Yvonne Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goede morgen luitjes. De koffie staat klaar. Ik ben er al een poosje uit. Een dik uur om precies te zijn. Hondje is bang voor onweer en tjsa..... Mag ik nog blij zijn dat dat onweer pas om half vijf begon en niet om half drie of zo Afijn, de bui is overgedreven inmiddels, en ik ga maar eens een lekker boterhammetje maken. aanpassing: spelfout:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 goede morgen yvonne en de rest van de frummeltjes natuurlijk. eerst maar eens koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ja, ik heb een ligfiets, maar dan nog vind ik meer dan 100 km veels te ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 He, Igor, weer met de bus. Als je ver moet zou ik dat ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goedemorgen gefrummelde het weer heeft hier flink huisgehouden vannacht in ieder geval heel fijn voor de tuin geweest minder voor mij want het onkruid vliegt natuurlijk weer de grond uit Vonneke, vervelend dat je hond bang is voor onweer is daar niet iets aan te doen? lijkt me voor het beestje ook prettiger als die niet zo bang is Kees uit bed en hondje bij jou erbij? Fibo, werkse vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goede morgen Fibo, Igor en Jaap. Het bleef hier zo stil dat ik maar een spelletje was gaan doen en nou heb ik Fibo helemaal gemist:$ Hihi Jaap, je bent crypto aan praten wat mij betreft hoor. Die van de bus snap ik nog wel. Maar die ligfiets en 100 kilometer?? Geeft niet, ik hoef ook niet alles te begrijpen. Ik ga me douchen mensen, tijd om echt in beweging te komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Hihi, mis ik Sha nog bijna. Nou, aan die angst valt niets meer te doen hoor Sha, zit er gewoon in. En jouw oplossing werkt niet. Hondje mag best in bed... maar zit net zo lang te urmen tot we naar beneden gaan, vindt ze nog net iets minder eng dan boven denk ik, en wil dan op schoot met haar poten om mijn nek... maf beest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 jaap ik wil nog een heeeeeeeel eind, en tja dan moet ik de bus maar nemen. en de hobbels in de weg op te koop toe nemen. Maaaar voordat jullie op ideeen komen het stuur hou ik zelf in de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Zo de baas is vrij vandaag, ver weg in Frankrijk. Lekker keten. Het zal me het weekje worden. Ik ben er ook een paar keer wakker van geweest, dat onweer. En zelfs als het niet regende knalde het gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Onkruid bestaat niet. Dat is wat je er zelf van maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Teruglezen Yvonne, Fibo had gevraagd of ik een ligfiets had. En Sha vroeg of of ik even langs zou komen fietsen zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 En dat is - heen en terug - meer dan 100 km. (Ik had natuurlijk de bus kunnen nemen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Iggy, het stuur zal je inderdaad in eigen handen moeten nemen en houden denk dat dat je vast wel weer gaat lukken Jaap, onkruid bestaat niet en is wat je er zelf van maakt...heb je ook helemaal gelijk in ik had beter kunnen zeggen dat het 'groen' de grond uitschiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Zeker Igor, je zal het zelf moeten doen, nuchter je dingetjes doen. En dan is het inderdaad goed om waar dat kan het stuur in handen te hebben. Waar het niet anders kan, in diepe blubber bijvoorbeeld, moet je de wielen een beetje hun eigen weg laten zoeken. Anders kom je vast te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 nou het busje heb ik net weer doorgeslikt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Originally posted by: JaapEn dat is - heen en terug - meer dan 100 km.(Ik had natuurlijk de bus kunnen nemen)quote> Of de trein.....Of zaterdags heen en zondags terug....Of heen op de fiets en terug met de fiets in de trein.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goedemorgen, hier is het onweer om 3.00 begonnen, had iets later gemogen van mij want ik kon niet meer slapen. Maar kijk aan de zon schijnt alweer. Jaap, echt ik zie jou wel op een ligfiets, past op de één af andere manier bij je. Denk ik dan op virtuele basis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ik heb tegenwoordig van die sokken met en L en een R erop, maar die raken als maar door de war. Waarom ze dat er op zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Omdat jij Jaap heet en geen Lieke of Richard je had ook 2 J's moeten kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goedemorgen Tina heb je dit weekend een beetje kunnen bijkomen van alle drukte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ok ok er zijn altijd mogelijkheden zat. Ik heb gewoon voor iets anders gekozen. Iets heel dichtbij. En ik heb mijn groente geoogst. Dat wordt de hele week wortels eten. Ik had een stukje van 80 bij 80 cm en heb nu 4 kilo wortels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 jaap zitten er geen drukknoopjes aan die sokken? de plicht roept. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Iedereen past op een ligfiets hoor Tina, Alleen je moet wel weer opnieuw leren fietsen. Richard, hoe kom je er op. Die R staat voor iets anders. Maar de L Ik moet gaan, nu te laat komen is wel erg doorzichtig. Dat kan morgen of overmorgen wel weer. Doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 http://imageshack.us/photo/my-images/835/wortels.jpg/ zoiets Jaap? hele week hutspot...njammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden