Diesel Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 moggeuh frutsels van alle gewesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Joddemorge... Lekker even alles open en doorwaaien. Heerlijk zo vroeg. En wie wil er koffie..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 heerlijk een bakkie, was er nog nie aan toegekomen en ja das wel lekker door laten waaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goedemorgen, hier ook alles tegen elkaar open en doe mij inderdaad nog maar een zwarte koffie Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Kort nachtje voor je neef Draak vanmiddag maar siesta voor je denk en dat al op jouw leeftijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 poehaha , moggeuh nichtje Sha , das een tijd geleden zeg. Alles goei met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Morge Sha Koekje erbij jongens? Kom net van killokiller draadje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Nou lekker hoor Jan, tjah op dat draadje ben ik nog nooit geweest, dus doe maar :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Ja hoor Neef met mij gaat alles goed mag zo weer even wat uurtjes werken en de middag is voor mij Nee Jan, geen koekje...jij ook niet!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 o das wel lekker vanmiddag dan weer vrij :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Fijne dag mensen ga nu toch echt even opschieten en dan op mijn werk eerst nog even verder aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Hannah moet helaas gaan anders krijg ik het nog voor elkaar straks te laat te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goedemorgen, En een zak chips erbij. Er zit nog wat in van gister. Lekker joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Hey Sha...Jaap heeft nog chippies...jammie. Werk ze met plezier meis xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goeie morgen frummers, Jammer, net te laat om Sha uit te zwaaien. Doe mij ook maar een lekker bakkie hoor Diesel. Dan zet ik jouw subtopic nog even hier neer... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Jij mag ook Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 werkse Sha en thnx Hannah ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Dan mag je mij zo uitzwaaien Yvonne. Hier wil het trouwens niet echt doorwaaien, geen wind. Maar sinds ik zonnepanelen op het dak heb wordt het hier binnen minder heet. Wel een beetje dure zonwering geweest maar ach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Jaap bedankt, de chippies mogen nie. Moet binnenkort het strand op........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Zo ik ben er al weer helemaal klaar voor. En dus vanavond naar zee, zonsondergang kijken. Wie weet, wordt het wel romantisch, want sinds ik mijn vrouw een borstvergroting heb gegeven voor haar verjaardag is ze een beetje boos. Mooie dag. En wat er ook gebeurd, ik laat de biertjes staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Mag niet kennen we niet. Je wilt niet. Maar wat heeft dat met het strand te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Belooft weer een mooie dag te worden. Eerst maar beginnen met een bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Oh zo, Jan, Gewoon lak aan hebben, je bent wat je bent. Jij loopt toch ook niet naar anderen te kijken zo van jeetje wat is die dik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 En nu moet ik echt gaan. Nee Hannah, Ik had de verkeerde maat besteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Goedemorgen luitjes, ook hier alle deuren en ramen open. Het was hier gister 32 graden, to much echt. Vandaag wordt de zonwering geplaatst dat scheelt vast een paar graden. Jaap, hahahaha, krent. Te klein of tweedehands? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden