Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Jen vervelend nest ;-) of een jaartje wachten :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Maar Jen wat ren jij toch hier altijd met dat rugakje rond joh, zelfs met dit warme weer. FF relaxed afdoen is er nie bij he, echt is aanrader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 zou er 4 op een rij van kunnen maken of was Jen sneller, mmm nog ff afwachten terwijl ik de regel typ. nu checken 3 2 1 NU :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Yep gered, hee Jen moest jij nie voor rijbewijs check ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Rugzakje heeft een dubbele betekenis: mijn verleden en mijn drang om te gaan reizen. En dat rondrennen is goed om af te vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ja Diesel, bedankt om te vragen. Ik denk dat ik het terug heb. Wellicht weet ik het morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 ach spannend joh, ging het wel voor je gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ja rugakje verleden snap ik, reizen ook wel, maar misschien verwachte jij ook opeens asbest in je huis ofzo ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ja ik denk het wel. De psycholoog en dokter waren positief tegenover mij. Ze vonden dat ik goed bezig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Hiero slaapliedje; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 ach dat ben je toch ook, meer dan je best kan je niet doen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 o haai Sieraad , welkom hiero. Ik hou ut te weinig bij de laatste tijd dus heb niets van je gelezen, maar welkom dus en bedankt , kan alleen nie afluisteren op me pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Haha, wees blij, had na een dag al bijna een ban... doe het nu wat rustiger aan. Maar, euh bedoel je misschien grenadine ipv gernadine?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 'k Heb toch maar niet gezegd dat ik dit forum visiteer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 thnx ik wachte al een hele tijd dat iemand (Hannah wellicht) er mee kwam :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 was trouwens een typefout (ben ik erg goed in, pikeur zelfs) maar ik gaf de schuld aan oud vriendinnetje die zo heete duz heb ik ut moar late staan he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Check! Kan best, lijkt me ook wel te drinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ja is soms hier voor mij ook wat lastig op me taal te letten, ach terwijl ut toch goed nederlands is en idd snel waarschuwingen van bovenaf :-) Terwijl ze sommige dingen of uitdrukkingen niet weten of snappen LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 zij was dat wel en grenadine mixte ik altijd, nooit puur ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Net je verhaal gelezen Sieraad, hoop dan dat je idd met alc. net zo makkelijk kan stoppen als bv met blowen. Dat is voor mij ook nooit probleem , maar van ut bier afblijven toch anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Zit er hier eigenlijk iemand die blowt? Ik heb ooit iemand gezien die er schizofreen van geworden was, nooit meer aangeraakt. En ik deed het sowieso maar een paar keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 ach ik rook zo nu en dan als ik erge last van me nek en rug heb (zelfs doktersadvies) maar er komt dan nix meer uit me klauwe en kan nie opstaan meestal. Was eerst wel ff bang dat ik dt meer zou gaan doen als ik zou stoppen met drinken, maar nie. Maar ik heb nooit een probleem gehad met welke soort drugs te stoppen, alhoewel bruin nooit vaak gebruikt (gerookt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 ja zijn veel verschillende manieren waarop mensen rreageren op blowen, sommige bleven erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 schijnt een goede pîjnstiller te zijn ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 ja werkt bij veel ziektes en handicaps, ook bij sommige op verschillende maniere. Er zijn mensen die er bijwerkingen van hebben als ze bv het roken, maar er goed baat bij hebben als ze het bv verwerkt eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden