Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik hoop dat ze niet allebei snurken Sha :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Sorry Smik, ik heb niet alles gevolgd hier en daar een flarde gelezen morgen probeer ik alles wel even beter te lezen blijft niet hangen nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Jen, als jullie nu alle 3 snurken heb je ook geen last van hun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 'k zet mijn mooiste knorgeluid op hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Zet ik mijn muziek nog even iets harder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Dan zeg ik het wel hoor Smik kan gewoon niet slapen komt straks wel kan je soms zo hebben hè maar lief dat je het vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik ga ook voor nu even afsluiten hier nog even kijken of ik punten kan scoren met online scrabble dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Smik!!!! Af!! en bibberen, foei:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden