Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Bij de meesten gaat het niet zo smikkie. Als je er meteen zonder problemen vanaf zou zijn was je waarschijnlijk niet verslaafd

Iedereen heeft wel eens een terug val.

Ikzelf heb er sinds februari 2 gehad. Dat is heel vervelend maar je moet dan proberen de draad weer op te pakken en dat gaat heel moeizaam.

Je moet vooral vooruit kijken, doorgaan en niet achterom kijken.

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Smikkie:

inderdaad, we waren niet voor niets verslaafd. Ik ben uiteindelijk ook helemaal gestopt. Goed dat je de draad weer oppakt. Je weet het: je hebt pas gefaald als je blijft liggen, nadat je gestruikeld bent.

Mijn man had trouwens ook onmiddellijk door wanneer ik iets (of meer dan afgesproken) gedronken had. We kennen elkaar veel te goed.

Als iemand zelf geen alcohol heeft gedronken, ruikt hij de alcohollucht van de ander trouwens meteen.

Heb je het alweer goedgemaakt? Ik wens je een lekker vrij weekend toe. Geniet ervan, je hebt het verdiend.

@ Jen:

met mijn schoonmoeder gaat het weer beter. Ze kan zich al niet meer herinneren dat ze vorige week die blaasontsteking had. Mijn zwager vertelde dat het vanmiddag heel goed ging, maar dat ze ineens vertelde dat ze morgen naar het voetballen zou gaan???? Ze is nog nooit van haar leven bij een voetbalwedstrijd geweest. Zondag gaan wij weer.

Fijn trouwens dat je vader vandaag iets beter ging.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie met mij gaat het momenteel prima. Heb op het ogenblik helemaal geen trekmomenten meer.

Daar geniet ik enorm van.

Vergeet ook niet jezelf te belonen als het een poosje goed is gegaan Koop iets lekkers, of ga naar de bios ofergens anders heen wat je leuk vind. Koop of huur een leuke dvd o.i.d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo luitjes,

Bedankt voor de lieve felicitaties! Een maand is niet lang, maar voor mij lang genoeg om weer vertrouwen te hebben in mijn gekozen pad. De eerste 2 weken waren ontzettend moeilijk en heel wisselvallig.

Nu heb ik met het stoppen niet meer de grootste moeite, wel met hoe anders ik tegen zaken en mensen aan kijk en hoe ik met spanning om moet leren gaan. Dat wordt nog een hele kluif.

Maar, hou wel van een uitdaging ;-)

Over uitdagingen gesproken. Ik heb er een heerlijke dag in de Efteling opzitten met de jongens. Mams ook overal in, mijn longen uit mijn lijf en zit nog te tollen op mijn stoel. Geweldig! Ff het kind uithangen!

Vorig jaar zat ik om 1 uur al rond te kijken of ik al een biertje kon scoren.

Live is good these days:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei ik zie dat ik hier weer de hele avond ingelogd sta, zonder er zelf bij te zijn :$

het lijkt dan wel alsof ik het oude vrouwtje ben dat de hele dag achter haar gordijntje zit te loeren naar de mensen buiten op de straat....

goed, ik ga dus nu echt uitloggen en wens iedereen slaapwel en zij die nog gaan jagen een goede jacht ;-).....maar onthou de jacht is meestal leuker dan de vangst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...