Yvonne Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goede morgen luitjes, we nemen nog maar een bakje koffie, augustus heeft zijn intrede al weer gedaan. Buiten is het windstil en bewolkt. Hier binnen staat de koffie door te lopen en de thee te trekken. Ik ga een beschuitje smeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Zo en nu kan ik je echt een stukje worteltjestaart aanbieden. Er is nog over van gisteren. (Je zou kunnen denken dat dat iets over de smaak zou kunnen zeggen, maar ik had gewoon heel veel gemaakt en we aten maar met zijn drieën) Goedemorgen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Nog een roosje voor Jane en dan begeef ik mij de wereld weer in. Nou ja wereld, het is gewoon een kantoor, niets engs aan. Fijne dag allemaal en geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Zo, ben ook weer 'bijgelezen'. Goede morgen Japioooooo.... lekker, dan inderdaad toch de worteltjestaart. Zit er al van te smullen. Wat is het hier trouwens idioot stil. Tis verdorie al kwart over zeven Ligt iedereen nog op één oor of is iedereen plots op vakantie gegaan? Stelletje luilakken. Moest trouwens wel lachen om een opmerking van gisteren: 'Het zou zomaar kunnen dat ik hier binnenkort niet meer schrijf omdat ik in het echt mensen heb getroffen waarmee ik kan praten.' "En bedankt dan maar weer" was mijn eerste reactie Jaap, werk ze trouwens vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 En nu ik hier toch helemaal allenig tegen mij en mezelf te kletsen viel mij iets op: als je je eigen bericht naderhand gaat bewerken kun je een poll toevoegen, grappig. Dat ga ik nu dus ff proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goeiemorgen AR, kopje thee? Maar wel zachtjes doen hoor, tis nationale uitslaapdag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Heerlijk uitgeslapen;) en dan nu ook eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 goede morgen yvonne en de rest van de frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 een grote emmer koffie maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Morgu Bo. Je weet de koffie te vinden neem ik aan? Wat een luchtbel is die poll.... je kunt hem aanmaken. maar hij is nergens terug te vinden.... Of ik zou iets verkeerds gedaan moeten hebben, nog een keertje proberen maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Hoi Igor, neuh.... dat staat zo ongezellig, een emmer op de ontbijttafel, ik schenk gewoon 10 grote bekers voor je in.... heb altijd al een groot gezin willen hebben, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dankjewel Yvon! Ben er 's ochtends bijna nooit dus moest even zoeken maar gevonden;) Ik ga ook eens kijken voor die poll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Mogguh Igor en Bonita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 dank je yvonne. Bo hoe gaat ie? je hebt bijna de eerste maand erop zitten. toppie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Na, das dus ook weer gebakken lucht die poll.... je kunt er iets moois van maken, maar je krijgt um niet geplaatst :$ Ook goede morgen overigens Bonita... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik zie geen poll-mogelijkheid bij 'bewerken' Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dank je Igor Gaat verrassend goed Voel me zóveel beter zonder drank Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Als ik bij een eigen al geplaatst bericht op 'bewerken' klik zie onder het tekstvlak de termen 'werk bericht bij' 'preview' 'annuleren' en 'voeg poll toe' en via die laatste knop kan ik een poll aanmaken. Alleen komt dat ding nergens in beeld, klik ik later nog een keer op bewerken bij een bericht dan kan ik geen poll meer toevoegen, dan krijg ik de melding 'bewerk poll' Zoooooooooooooo grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ach jee Bor, dat is schrikken! Sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ooohhh borrie wat erg. als je hem spreek wil je hem dan van harte beterschap wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Pffff, das slecht nieuws Bor, wat erg. Wordt ik toch wel heel stil van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Yvon Ik heb alleen 'werk bericht bij', 'preview' en 'annuleren' Dus bij mij probleem opgelost Ik heb die button niet eens;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goedemorgen wip even snel langs want las jouw bericht Bor zag het inderdaad ook staan geef je hem even een knuffel van me als je hem in r.l spreekt! en voor jou ook èèntje hierbij jij zal ook zijn geschrokken lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Gefrummelde, ik ga me tot een ware wandelende rollade omtoveren wat inhoud: zwempak aan en een dagje strand chillen jullie ook een hele fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden