Kate Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Rapilos, moedige beslissing van je. Nu maar eerst lekker uitrusten de komende weken. Je zal het best even moeten laten bezinken allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Zo is dat Snoep Geniet er lekker van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Kate chapeau, alsnog een dikke proficiat. Een dag met een gouden randje. Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: BoSnoepVlinders! Leuk leuk leuk!quote> je leven kan in 1 dag helemaal anders zijn...wonderlijkquote> :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Gwen ook al op vakantie. Ik wil ook weer, zucht. Ach mag niet klagen. Nog genoeg vrije tijd naast het werk. Geniet maar lekker Gwen! Leven in het nu. Anders ben je alleen maar bezig met wachten. Wachten tot het vakantie is, wachten tot het weekend is, wachten tot het minder druk is. Wachten tot er een leukere baan komt. Het grote wachten, zegt Eckhart Tolle. Dan ben je nooit in het huidige moment. Als ik vroeger vakantie kreeg zei mijn vader altijd: over 6 weken is het weer voorbij. Daar kreeg hij me wel mee op de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Snoep, bij de volgende date krijg je een:camera:mee. Dan kunnen we hier even keuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: albertinaSnoep,bij de volgende date krijg jeeen:camera:mee.Dan kunnen we hier even keuren.quote> hahahahaha........zou jewel willen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Of ik word een vlieg aan de muur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Rapilos, gefeliciteerd. Ondanks de vervelende omstandigheden waaronder je moest werken en uiteindelijk stoppen met de opleiding ben je voor mij een doorzetter. Zie deze ervaring niet als een stap terug, maar vooruit. De grens was bereikt en dat heb je goed aangevoeld. Je eigen gevoel heeft je niet in de steek gelaten. Trouw, zelfvertrouwen. Neem voldoende vrije om een en ander terug op rij te zetten. Succes de komende tijd in de thuiszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: albertinaOf ik word een vlieg aan de muur.quote> sla ik je gelijk mors dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Arme Abertina zoveel moeite gedaan en dan zo moeten eindigen? Triestig:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Rudy, ik kom er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ach, Snoepje draait een beetje door Tina. Zijn de hormonen die haar door het lijf gieren Snoep, koest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Verbaasd me wel een beetje, dat ik door iedereen wordt gefeliciteerd met mijn beslissing. Aan de andere kant, voelt dat toch wel heel erg fijn. Geeft echt het zelfvertrouwen weer terug. Dank jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: albertinaOf ik word een vlieg aan de muur.quote> sla ik je gelijk mors doodquote> Whahaha. Humor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Rapi, het komt je meer dan toe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 rapilos als ik jou lees hoe druk je het had dan voel ik gewoon een opluchting tina ik doe het met zo elektrische vliegenmepper bzzzzzzzzzzz....even het verbranden geluidje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Wat een drukte weer vandaag, 17 mensen online !!! Goedenavond albertina, AlbertRemmo, Bo, DO Orgeltje, Frodo, jan1000, kameleon, Kate, Madelief, rapilos, rosa45, Rudy, Shahire, snoepje, Travel, zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Opluchting goed gevoeld snoep:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ook een goede avond Steunbeertje! Ja, het is weer gezellig druk in de woonkamer. Iedereen nog koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goedenavond Steunbeertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: rapilosOok een goede avond Steunbeertje!Ja, het is weer gezellig druk in de woonkamer.Iedereen nog koffie?quote> nee..warme chocomelk met slagroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Rudy, ik kom er wel. ------------------------------------- Albertina daar heb ik nog nooit aan getwijfeld. Niet overtuigen, maar getuigen. Dat is jouw Kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden