Spring naar bijdragen

Zondag 12 augustus 2012


Rae

Aanbevolen berichten

ik kom de dag droog door Tina, want geen geld tot morgen, en daar ben ik heel gelukkig mee.

Betekent dat ik, zodra ik ontnuchterd ben, terug kan oefenen in oplettendheid.

Bedankt voor het ochtendgesprek, moest het kwijt. Sorry voor de zware kost, ik sluit nu af.

Fijne dag Frummels,

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rae nog even kerel. Jezelf complimente geven is heel belangrijk hé? En soms kan het zijn dat je al die prikkels niet meer wilt voelen maar alc. kan die prikkels juist versterken en vervormen hé? Dan voel je ze juist dubbel zo hard. Jammer dat het gisteren niet gelukt is maar vandaag weer een nieuwe start. Ik hoop dat het je ooit lukt, om adb. door het leven te gaan.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij ook niet Vonneke maar er was niets anders op, dus heb ik maar een beetje zitten kijken:) Heel vaak met een schuin oog naar mijn aquarium want dat staat er zo'n 2 meter verder naast. Hoe gaat het verder met jou meis? Ga je vandaag nog iets leuks doen? Het zonnetje gaat schijnen hé, dus moeten we het er van nemen.:rose:

Ik heb gisterenavond één vallende ster gezien. Hij viel net achter mijn boom dus zag ik hem maar (ik denk) anderhalve sec. Ga het vanavond nog maar eens doen, misschien heb ik meer geluk.;)

Tinus en Jen :P Ja wat mensen zich voor de gek kunnen houden hé? Het lijken net alci's.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggel Igie. Uitgeslapen? Hoe is het eigenlijk met K&B? Daar hoor ik je niet meer zo over.

Ikzelf heb gisterenavond voor het eerst mijn matje gebruikt. Nou moet ik maar eens kijken hoe ik dat precies moet gebruiken want er met de blote billen op gaan liggen was voor mij niet zo'n succes. Allejemig zeg wat een rotgevoel. ik dacht, dat doen we wel ff, maar daar was ik zo van genezen. Moet maar eens ff op you tube kijken hoe ze die dingen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...