Yvonne Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goede morgen frummels. Weekend, heerlijk. En tis nu nog niet ziedend warm. Alles staat tegenover elkaar open hier. Buiten is het 16 graden. Er zal niet echt veel lekker doorwaaien want het is windstil. Eerst maar een flinke kop koffie... Het is vandaag overigens 201 jaar geleden dat Napoleon dat een ieder in Nederland die nog geen achternaam heeft binnen een jaar er één aan moet nemen. En bedankt dan maar Napoleon. http://www.youtube.com/watch?v=fVPlzxPy9sU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ook een goedemorgen van mij vanmorgen al een goed daad verricht (vind ik zelf dan ) mijn afspraak voor vandaag die ik had kan niet doorgaan dus vanmorgen al over 6en maar even mijn werk gebeld niet dat ik nu sta te springen om te werken vandaag maar we zijn onderbezet vanwege de vakantie dus zometeen even de spits mee weg werken daar en dan mooi na de koffie weer naar huis is mijn plan en wie weet....dat ik maandag dan thuis kan blijven? was wel het voorstel afgelopen week op de mail zo kom ik anders ook nooit van mijn vrije uren af als ik er 5 moet werken en draai er 8 dat schiet niet op hè dus hup in de kleertjes en straks richting werk fijne ochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 zo....blad 1 is al bijna gevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 bedenk me nu net dat ik straks i.p.v 5 weken vrij misschien wel de rest van het jaar thuis kan blijven zou natuurlijk ook een optie zijn mmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 wowwwwww. Dat zou echt helemaal te gek zijn Sha, en dan deel je die uren natuurlijk wel met mij he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Nee Von, Nee! ik ben heel egocentrisch aangelegd niks delen, noppes njente nada no no... alles is voor mij alleen, helemaal alleen voor mij en nu koffie er door gieten en time to go dag dag, zoefffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Oke dan maar weer. Werk ze Sha... en daarna lekker van de dag genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 moggeuh Vonnn, ach joh jij kan lekker ook van de dag genieten. Of je het nu wilt delen, andere genieten er ook van maar jij mag van jouw dag genieten hoor, ofzo....pfff nou ja koffie , lekker hoor. pfff toetssenborden eens schoonmaken ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Kwam er gister achter dat er "stiekum" 1plantje Chia in bloei staat van al die rijen die gezaaid zijn, nou wachten op de bloemenpracht als het goed is, komt goei uit want zonnebloemen bijna op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Vonnn ook al buiten aan het genieten, nou geniet er maar van hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goedemorgen, 10 uur geslapen... Dat noopt niet tot een kopje maar een heel grote mok koffie Diesel Mag ik wat van jouw groene vingers lenen? Als de bloemkopjes weer eens op half elf hangen denk ik, oh ja, water geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Morgu Igor, Bo en Diesel... Diesel,was even gewone mail aan het beantwoorden, hihi, nog niet buiten, terwijl het nu buiten juist wel lekker is. Leuk die chia in bloei.... Ik ga hier afsluiten trouwens. Snel even boodschappenlijsjte maken en dan vroeg naar supermarkt. Voordeel: zat parkeerplek, nog niet druk, nog niet heet EN last but not least: nog geen krijskinderen Dames en heer... ik wens jullie een fijne dag.. Misschien kom ik later op de dag nog wel even kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Nou Bo dat is zo'n beetje wat ik goed ken, water geven ;-). Iggy er is fijn nog koffie van Vonnn hoor Beide ook goeie moggeu en ik had ook wel 10 uur willen slapen, lukt me alleen nooit meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 goeienmorgen allemaal ik ga vandaag iets leuks en spannends doen wat?...ja dat zeg ik niet sha....je hoeft niet te smsen en te fben en te zeuren .....vertel het je morgen wel of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 snoepje heb je een date??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 parachutespringen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 bungyjumpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 koordansen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 igor hahahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahahah ik ga paaldansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Diesel Okay, dat is het dus... water en water;) Snoep Have fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 dank je bo af gelopen met me zelf medelijden actie ondernemen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goeie morgen allemaal. Heeft iedereen een beetje kunnen slapen met die hitte? Ik heb gelukkig nergens last van gehad omdat ik de ventilator gebruik. Dat doe ik al als het s'nachts 10 gr. is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 goed zo snoepje GO GO laat je niet gek maken. geniet van het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden