Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefFrodo,Ik heb je een aanzoek gedaan....Zie PB.quote> Nou ja zeg, pikt zo Frodo voor mijn neus weg :D gelijk een aanzoek ook zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 veel mensen online, en toch erg stilletjes. 'k Zal maar best wat anders gaan doen, want slapen lukt nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: SteunbeertjeNou ja zeg, pikt zo Frodo voor mijn neus weg :D quote> Dames, geen ruzie maken hé.Jullie denken misschien dat ik er zo uit zie als mijn naamgenoot uit de film ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ze hebben een fakirmat nodig, Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: Steunbeertje Originally posted by: MadeliefFrodo,Ik heb je een aanzoek gedaan....Zie PB.quote> Nou ja zeg, pikt zo Frodo voor mijn neus weg :D gelijk een aanzoek ook zie ikquote> Hahaha!SB, eerlijk delen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Aan alle nachtraven, Voor straks slaapwel en morgen fris weer op. F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 jammer dat er momenteel zo weinig respons is, maar wel begrijpelijk op dit uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Welke kant wil je Made, Wil je de Fro of de Do Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden