Rae Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 ik kom de dag droog door Tina, want geen geld tot morgen, en daar ben ik heel gelukkig mee. Betekent dat ik, zodra ik ontnuchterd ben, terug kan oefenen in oplettendheid. Bedankt voor het ochtendgesprek, moest het kwijt. Sorry voor de zware kost, ik sluit nu af. Fijne dag Frummels, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Rae nog even kerel. Jezelf complimente geven is heel belangrijk hé? En soms kan het zijn dat je al die prikkels niet meer wilt voelen maar alc. kan die prikkels juist versterken en vervormen hé? Dan voel je ze juist dubbel zo hard. Jammer dat het gisteren niet gelukt is maar vandaag weer een nieuwe start. Ik hoop dat het je ooit lukt, om adb. door het leven te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Rae, eet en slaap lekker. Fijne dag nog verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Rae, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Rae zal al wel aan het koken zijn inmiddels... maar toch, lekker eten en daarna trusten Rae... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Oh, en goede morgen Bol natuurlijk Hm, geloof niet dat dat soort programma's iets voor mij is hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Die bol, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Klinkt als uitlachtelevisie, Bol. Ik geef toe dat dergelijke programma's mij soms wel amuseren. Not done he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Voor mij ook niet Vonneke maar er was niets anders op, dus heb ik maar een beetje zitten kijken:) Heel vaak met een schuin oog naar mijn aquarium want dat staat er zo'n 2 meter verder naast. Hoe gaat het verder met jou meis? Ga je vandaag nog iets leuks doen? Het zonnetje gaat schijnen hé, dus moeten we het er van nemen. Ik heb gisterenavond één vallende ster gezien. Hij viel net achter mijn boom dus zag ik hem maar (ik denk) anderhalve sec. Ga het vanavond nog maar eens doen, misschien heb ik meer geluk. Tinus en Jen Ja wat mensen zich voor de gek kunnen houden hé? Het lijken net alci's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen en Rae, take care! Is de koffie nog warm Yvon of zal ik een nieuwe pot zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 goede morgen frummels doe mij maar een kop koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Goedemorgen Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Moggel Igie. Uitgeslapen? Hoe is het eigenlijk met K&B? Daar hoor ik je niet meer zo over. Ikzelf heb gisterenavond voor het eerst mijn matje gebruikt. Nou moet ik maar eens kijken hoe ik dat precies moet gebruiken want er met de blote billen op gaan liggen was voor mij niet zo'n succes. Allejemig zeg wat een rotgevoel. ik dacht, dat doen we wel ff, maar daar was ik zo van genezen. Moet maar eens ff op you tube kijken hoe ze die dingen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Woehaaaaa, je moet het niet zo plastisch beschrijven hoor Bol, zit hier hardop te lachen. Met mij gaat het goed Bol. ik zet wel ff een nieuwe pot koffie. Gooooeeeeeie morgen Igor... uitgeslapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 lekker die verse koffie bo de marmotjes hier zijn tikkertje aan het doen..... zo lachen rae kop op, ook jij zult een keer zo beresterk worden dat je het gif kunt laten staan. zonder alcohol is alles beter te hanteren ( zegt de wijsneus ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Lekker.. haal ik bol en bo ook al door elkaar, hoe zou dat nou komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 ja ik ben uitgeslapen. ik ben gisteren tegen 6 uur op de bank in slaap gevallen, tot een uur of 9 en op tijd weer het bed in. en dan word ik wakker en kijk in de oogjes van m'n marmotjes. da's zo leuk wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Tijd om de alwetende jane te contacteren me dunkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 o ja mijn dakpan ligt weer op het dak, en ik ben blij dat niemand het op z'n dakpan heeft gekregen. Dacht ik gisteren nog. Nou weet ik wat ik met dat matje verkeerd heb gedaan, je moet het gekleed doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeNou weet ik wat ik met dat matje verkeerd heb gedaan, je moet het gekleed doen.quote> Hahaha. Als ik het zo hoor, best gekleed in een harnas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 kwam dat door het tv programma wat je hebt zitten kijken? het lijkt me niet lekker nee om in je blootje op zo'n matje te gaan liggen. maar je moet ook niet je dikke winterjas aandoen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Hihi... stelletje mafkezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 heb je ook al zo'n matje yvon. ik wordt er wel erg nieuwsgierig naar. waar zijn ze te koop en hoe duur zijn ze??? (mag niet te duur zijn he voor een geintje.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Lieve Igor, neen, ik heb geen matje van dat soort nog. Wij zijn dus buitenbeentjes hier aan het worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 ik maak er zo zelf wel eentje. ik heb nog een grote plank liggen en spijkers heb ik ook genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden