Yvonne Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Morgu lui. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken, deur naar de tuin staat open. Lekker rustig weertje, de zon schijnt al voorzichtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Ik ben er weer even van tussen. Maar als je taart wil moet je naar het andere draadje. Tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 goede morgen yvonne. en de rest van de frummels natuurlijk. doe mij maar een mok koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 nee jaap ik hou niet zo van worteltjestaart. doe mij maar een appeltaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Goede morgen Igor en Jaap.... voor mij even geen taart... ik moet afvallen... En ik heb overigens heerlijk als een blok geslapen vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Morgen, hier ook koffie en dan weer onderweg. Taart...hoor ik dat goed! Moet afvallen van Jaap dus mag nie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 i.p.v een boterham yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 ik moet eigenlijk ook een paar kilo eraf hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Weer veel te vroeg wakker, eerst maar koffie. Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 In plaats van een boterham??? dacht het ff niet Igor... en dat weet jij ook wel Ik hou het even bij mijn boterham.... met gekookt eitje, dat dan weer wel. En nu moet ik aan de slag.. Jan, jij ook een heel goede morgen. Trouwens... waar hebben we heb over... Jaap heeft alleen maar boterhammen met jam in de aanbieding, hihi. Die taart is toekomstmuziek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Morgu Suiker. Zo vroeg is het niet meer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Als ik om 6 uur met mijn hond ga lopen en hij kijkt me verbaasd aan, concludeer ik dat ik te vroeg wakker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Ho, ho, dit wordt een heel verantwoorde taart hoor. Zonder suiker, zonder vlees. Alleen groente en een beetje ei en deeg erom toe. Niets mis mee, gewoon avondeten. Nu een bruine boterham met jam. Zonder boter. Niet om af te vallen. Ik eet al jaren geen boter. Alleen bij een boterham met hagelslag, maar dat is zo zelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Neehoor Suiker. Een hond doet gewoon wat jij wil. Het is een volgzaam dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 moggeuh mede frutselzzzz een goei moggeuh. Heerlijk mok koffie :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 is ook trouwens mijn eerste nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Nu is het natuurlijk wel zo dat het lekkerst van een boterham hagelslag is is dat je achteraf je bord kan aflikken, of de tafel. De vloer wat bij mij thuis al wat minder, dat zou ik niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 ja lijkt me wel wat een taart bakken voor vanmiddag , iets makkelijks walnoten ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Dag Diesel, maar jij zit op het platteland, daar zijn de mensen altijd eerder wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 ja je zou anders wel je boordje met boter in moeten smeren als je je boterhammeke met hageltjes zonder boter wilt eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Verdorie, nu heb ik niet eens hagelslag in huis. Ik krijg er echt zin in nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 ach je hebt hier ook import hoor die slapen toch langer Maar soms zou ik toch liever wat doorslapen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Ik begon er zelf over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Je bent zelf toch ook import? Maar wat maakt het uit. Voor waar ik woon ben ik ook import. En dat is maar goed ook dat hier wat import is, anders zou dit echt een achterlijk gat zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 knorrepotje alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden