rapilos Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Dromen kunnen echt uitkomen sieraad, als je er maar achter staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Originally posted by: sieraad@Gunn... en dan met gepaste reclame?quote> Hé, als je de verslaving niet voed, hebben verslavingsartsen binnen de kortste keren geen werk meer. Zo ook psychiatrie. Die specifieke vorm van geneeskunde is nog maar 130 jaar oud. 't bestaat omdat er aan te verdienen valt. Dat geldt zo'n beetje voor alles... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Dat wordt dan reclame voor sigaretten, drank en medicijnen... gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 @gunn: I like je nieuwe onderschrift :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 @rapilos... dat kan, maar betreffende dromen, droom ik in dit geval toch liever... *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Wil je dan wel stoppen\minderen sieraad? Het klinkt alsof je wilt zeggen; Toch maar liever niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Wat is dit? :beer: :wine: Op ADB forum... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 @Rapilos... zeker wel! Maar je weet hoe het soms in dromen gaat... heul erg vreemd. Dat laat ik liever geen werkelijkheid worden. Ik minder/stop eerst wel in de 'echte' realiteit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Nou, succes dan alvast sieraad. En ja, die glaasjes bij de emoticons, daar hebben meerdere van ons zich over verbaasd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Dank je Rapilos! Jij ook succes met wat je doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Paniek! Geen verse knoflook meer in huis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Originally posted by: sieraadPaniek!Geen verse knoflook meer in huis....quote> Bij mij zijn de supermarkten tot 20:00u open. Waarom de paniek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Originally posted by: lavendel1@gunn: I like je nieuwe onderschrift :-)quote> M'n Latijn is non-existent. Is 't een correcte zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Hier ook hoor, was meer een momentopname; ik was al aan het koken en alles was al voorbereid, of stond al op het vuur *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goeie avond frummels. Zo ik ben aan het kijken bij de d.a. of ik sponsors kan vinden voor onze d.a. Heb er vanmiddag al een gevonden. Leuk hoor. We krijgen nu twee nieuwe krabpalen, en hij komt ze nog brengen ook. Verder ben ik weer moe. Dat heb ik al zo'n 6 weken. Het zou te maken kunnen hebben met de a. biotica die ik geslikt heb. Weet niet hoelang die troep in mijn lichaam blijft zitten, maar het is knap lastig zo. Word zo meestal rond 15.00 moe. Niks voor mij want ik wil vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Gunn lieverd. Gaat het weer een beetje met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Heej Bollie, Wat jammer, dat je steeds zo moe bent. misschien helpt het om een tijdje heel gezond te eten, met weinig of geen suikers. op tijd je rust nemen. Zelf wordt ik altijd heel moe van teveel suikers. En, veel water drinken, vooral met deze warmte, en om alle afvalstoffen uit je lijf te krijgen. Veel bewegen, wandelen,fietsen ofzo. Hoop, dat je je snel beter zal voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Lieve Jen, Van harte met het verlengen van je rijbewijs. Een pak van je hart! Gunn, Ga ervoor frummer! Ik hoop dat eindelijk het kwartje valt bij je! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ja Rap. ik zal eens goed op gaan letten, maar ik heb heel lang in een slaapkamer geslapen met een schimmelplek. Das niet goed geweest. Daar heb ik een a.bioticakuur voor gehad en daarna is het begonnen. Maar ik eet vrij gezond en bijna iedere dag wel vers. maar ja snoepen, tja....... het is zo lekker hé? Ga ff lekker op de bank hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Originally posted by: bolletjeGunn lieverd. Gaat het weer een beetje met je.quote> 'k voel me al weer wat beter. Veel water gedronken. Flush the system. Zo daad'lijk nog wel even wat gezonde boodschappen doen. Veel vers fruit en groente. 'k ben hoognodig toe aan een detox. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Oh Hannah, Lief, dat je er naar vraagt. Ja, gaat wel beter. De rustige middagen, mag ik besteden aan mijn werkstukken. Vanmiddag, een draaiboek in elkaar gezet van een activiteit. Leer, nog steeds veel bij, ook in de praktijk. Vooral de ochtenden zijn "leuk" Veel wassen, maar ook verschonen. Dat is niet altijd even fris, want je komt wat tegen in zo'n verpleeghuis hoor! Maar goed, begin me langzaam maar zeker een beetje te settelen. Onthou ook steeds meer namen, zowel van verzorgende als van cliénten. Dus..so far,so good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Tot vanavond. Eerst nu eten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ja Bol, Snoepen is ook heerlijk. Weet er alles van. Maar als ik 3,4 dagen niet snoep, voel ik al een wereld van verschil. Enfin, ga maar even lekker bankhangen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 @Johan W, Vraagje. 'k wil graag weten wat de onkosten zijn van verhuizen (Om en nabij). Zo kan 'k een beetje sparen voor 't geval dat 'k eens ga verhuizen. Verf, vloerbedekking, etc. De gehele shabang. Wat ben je ongeveer kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden