Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nou je merkt het wel, je wordt er natuurlijk wel tipsy van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Getver Joop, das minder. Gelukkig geen gewonden, maar evenzogoed kan ik me indenken dat je even met knikknietjes hebt rondgelopen. Vandaag maar lekker genieten van je vrije dag hoor. Hannah... hihi, ik begrijp um. Leuke uitdrukking, en nog steeds... lekkerrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Zuster?! Heb je ook een witte jas aan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nou lieverds ik ga maar weer eens opstappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Blijkbaar een unit met mensen die wat zelfstandiger zijn Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nee Jaap, dat doen ze tegenwoordig niet meer in de psychiatrie witte jassen.....geeft een 'verziekt' beeld aan Von, deze afdeling zijn ze wel iets zelfstandiger maar je hebt mensen die echt hulpbehoevend zijn en je hebt mensen die dat heel graag willen zijn! en die laatste groep roepen je juist de hele dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Japio, werkse vandaag ik ga me ook even in het gareel brengen en hup op de fiets nee geen ruim 200 km denk iets van 2 km fijne dag mensen, geniet ervan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 goede morge maar weer's een poging wagen vandaag om het droog te houden , 't wil nog niet zo goed lukken de laatste tijd........ en hoe kan dat ??? ik moet waarschijnlijk weer zo naar de gallemieze zijn van de alcohol dat ik wel moet stoppen , soort van in gebouwde zelfdestructie wens me maar veel sterkte vandaag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Zet em op Marq, vandaag begin je gewoon weer met dag 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Werk ze Jaap. Marq,jammer dat het dan eerst zo ver moet komen. Had het je wat rustiger gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 marq ik zit in hetzelfde schuitje de ochtend gaat wel, maar tegen de avond wordt het moeilijk, en dan het vervelende dat de winkels tot 20.00 open zijn. nou misschien m'n rooster maar aanpassen en ook tot 20.00 gaan werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Goeie morgen AR . Luitjes, de zon schijnt hier al weer lekker. Ik ga mij zo langzamerhand klaar maken om richting werk te gaan. Ik wens iedereen een fijne dag. Doe voorzichtig en probeer te genieten. Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Igor, je zegt het wel met een knipoog... maar het zou natuurlijk best een oplossing zijn om de eerste periode door te komen. En als je niet tot 20.00 kunt werken, is het dan een optie om op dat tijdstip naar de sportschool te gaan? Sla je twee vliegen in één klap. En nu moet ik echt weg... anders heb ik een probleem. Doeg doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Marq en Igie heel veel sterkte. Wat is het toch moeilijk om, als je behoefte hebt om te gaan drinken, even naar de h.kamer te komen. Jammer is dat voor de mensen die die kracht nog niet hebben. Ik hoop zo dat het toch een keer lukt, het geeft misschien een hele hoop ellende minder. Ja tot 8 uur werken heeft geen nut want dan zorg je gewoon dat je de alc. van te voren in huis hebt. Nee wij zijn gehaaid genoeg om daar ook een oplossing voor te vinden. Jop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Goedemorgen luitjes, vervelend Igor, dat je de draad niet op kan pakken. Ook Marq in hetzelfde schuitje. Op de nuchtere maag dan maar even, als ik heel er veel last had van trek in alcohol heeft het mij wel degelijk geholpen hier te komen schrijven. Ook iemand bellen wil nog wel eens helpen. Tenminste dat is mijn ervaring. Ik weet hoe zwaar het kan zijn je trek uit te moeten zitten maar ergens moet een begin gemaakt worden. Ik wens jullie toe dat jullie de motivatie en kracht weer kunnen vinden de draad van het niet drinken weer op te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Jopie, dat is schrikken, laatst had je meen ik ook al zo'n ervaring. Ik vind het heel wat zo'n gevaarte te besturen en ben er, als ik in mijn eigen auto rijd, altijd van bewust hoe nietig ik dan ben ten opzichte van zo'n bus. Gelukkig dat er geen gewonden zijn gevallen al ik moet wel stiekum glimlachen om het geld dat uit het geldlaatje of laadje vloog. Ik heb dat zelf ook eens meegemaakt in de bus vanaf P40, er zat een dame in de bus die riep, oh jee, het geld vliegt uit de kassa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ja dat zou ook goed helpen Tinus, om iemand te bellen die van je probleem met de alc. af weet. Ik weet wel dat het mij twee keer goed geholpen heeft om hier te melden dat ik erge trek had. Het was inderdaad erg moeilijk. Ik had toch zo iets van, ik heb verloren. Niet van de drank maar wel van mijn voornemen te gaan drinken. Ik moest mijn beslissing op geven, en dat viel om de donder niet mee. Van de andere kant voelde het zo ontzettend fijn aan om te zien en te voelen hoe sterk op dat moment het forum kan zijn. En wat heel belangrijk was toen is het gevoel wat ik had er echt niet alleen voor te staan. Ik had het gevoel dat ik op dat moment samen met het forum, aan het vechten was tegen de alc. En dat was veel minder zwaar dan dat ik het alleen had moeten doen. Dan had ik het zeker weten, niet gered. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Bol, absoluut, het is een paar keer mijn redding geweest. En als het weer zou gebeuren hang ik zo weer aan de telefoon. Zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Tinus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Bol, hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Goedemorgen lieve Frummers! Marq en Igor, heel veel sterkte allebei! En probeer idd hier naar het forum te komen. Mij helpt het zeker weten! Tina, Bolletje.......zomaar... Gisteren op Marken en Volendam geweest. Leuk en mooi weer. Maar tsjonge, wat een mensen! Daar kan ik met verbazing naar kijken.... Voor mij is dat al veel te druk. Later bij mijn dochter op de boot was het heerlijk! Nu moet ik het bezuren, want ja, ik ga dan over grenzen heen. Zeer lijf.... Maar dat komt wel weer goed. Vandaag nog even genieten van het mooie weer. Kom af en toe hier piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 ik heb al de boodsdchappen gedaan en geen bier gekocht maar weer ouderwets spa bruis ( spa rood ) ik weet dat ik 't kan dus voor vandaag in iedergeval sluit ik me aan bij het dag pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 DAGPACT Albert Lytse Marq Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden