Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: borretjeNu ben ik even de "draad kwijt"..Hoe zit dit nu dan?- Gelieve "s ochtends niet over drank beginnen.- Gelieve geen alcoholvrije dranken benoemen- Gelieve niet noemen dat je dat je trek hebt, vooral "s ochtends niet- Gelieve niet vertellen dat er gedronken wordt- Gelieve geen hoeveelheden noemen- Gelieve ook niet vertellen "wat" er gedronken wordt"Hou het gelieve binnenskamers"...quote> Netjes samengevat Bor. De draad is mij ook zoek. Jen, wat ook je bedoeling was met je berichtje van gisteravond, ik kreeg net een noodoproep en moest dringend weg. Anders had ik er beslist over gepraat zonder oordelen. Groet iedereen. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Sorry Hannah, wist niet dat je er al een paar uur mee worstelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Loslaten en accepteren, Hannah, wat je zegt. Klinkt me bekend in de oren. Maar het werkt wel, gek genoeg. Toch niet jouw huis? Nou dan. Wel jouw dochter? Ook zijn dochter... moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Goedenmiddag Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: Hannah1Wat een naaaarigheid en wat een ellende lenie,hoe hou je dat vol zonder drank.petje af hoor!(geintje moet kunnen)lien is alweer weg.Ik praat een beetje van me af.Er is een groot probleem,Dochter heeft zich in de nesten gewerkt,eens kijken hoe dat op te lossen.Of zelf laten doen?quote> heb het overleefd ..pffffze zijn net weg.nu MOET ik afwassen ...grmpf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ik vond wel een plaatje van een kat en een van een zithoek. Maar geen spijkerbed. Maar heb een voorbeeld gevonden: Met rozen er op En dan maar hopen dat iemand met mij er op wil liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 http://i20.photobucket.com/albums/b212/dari11/fakir.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Hannah, hun probleem dus. Lijkt me toch zwaar, om dat beschermende los te laten. Maar de bedoeling is uiteindelijk dat ze ervan leert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jaap, en wie-o-wie gaat er dan op het rozengedeelte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Op de bloemetjeskant ziet het er allemaal nog wel comfortabel uit, Jaap Schijn bedriegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jee, ik ben nu wel nieuwsgierig wat ze daar heeft uitgevreten. Met een zeiltje in een kamer een indoor zwembad maken misschien. Door het zeiltje op de vloer te leggen en tegen de wanden omhoog en vullen maar. En toen bezweek de vloer. Dat is wel erg ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Rosa, jou naam lijkt me toepasselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Het lijkt net een kampeermatje Lenie. Die heb ik wel, ziet er bijna net zo uit. alleen dan zonder die zeshoekjes en daar zal het wel om gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 DAGPACT Albert Lytse Adam Jaap Travel Rosa Nog even aangemeld voor het DAGPACT. Lytse nog even een voor jou! En ik ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 2000 berichten!!!!!!!!!!!!! Waarvan een heleboel over dankbaarheid, nogal veel met volledige onzin, en verreweg de meeste berichtjes van deze blije kip die zo gelukkig (ga ik weer) is dat ze een nieuwe kans heeft gekregen in dit leven! Door los te laten en te accepteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jaap, je krijgt er twee voor de prijs van een, leg je ze gewoon met die dingen tegen elkaar, heb je een heerlijk comfortabel kampeermatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: rosa45Goedenmiddag Rae.quote> Hoi daar, Rosa o/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Oh Hannah, wat lief dat je dat zegt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ik vind het soms wel jammer dat AA nog steeds zo'n "kommer-en-kwel" imago heeft. Wellicht komt het door mijn roze bril, maar als ik op een meeting kom zie ik altijd vooral hoop, bevrijding en levensvreugde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ander onderwerp! Jaap, ben je spijkers bijkopen, of rozen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Onbekend maakt onbemind zeggen ze wel eens. Ik ben bang dat dit project in de planfase blijft hangen toch. Voorlopig althans. Tien rozen kosten ongeveer 15 euro. Als het paardenbloementijd is zal ik er nog eens over denken. Die steeltjes zijn ook hol, dus die passen mooi op een spijkertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ik heb zodirect een afspraakje met mijn schoonmoeder in het park.... Sinds ik niet meer drink ben ik haar lievelings-schoondochter, lijkt wel... Help. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Fibo, ik zit al aan mijn derde koekje vandaag... gaat niet goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Toedels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 pff, wat een gedoe dat afwassen met die rottige vingers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden