Madelief Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 AR, ja, zo kan het ook! En so far so good! Kate, dat is nu precies wat ik heb gedaan!!! Er niet meer over mopperen. Maar goed, ik wil niet al te vroeg juichen, maar afgelopen weekend op een verjaardag, heeft hij ook niets gedronken. Dus ik ben van goede moed. Rapi, helaas is dat niet omkeerbaar. Maar ik probeer te blijven kijken naar de positieve dingen die op mijn pad komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Is soms best pittig Kate Geef ik eerlijk toe. Let er wel op dat ik vroeg naar bed ga, zodat ik in elk geval voldoende rust krijg. Lief, dat je er naar vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Rapi, ja jij bent echt een duizendpoot geloof ik he? Knap hoe jij dat kunt combineren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Made, Dat is jammer. Heel goed, dat je de positieve dingen probeert te zien nu. En ach, misschien is dit gewoon een mindere financiele periode in je leven. Het zal toch niet eeuwig zo blijven zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Rapi, nee dat is te hopen van niet. Ik ga even bankhangen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 En ook af en toe een rustmomentje inbouwen Rapi, of iets leuks voor jezelf doen. Heb je nodig hoor Ik zit nog het draadje van gisteren door te lezen over Niwi. Tsjonge. Smikkie, ik doe ook mee. Voor een tekst kun je denk ik ook dingen uit het draadje voor Niwi halen. Daar staat veel moois op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Originally posted by: BoBolViel je aquarium bij broerlief in de smaak?quote> Nou Bo niet zo, hij vond hem eigenlijk te klein. Hij heeft zelf een hele grote gehad met Piranha engerds. Was wel erg mooi hoor, maar ik wil niet meer zo'n grote. Ik ben hier heel tevreden mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Kate, Ik heb vanaf het moment dat ik thuis kwam (ong. 16.00 uur), niets, maar dan ook niets gedaan. Al de werkstukken die er liggen en die ik nog moet maken..net gedaan of ze er niet lagen. een uur met mijn moeder gebeld. En..weer vroeg naar bed vanavond. "spreek "jullie later. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Goed zo Rapi. Madelief, ik vind je een kanjer hoor. Bolletje Ik ga zo met mannie een filmpje kijken. Vrijdagavond, lekker thuis. Kop thee erbij. Alles compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Film; 28 days, blijft boeien.rtl 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 hallo lieve kijkbuis kindertjes Was ik van de week nog zo twijfelachtig, nu niet meer. Bier stinkt en bier is vies. Nee mensen ik ben niet gevallen, ik had een misverstandje met een terrasgenoot. Tja moet je ook maar niet je 0,0 tussen de gewone glazen laten staan pfff. Ik vergreep me dus aan het verkeerde glas, met dat ik er met mijn neus boven hing, rook ik het al. Te laat de slok zat al in mijn mond en spoelde weg door mijn keel gat. Blehhhhh wat is dat smerig zeg, gelukkig vond mijn terrasjesgenoot de 0,0 ook te ranzig voor woorden en dus was mijn glas gevonden Heerlijk gelachen om het misverstand en de wederzijdse vieze bekken trek show Nee geen twijfel meer mogelijk, ik hou het bij mijn 0,0 en............. ik laat het in het flesje zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hannah, RTL (8) wat verwacht je daar nu van... Trouwens de reclame, die bij elkaar opgeteld bijna net zo lang duurt als de film, is soms best geinig als je de lol er van wil zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hoi Marjo, alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hee Teveel! Grappig dat je het vraagt Ik denk van wel.. En joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ik vraag mezelf altijd af, hoe jullie dat doen, bankhangen. Moet ik dan denken aan gewoon zitten en tev kijken? Of zitten en tv aan, kan ook een muziekje zijn, boek lezen of gewoon zitten te zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Marjo, hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 @Marjo Ik denk het ook en vind het ook wel grappig. Maar dat vind ik bijna alles wel, grappig dus en dat op zich vind ik weer grappig en wil ik graag zo houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Bol Piranha's zijn toch van die vleesetende engerds? SB Dat was dus een mooie proef op de som;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hoi Albertina! Fijn je te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ja Teveel Dat schiet tenminste op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Yep Marjo, maar waar zullen we eens op schieten? Even serieus, heel even dan: Hoe is het daar in het oosten? De wijzen al tegen gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hee Smikkie! Ja//En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Al die mensen Al die wijzen Hier Up Noarth tenminste Die andere gekken zitten in het Oosten Maar daar schijnt het ook goed toeven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ja Bo klopt. Vroeger stuurde de cowboys als ze een rivier over moesten steken met een kudde koeien, een zieke koe een eind verder de rivier in en daar gingen die vissen dan als gekken op af en dan konden ze met de rest van de kudde de rivier over steken. Tenminste volgens mijn vader, en die kon het weten. Weet je en ze zijn echt niet mooi, het is alleen dat je kan zeggen kijk eens mensen in heb piranha's. Ikzelf vind fel gekleurde vissen erg mooi. en die heb ik er dus in zitten. Daar kan ik dan op m'n gemakkie naar gaan zitten kijken als ik ze voer. Zie dat Jane er ook is. Jane ik heb het matje binnen. Wat zijn die dingen allemachtig hard zeg. Ben heel benieuwd hoe het voelt als ik er op ga liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden