Yvonne Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Zo, goedemorgen frummers, de koffie inmiddels drinkbaar, alles wat open kan staan staat open. Derde slechte nacht op rij.... Maaaaarrrrr, vandaag hebbe we gebak (uhm, niet voor mij hoor Johan:$) : Frodo, van harte man, hoop dat je een heerlijke verjaardag zult hebben.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 moggeuh Vonnn, lekker een bakkie och en ben ik blij dat jij opende . Ik zocht me rot naar leuke openingszin, me hersens doorgekookt nog, dus lukte nie en die eer laat ik graag aan jou ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik kon er ook niet op komen hoor Diesel, hersenen willen nog niet helemaal, pas tegen de ochten goed in slaap gevallen..... Maar uiteraard ook een heel goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ah, nog meer wakkere frummers hier ik moet zeggen dat vrij goed geslapen heb weinig aan en een lakentje en toen hèel stil blijven liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 JIj slaapt ook al zo slecht dus, pfff kan ut me voorstellen, hier ook gekookt en anders die rot neeffies :-( van die hele kleine rot muggies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Frodo, van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag gewenst :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Weinig bewegen, weinig transpiratie we moeten ons een beetje aanpassen aan het weer dus alles in slowmotion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ja Frodo gefeliciteerd en ......hou het hoofd koel en ut hart warm ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 slowmotion??????? hoor mij... ik ga even als een speer onder de douche en aankleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Nou zelf ik ben gebeten door een teek, doen ze anders nooit. Dus die ook in de war ;-) Pff ik dacht gister ook ff binnen achter de pjoeter iets te gaan uitproberen met een foto voor op FB, nou dat heb ik geweten pfff 2 uur, maar ut is uiteindelijk gelukt maar alles kookte gloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ja, kon stil liggen wat ik wilde met alleen een lakentjes, het bleef 27 graden.... Nou ja, mag vandaag weer in een airco-gebouw werken.... aanpassing: spelvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Hihi, arme Fibo, krijg bijna medelijden met je. Die airco komt nu ook een beetje als mosterd na de maaltijd natuurlijk... Diesel... dan zou het toch ook wel leuk zijn als je die foto hier ook nog even neerzet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Jaja Von, jij met je airco zal straks aan je denken als ik in de badkamer sta met clienten Luitjes, hele fijne dag Carpe Diem! En nog even snel op deze draad: Madelief, gefeliciteerd met je eerste halve droge jaar!! :present: je hebt er wel wat voor moeten doen maar dan heb je ook wel wat hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 En nog even voor Borreknor en nu echt weg........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Hihihi Sha, die airco had ik het weekend willen hebben... maar ja een mens kan niet alles...... Madelief, van harte, echt hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Bor ook in the house? goedemorgen dan maar. Sha, schuif es op in de douche.... ik moet ook rennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 tjah maar Vonnn dan weer halve dag kwijt om foto hier proberen te plaatsen om te horen dat dat nie kan ;-) Alleen via iets anders zodat link hier en ja dah ga me petje te ver hoor, petje te warm nu Sha ook lekkere dag, pfff ik zaterdag een mobiele airco proberen aan te sluiten en nou was de stop eruit, weg dat ding. stond ik ff de slaapkamer water te geven , had ut echt nie in de gaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 goedenmorgen allemaal hier een uurtje of 5 geslapen...niet tegeloven..dat is echt lang geleden heeeeeeeeeeeeeeel leuk weekend gehad..voor herhaling vatbaar frodo gefeliiciteerd.. madelief ....een half jaar alweer//knap hoor... vandaag gaat het echte leven weer beginnen...rust en regelmaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Och zeg al weer een half jaar Made, toppie zeg. Echt nog steeds verbaasd en hoe jij ut doet zeg . Hoe trouwens afgelopen van de week met dat belangrijke gesprek ? Al de ruiten gewassen, nooit meer wat over gehoord zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goedemorgen allen, Even een kop koffie en wakker worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 goede morgen frummels. frodo van harte :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: madelief een half jaar..... 6 maanden .... ::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 dames even opschuiven onder de douche..... ik moet ook nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Als je moet plassen moet je het andere hokje nemen Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Madelief, kanjer van harte Frodo: een hele fijne verjaardag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Frodo, een fijne verjaardag. Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die in de zomer jarig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden