Rae Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Het stemt me hoopvol en geeft me een motivatie om niet te drinken, Bollie. Ik zie het ook niet echt als een afspraak met mezelf, maar als een way out. Ik geloof in de therapie die ik nu volg (voor BPS) en dat is erg belangrijk voor me. Dat is al pakken beter dan de voorbije maanden waar ik zonder enige hoop of motivatie dagelijks 6 liter bier dronk en drie keer ben opgenomen in spoed en hospitaal. Als ik nu de motivatie gewoon niet heb om te zeggen: 'ik stop NU!', dan is het toch al beter om motivatie te hebben om zo veel mogelijk dagen niet te drinken en op die dagen te werken aan de meer radicale motivatie door studie, meditatie en training. Ik kan die vakantiedagen niet plannen, maar ik kijk elke dag uit naar mogelijkheden om ze te realiseren. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Hey Rai, Volgens mij ben je toch goed bezig hoor. Denk dat je met meditatie,studie enz. een heel eind kan komen, zeker in die richting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Wat vervelend joh, dat het zo gaat. Hoe lang duurt deze stage? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Even speciaal voor onze Belgische forummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik ging net mijn uren invullen, dat moet sinds kort via de website. Dat kost veel meer tijd dan zo'n briefje invullen. Grappig is dat toch van computersystemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Och lieve Rae, jij voelt zelf het beste wat voor jou werkt. Vertrouwen in jezelf is het belangrijkste om a.d.b. te worden en als jij voelt dat dit het beste werkt voor jou, moet je dat zeker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Nog 8 maanden Jaap:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Balen is dat als je het niet naar je zin hebt op je stageplaats Helemaal omdat je ze nodig hebt voor je studie. Ik liep vroeger stage bij een bedrijf dat in de fik vloog, net in mijn proeftijd. Ik dacht daaag stage plaats, gelukkig mocht ik terug komen. Ze konden alle hulp gebruiken. Die hulp had niks meer met mijn opleiding te maken, pffff Na een maand, toen in mijn ogen ze de boel weer redelijk op orde hadden, mijn beklag gedaan bij de stage-coordinator van school. Toen werd ik ineens wel serieus genomen, ik stond echt op het punt op te geven. Maar ja dan had ik mijn studie niet kunnen afmaken. Blij dat ik al die rot klussen gedaan heb Het papiertje is het bewijs. Dus hou vol Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Oei, 8 maanden, dan moet er wel wat veranderen. Ik snap trouwens niet waarom een van je collega's (die met de meeste ervaring) niet zegt, doen jullie het maar dan kijk ik hoe het gaat. Lijkt mij als meest ervarene heerlijk. En dan af en toe aanwijzingen geven als het nodig is. En af en toe evalueren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Dank je steunbeertje. Ja, daar denk ik dan ook maar aan, Dat papiertje wat ik zo graag wil halen. Maar 1 ding weet ik bijna zeker. Als ik het heb, ga ik weer terug naar de thuiszorg )Werkte daar al, maar dan als huishoudelijk medewerkster. Ik ben toch echt een type, die meer vrijheid en zelfstandigheid nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ach Jaap, De echte ervaren mensen, hebben het daar eigenlijk veel te druk voor. Die rennen maar als een vliegende keep heen en weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Die zouden eens moeten leren delegeren dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik ga eens een hapje eten. Gemaakt door een man. Een top man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 eetze Jaap Ik ga ook een hapje eten, gemaakt door een Top vrouw (me, me, me) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Nou, eet ze lekker beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Leuk, dat je je zo vermaakt hebt Smik, Heb even een pbeetje gestuurd naar aanleiding van je vorige berichtje )Anders wordt het zo off/topic' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 was ze weer!!!! terug van de film..man man wat heb ik gelachen, ik kan hem iedereen aanraden. hij heet Intouhcables, het is een Franse film. http://www.cinemaoostereiland....etail/146/intouchables Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Goedenavond lieve Frummers. Ik ben heel weinig op het forum, maar uit het oog is niet uit het hart hoor! Na het bijlezen moet ik zeggen dat ik er warm van word. Wat een fijne en lieve berichten staan er. Albert een dikke voor jou, omdat je zo'n lieverd bent. Bor, hou je goed meis. Ik hoop dat je van je zoon kan genieten, en dat Niwi elke dag een stapje vooruit komt. Verder voor iedereen een omdat iedereen hier dat verdient. Het denken aan drank word steeds minder, eigenlijk is het geen trek te noemen. Maar de zorgen hier stapelen zich naar torenhoog. Op dit moment ben ik mijn man op de been aan het houden, en dat vergt veel energie en aandacht. Die ziet zijn levenswerk in één klap wegvallen. Dat kan hij niet verdragen. Gelukkig grijpt hij niet naar de fles. Hoe we hier uit gaan komen weet ik nog niet..... Maar hoe dan ook wil ik het droog houden. Zoveel als ik kan ga ik naar meetings toe. Dat is heel belangrijk voor me. Nu even koffie zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 die Negert heeft zo'n leuke kop he??..sjucht ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Hoi Madelief, Wat super van je, dat je ondanks de problemen, niet drinkt. Dat geldt voor je man ook natuurlijk. Tja, het leven kent soms hoge bergen en diepe dalen he. Sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Made ..meis, heel veel sterkte, ik ben trots op je dat je niet drinkt. ik wil ook even melden dat ik heel lief van iemand hier een Fakir matje heb gekregen. omdat ik zo vreselijk beroerd slaap en dat niet bevorderlijk voor mijn gezondheid is. vanavond ga ik 'm uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Veel sterkte Madelief. Hier effe de laptop van het lief aan het installeren se. Terwijl hij de was opzet. Van emancipatie gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Made wat ben jij sterk geworden zeg. Fijn om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Wat lief van die persoon Lenie!!! En thanx meiden! Jullie hebben hier mede aan bijgedragen! Op de meetings roep ik over het forum! Over emancipathie gesproken... Ik heb een wat oudere man, die nog volgens oude stempel is opgevoed, maar hij doet echt alles, behalve koken.... Dat vind ik zo leuk om te zien! Nooit heb ik ergens om gevraagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Blijven koesteren die man Madelief:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden