Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

ok tx goeie tip Spike: ik ga het proberen volgende dagen

ik heb nog pastel liggen, goeie vettige en ook met een goede geur

(ja, ik heb iets met geuren :-))

ik sluit de optie niet uit om iets uit te dokteren om enkele dagen per week zelfstandig te doen

er is een heel klein zaadje in mijn dromen gepland

maar ik weet, het is een hele onderneming die goed in elkaar moet zitten

knap van je bedrijf!

kan me voorstellen dat je dat mist

en ineens een verklaring waarom jij zulke zalige postings zet

ik dacht eerst dat je een rapper was:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Spike,

Je zit echt in een dilemma hè. Zoals ik je de laatste tijd lees, probeer je het echt prikkel-arm te houden. Het kostte je al moeite om gezelschap te organiseren en als het dan ook nog verzet wordt is dat een tegenvaller; ook al begrijp je het nog zo goed.

Ik hou ook van schilderen en ik hoop dat je snel de eerste stap kunt zetten. Het geeft zoveel rust in je hoofd. Kan je de boel niet alvast klaarzetten?

@ Lenie:

ik heb alles nu "pleeg" : -zoon; - kleinkinderen (niet van die zoon, maar van de zoon van een hele oude vriendin); zelfs een -kat, van de buren, want mijn man is allergisch voor katten. Deze kat is van de buurvrouw/wandelmaatje en ik borstel hem al 6 maanden, tot ze weer uit de revalidatie is. Ook speel ik met hem.

Als "omake" kan ik me niet teveel met de opvoeding bemoeien, geef het goede voorbeeld door consequent te zijn e.d. Bij de oudste hoorde ik papa steeds trots zeggen "een eigen willetje hè" en vanmorgen hoorde ik "echt een man", van bijna 4 .

Mijn klomp breekt dan, want kinderen hebben ook duidelijkheid en grenzen nodig, al is het maar om tegenaan te schoppen. Deze kinderen worden grootmeesters in het manipuleren. Ik zie het voor mijn ogen gebeuren. Vanmorgen vroeg moeder uitgebreid of middelste bang was voor de prik en als hij boos is op iemand of iets, rent hij naar zijn moeder die hem troost, ook al zit hij volkomen fout. Ze zegt het ook zelf, dat ze het niet aan kan zien als de kinderen pijn hebben of verdrietig zijn; dan geeft ze toe.

We zien wel hoe alles zich ontwikkelt.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote..

Bij de oudste hoorde ik papa steeds trots zeggen "een eigen willetje hè" en vanmorgen hoorde ik "echt een man" .

Mijn klomp breekt dan, want kinderen hebben ook duidelijkheid en grenzen nodig, al is het maar om tegenaan te schoppen. Deze kinderen worden grootmeesters in het manipuleren. Ik zie het voor mijn ogen gebeuren. Vanmorgen vroeg moeder uitgebreid of middelste bang was voor de prik en als hij boos is op iemand of iets, rent hij naar zijn moeder die hem troost, ook al zit hij volkomen fout. Ze zegt het ook zelf, dat ze het niet aan kan zien als de kinderen pijn hebben of verdrietig zijn; dan geeft ze toe.

We zien wel hoe alles zich ontwikkelt.

*krak* ..dat was m'n klomp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Lytse,

Koude salade.

Maar heb net gegeten.

Stamppot rode kool, met saucijs.

Lekker, dat wel.

Maar phoe, wat heb ik het nu warm.

Eigen schuld he.

Ga lekkere ijsjes halen zo.

Meteen m,n week boodschappen halen.

Aardappelen zijn in de reclame.

5 kg. voor 3 euries.

Dat wordt weer sjouwen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spikie weet je waar je je kwasten het beste mee schoon kan maken? Gewoon met een stuk zeep en heet water. Flink drukken op de zeep met je kwast zodat het ook op het begin komt daar waar hij gebonden zit, want daar gaat het meestal fout. Dan moet jij eens kijken hoe fijn hij weer verft als ie droog is.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de hele dag buiten in de weer geweest. Bezig met m'n vijvers waarvan er een weer helemaal schoon is, en het filter werkt prima. Veel blijft nu hangen ik de doeken die ik erin heb zitten. Gemaakt van oude dunne dekbedden. Daar zit van dat witte spul in. Van de week had ik een zakje in de winkel gekocht, nou als ik dadelijk de grote ton klaar heb en ik dat spul moet kopen ben ik misschien wel e100,-- kwijt. Deze dekbetten komen van Center P. en zijn vaak maar één keer gebruikt. Dus prima als filtermateriaal.

Van de warmte heb ik vaak geen last maar ik ben geen zitter en zeker niet in de zon. Dan krijg ik het benauwd. Dus een prima dag geweest hiero.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Rapi.

Ik vind het vies warm, vind er dus niks aan zo, maar ja, tis maar goed dat we het niet voor het zeggen hebben he?

Ik word hier trouwens nu al mee dan tien minuten echt aangevallen door een doodordinaire vlieg, het kreng komt met een rotvaart op mij af, landt op mij, prikt en is gelijk weer weg... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: spike
is op zich niet zo moeilijk lavendel,
gewoon doen!
...
quote>


Spike, ik zal stilletjes een foto trachten door te sturen als t me lukt ivm mn brains ;-)
Nu even afsoppen dat zweet en schaduwtje opzoeken op een terras...met iets fris a-vrij, mensjes kijken, leeuuukk vind ik dat!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar was ik weer.

Lenie ik heb het nu niet zo warm meer. Ons tuintje is luw, maar het is hier ook bladstil!

Geniet van je vuurwerk straks.

@ Rose: dat enthousiasme van die kinderen is zo aanstekelijk. Ik vind het vertederend dat ze elkaar ook helpen (zoals dat blauwe team dat de ingr. lijst van het rode team vond) ook al zijn de anderen eigenlijk concurrenten.

@ Rae:

Mooi nummer Ebony and Ivory.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...