Jen Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Ik ben hem net gaan bezoeken, Lytse. Vandaag was hij terug iets beter. Maar met zijn evenwicht heeft hij veel problemen. Hoe gaat het met jouw schoonmoeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Het is toch heel goed dat je na twee gestopt ben Smikkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Bij de meesten gaat het niet zo smikkie. Als je er meteen zonder problemen vanaf zou zijn was je waarschijnlijk niet verslaafd Iedereen heeft wel eens een terug val. Ikzelf heb er sinds februari 2 gehad. Dat is heel vervelend maar je moet dan proberen de draad weer op te pakken en dat gaat heel moeizaam. Je moet vooral vooruit kijken, doorgaan en niet achterom kijken. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Is het niet verstandiger om terug te kijken op een moment dat je je weer goed voelt? Als je niet lekker in je vel zit en je kijkt terug kom je dan niet in een neerwaartse spiraal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 @ Smikkie: inderdaad, we waren niet voor niets verslaafd. Ik ben uiteindelijk ook helemaal gestopt. Goed dat je de draad weer oppakt. Je weet het: je hebt pas gefaald als je blijft liggen, nadat je gestruikeld bent. Mijn man had trouwens ook onmiddellijk door wanneer ik iets (of meer dan afgesproken) gedronken had. We kennen elkaar veel te goed. Als iemand zelf geen alcohol heeft gedronken, ruikt hij de alcohollucht van de ander trouwens meteen. Heb je het alweer goedgemaakt? Ik wens je een lekker vrij weekend toe. Geniet ervan, je hebt het verdiend. @ Jen: met mijn schoonmoeder gaat het weer beter. Ze kan zich al niet meer herinneren dat ze vorige week die blaasontsteking had. Mijn zwager vertelde dat het vanmiddag heel goed ging, maar dat ze ineens vertelde dat ze morgen naar het voetballen zou gaan???? Ze is nog nooit van haar leven bij een voetbalwedstrijd geweest. Zondag gaan wij weer. Fijn trouwens dat je vader vandaag iets beter ging. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Smikkie met mij gaat het momenteel prima. Heb op het ogenblik helemaal geen trekmomenten meer. Daar geniet ik enorm van. Vergeet ook niet jezelf te belonen als het een poosje goed is gegaan Koop iets lekkers, of ga naar de bios ofergens anders heen wat je leuk vind. Koop of huur een leuke dvd o.i.d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Johan, op een of andere manier weet je al mijn favorieten van vóór de Barok op te sommen! Ik voeg nog even toe: Nicolaas Gombert en voor Johannes Ockeghem heb ik ook wel een boontje. Maar in deze regio, niets boven De Machault. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Als ik les geef, speel ik soms het begin van de Notre Dame (het credo) op de piano. Niemand betwijfelt het, dat is popmuziek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Mensen ik haak weer (droog) af. Even een film kijken of zo. Het is nog veel te warm om te slapen! Slaap lekker allemaal en maak er een mooi weekend van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Hallo luitjes, Bedankt voor de lieve felicitaties! Een maand is niet lang, maar voor mij lang genoeg om weer vertrouwen te hebben in mijn gekozen pad. De eerste 2 weken waren ontzettend moeilijk en heel wisselvallig. Nu heb ik met het stoppen niet meer de grootste moeite, wel met hoe anders ik tegen zaken en mensen aan kijk en hoe ik met spanning om moet leren gaan. Dat wordt nog een hele kluif. Maar, hou wel van een uitdaging ;-) Over uitdagingen gesproken. Ik heb er een heerlijke dag in de Efteling opzitten met de jongens. Mams ook overal in, mijn longen uit mijn lijf en zit nog te tollen op mijn stoel. Geweldig! Ff het kind uithangen! Vorig jaar zat ik om 1 uur al rond te kijken of ik al een biertje kon scoren. Live is good these days:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Truste Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Joep Smik. Chopin. En als het je interesseert: zijn tweede sonate in B-mol klein, Op. 35 Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 ik dringend weg, goeienacht iedereen. rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Die is echt geweldig Smikkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Afrojack is meer wat voor mijn jongens, maar kab in de auto zeker geen kwaad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Zo. Ik ga in mijn mandje veder tollen. Mijn hemel..die boot. Noooit meer! Slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 WOW!!, het was weer schitterend..het duurde wel een half uur...en als afsluiter een mega knal die je volgens mij in Almere helemaal kon horen. ;-) Smik, lieverd..ik zou je zo graag een dikke knuffel willen geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 ik zeg die roze...;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 ik hoop het ook...zal wel niet hoor..maarja het si niet anders. fijn dat jullie toch gaan praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 ik ga nog even opslomen en dan RH doen...en maar een poging wagen. trusten allen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 oei ik zie dat ik hier weer de hele avond ingelogd sta, zonder er zelf bij te zijn :$ het lijkt dan wel alsof ik het oude vrouwtje ben dat de hele dag achter haar gordijntje zit te loeren naar de mensen buiten op de straat.... goed, ik ga dus nu echt uitloggen en wens iedereen slaapwel en zij die nog gaan jagen een goede jacht ;-).....maar onthou de jacht is meestal leuker dan de vangst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Kom nog even welterusten zeggen was in de buurt fijne voortzetting nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 het gaat 'm niet worden...zucht...zijn het m'n benen niet is het de jeugd voor de deur wel... er staat een auto met z'n deuren open en keiharde muziek. ennuh..nie kletsen over mij he?.. ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 hier hebben ze het over "ventje of wijffie" kereltje mag ook... dames worden ook wel Poes genoemd..hihihi, moet ik altijd lachen ach als het beessie maar een naampie heeft toch:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden