Yvonne Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Goede morgen luitjes, koffie staat klaar voor jullie, thee staat te trekken. Het blijft al weer langer donker 's morgens merk ik. Boven bedenken ze nog of het nou droog blijft of weer gaat regenen.. voelde net een paar spatjes. Soms lijkt het alsof de wereld, het leven even stilstaat. Als je dan toch naar die wereld kijkt zie je dat alles gewoon doorgaat, behalve jij en je verdriet. Jouw wereld is op dat moment heel klein en jouw wereld staat even stil. Alles daar omheen draait door. En dat is goed. Ik wens iedereen die het nodig heeft voor vandaag een giga rugzak moed en geduld. Inmiddels zijn ze er hierboven voor dit moment uit: het hoost. Ik pak nog een bakje koffie. Luitjes, of we willen of niet, er is een nieuwe dag begonnen. Maak er wat moois van, of het nou linksom of rechtsom is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Yvonneke, je hebt het zo goed verwoord. De dochter van mijn zus zaliger huwt binnen een paar weken. Ikzelf zal er niet bij zijn, aangezien het in Thailand is. Dat leek hen de beste locatie aangezien het bruidspaar in Australiƫ woont. Onze oudste dochter zal er wel zijn. Ik heb, sorry, veel verdriet en weet hier niet mee om te gaan. 17 augustus 2010 heeft mijn zus zich verhangen. Ik moest het even kwijt. Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ach Esperanza, wat verschrikkelijk verdrietig. Ik weet even niet iets te zeggen. Wat verschrikkelijk moeilijk. Voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Yvonneke, het gaat wel. Ik kan het alleen niet verwerken. Mijn zussemie was mijn, na onze kinderen, ALLES !!!!!!!!!!! Ze heeft me een paar uur voor haar dood nog gebeld, depri....... Ik heb toen aangedrongen dat we haar zouden ophalen......... NIKS MOCHT !!!!!!!!!!!! Alleen, het laatste dat ze zei was, zuske, ge moet naar den dokter met die vlekken op je arm en onze oudste broer ook. Ik ga nu inhaken en, vergeet niet dat ik je heel graag zie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Dat gesprek was omstreeks 21.00 u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Omstreeks 02.30 u. kreeg mijn man op zijn mobiel telefoon............. MIJN zus is dood. HOE ????????????????????????????? DAT heb ik maanden later vernomen. Mijn man en onze oudste dochter wilden me sparen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Goedemorgen gefrummelde Wat naar Esperanza dat is niet niks denk dat zoiets zal moeten slijten kan me indenken dat je daar nog veel verdriet van hebt zeker nu die datum weer zo dichtbij komt en ook nu haar dochter nog eens in het huwelijksbootje gaat stappen denk dat er ook niemand is die je kan zeggen hoe je daar mee om zou moeten gaan Ja Vonneke, het is inderdaad 's morgens weer langer donker viel me vorige week ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Pfff Esperanza, wat verschrikkelijk moeilijk. Sommige dingen kunnen we niet vatten, kunnen we nooit begrijpen. Ik zou het je zo gunnen dat het verdriet, die pijn een beetje gaat slijten op de lange duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Goede morgen trouwens ook voor Sha, ik zou je nog bijna over het hoofd zien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Langer donker...... Doet me er wel an denken dat onze houtvoorraad nog niet is bijgevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Sha en Yvonneke, sorry, ik moest het even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Bor, hoe is het nu met Niwi ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 For the record, ik ben nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Bor ook weer in the house? Neem een bak koffie meis. En geduld is het enige wat je nu nodig hebt, veel geduld. Naast de wijsheid en zo natuurlijk. En dan moet ik toch even grinniken: For the record Esperanza.... mooi dat je nuchter bent. En dat je je ellende even kwijt wilde, niet voor excuseren meis, tis goed. Luitjes, ik ga me aankleden. Tis hier inmiddels weer droog, en wat lichter... Bor, ik heb vaak het idee dat wat we hier hebben jou kant na een kwartiertje op komt, dus.... Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Bor, ze houden Niwi in slaap om te voorkomen dat er schade (meer schade) ontstaat. Natuurlijk kan het alle kanten op gaan, maar ook de goede kant. Ik heb een collega die een paar jaar geleden van het Ć©Ć©n op het andere moment dood en doodziek werd. Ik weet niet meer precies wat, maar het had iets met het hart en de hersenen te maken. Is voor zover ik me kan herinneren meer dan een week in slaap gehouden. Het heeft lang geduurd, maar hij werkt nu weer gewoon, is helemaal hersteld. Wonderen bestaan Bor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Esperanza, is goed dat je het deelt beter dan het alleen opkroppen dus geen 'sorry' hĆØ! Ik ben er ook van tussen laatste vrije dag en dan een hele rits in het vooruitzicht van avonddiensten met meteen daarna ochtenddiensten of allemaal spitsen achtereen fijne dag gefrummelde en wie weet tot later Carpe Diem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Originally posted by: borretjeAls niwi me nu las,kreeg ik zeker en vast een flinke schop onder m"n ....quote> Die krijg je gewoon straks alsnog van hem :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 anders kun je van mij wel een schop onder je achterste krijgen hoor........ doe het met plezier hoor goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 heb het gevoel dat ik gisteren liters % gedronken heb.............. (was ik ook wel van plan) zelfs hoofdpijn, maar ik heb zelfs geen drup op. pfff maar eens kijken wat ik eraan kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Een goede morgen, Ik mocht uitslapen, want ik moet zo op sollicitatiecursus. Ben benieuwd wat ze me gaan leren en wat ik fout deed en wat ik dus beter kan doen. Maar er is ook nog een stemmetje in me die zegt dat ik er helemaal geen zin in heb. Maar het oordeel vel ik later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Igor, lekker glaasje jus, boterhammetje zelfgemaakte bramenjam, ja die heb ik al weer, en nog een goed glas water, ben je er zo weer bovenop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Esperanza, sterkte meiske. Het duurt lang voor je zoiets een plek kan geven, voor zover dat al lukt Verder weet ik niet veel zinnigs te zeggen. Het is gewoon verschrikkelijk. Jaap, veel succes met de cursus, ben benieuwd of je er wat aan hebt... Ik denk dat ik ook wel zoiets kan gebruiken. Bor, ook jij heel veel sterkte. Je kan alleen maar afwachten nu, en da's niet simpel. Ik moet straks weer eens naar mijn vader, en heb weer geen goed nieuws i.v.m. werk. Jammer vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden