Spring naar bijdragen

Woensdag 15 augustus


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

johan, er zijn vele hoekjes in Vlaanderen die ook grijs zijn, wees maar zeker

maar fijn om te horen dat je Vlaanderen positief ervaren hebt, ik ben ook hoe langer hoe tevredener hier...

frodo, het is een echt sportief kereltje maar ook een kind van zijn tijd...en daar hoort nu éénmaal veel tv en computer bij....trouwens wie ben ik om te zeggen dat hij niet zoveel achter de pc moet zitten ;-).....als het maar bij draagt aan een betere mensheid zijn al de middelen ok zeker?

Nova, doodsangsten waren ook vaste klant in mijn bedje als ik dronk. Is veel verbeterd, nu heb ik Sedinal (kruidenspul) en valeriaan op mijn nachtkastje staan voor rare gevoelens die me angstig maken in de avond. Raar zijn we hier met zn allen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland is altijd een stapje vooruit geweest op Vlaanderen, alzo....

Omdat ik tussen opgroeiende kinderen zit, voel ik me verplicht om het leven zo positief en realistisch mogelijk te bekijken. Alle mogelijkheden en uitwegen zien, willen zien....Wat geef je anders aan hen mee? Onze ouders vonden de wereld ook al maar niets meer toen we opgroeienden. Hun ouders idem dito etc etc...Als je tracht te kijken naar de huidige wereld met de ogen van onze kinderen, ziet die er helemaal anders uit vind ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...