0.0 ;-) Heb wel eens zitten denken dat aan me HA voor te leggen, hoe het komt die dorst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 ach is altijd sneu kleine met nachtmerrie, zeker als ze bij jou logeren natuurlijk. Slaap dreumes alweer dan nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik heb ontdekt dat ik tomatensap lekker vind, maar dat drink je niet de hele avond. In de verslavingskliniek dronk ik decafeine, heel da avond, maar eigenlijk is dat helemaal niet lekker. Goh, hebben alcoholisten gewoon een dorstprobleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ja mijn peuk ook bijna op en dan rol ik er zo ook in, wekker weer om 5.00 pff dan maar weer siesta morgenmiddag :-) toch te warm om te doen waar ik mee bezig was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ach goeie vriendin die eigenlijk nooit alc drinkt heeft het ook die altijd overal flessen en flesjes met water in haar buurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 ja tomatensap maakte ik altijd als bloody M klaar, zonder alc. dan maar vult erg en dan blijft die dorst en zeker als het zo warm is is het maar nix vind ik dan. aar ginger ale, tonic en bitter lemon goed voor 1 keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 nou ik echt me nest in, slaap lekker allemaal en wie weet tot morgeuh. Iedereen sterkte en genoeg rust voor morge weer een mooie dag hopenlijk en zoals Bor zou kunnen zeggen, neem de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Slaap ze, Diesel. Een mooi eenenvijftigste jaar nog he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 ach Jen ben ik blij dat jij maar anderhalf jaar jonger ben dan mij :-) speciaal voor jou ook dan, uit "onze"jeugd :-) Maar hou echt van je hoor Slaap en droom ook mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden