haddock Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 He, Jane, have fun, en..... hou t zo droog als je wilt! Maak er wat van, meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 gaat haar kaken zwart/geel/rood schilderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 je bent scherp Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 het is hier "met cee oo cee ka". Nog nooit naar gekeken, 'k ga eens een poging wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Originally posted by: Jeneen prachtwedstrijd ja!quote> Inderdaad.En dit voor de 125 derby der lage landen.Het staat nu 55 tegen 41 voor oranje. Dus we hebben nog wat in te halen.Allé, nu stop ik erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 @jane slaapwel en een goede reis gewenst. We zullen je even moeten missen bij woorddomino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de wedstrijd helemaal niet gezien heb :$ Maar ik win graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 ik zal ook eerlijk zijn en toegeven dat ik zonet aan mijn zoon heb gevraagd wie gewonnen heeft gelukkig had hij mij al ingelicht wie tegen wie speelde mijn zoon is negen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Nog een gelukkige Belg hier Supermooi voetbal van beide partijen. Slaapse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 @lavendel, Is hij geïnteresseerd in sport? En sport hij zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 a ja Frodo, dat spreekt voor zich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 johan het gras is echt niet groener aan de andere kant, zelfs niet op de voetbalvelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Dat hoor ik graag lavendel. Al te vaak hoor je negatieve berichtgeving over de fysische toestand van onze jeugd die veel te weinig beweegt en sport en liever hun tijd achter computer en tv doorbrengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 He hallo. En mn bedje weer uit. Toen ik nog dronk was ik vaak bang dood te gaan..vreemde angst om te gaan slapen. Vandaag paar x hartkloppingen gehad. Nou ja..heb ik weer die angst... Wat ben ik toch een rare vrouw :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Wat is er beter in Vlaanderen, Johan? Het bier, ok, maar verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Het racisme, de homofobie, de communautaire onzin, extreem-rechts, Sharia4Belgium, het politiek cynisme en de chocola . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 johan, er zijn vele hoekjes in Vlaanderen die ook grijs zijn, wees maar zeker maar fijn om te horen dat je Vlaanderen positief ervaren hebt, ik ben ook hoe langer hoe tevredener hier... frodo, het is een echt sportief kereltje maar ook een kind van zijn tijd...en daar hoort nu éénmaal veel tv en computer bij....trouwens wie ben ik om te zeggen dat hij niet zoveel achter de pc moet zitten ;-).....als het maar bij draagt aan een betere mensheid zijn al de middelen ok zeker? Nova, doodsangsten waren ook vaste klant in mijn bedje als ik dronk. Is veel verbeterd, nu heb ik Sedinal (kruidenspul) en valeriaan op mijn nachtkastje staan voor rare gevoelens die me angstig maken in de avond. Raar zijn we hier met zn allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Rae is een kenner, se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Nederland is altijd een stapje vooruit geweest op Vlaanderen, alzo.... Omdat ik tussen opgroeiende kinderen zit, voel ik me verplicht om het leven zo positief en realistisch mogelijk te bekijken. Alle mogelijkheden en uitwegen zien, willen zien....Wat geef je anders aan hen mee? Onze ouders vonden de wereld ook al maar niets meer toen we opgroeienden. Hun ouders idem dito etc etc...Als je tracht te kijken naar de huidige wereld met de ogen van onze kinderen, ziet die er helemaal anders uit vind ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Lavendel. Handige tip. Ook maar eens aanschaffen. Angst is een slechte raadgever. Zeker s nachts ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 hm, ik ben ook niet zo'n aanhanger van de VS moet ik toegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1Nederland is altijd een stapje vooruit geweest op Vlaanderen, alzo....quote> Als Vlaanderen even Amerikaans wordt als Nederland, dan verhuis ik wel, lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1Nederland is altijd een stapje vooruit geweest op Vlaanderen, alzo....quote> ook naar Tobback geluisterd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 Ja johan. Het schijnt zelfs zo te zijn d at hartkloppingen een goed teken zij. Ik heb er niks mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2012 als je mij in Amsterdam dropt, dan denk ik wel dat ik in de VS ben. 'k Had daar op hotel personeel dat alleen Engels sprak en vond dat heel bizar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden