Jaap Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hmm, lekker. Ja. En dan zet ik hem even weg, laat ik hem even afkoelen en drink hem zo op. Ondertussen zorg ik dat ik er weer gefatsoeneerd bijloop. Voor zover dat gaat natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 hahaha, goeiemorgen Raes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Rae Originally posted by: JenRae? Die dacht dat ik een man was Yvonne!quote> Hela meisje. Ik ben niet van gisteren!quote> Kijk, dat bedoel ik.... toch aan de flirt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Van die mensen die zo achter de ellebogen zijn om homoseksuelen er op te wijzen dat dat van het geloof niet mag. Per pb nog wel. De laffaards. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Jenhahaha, goeiemorgen Raes.quote> En nog één aan de flirt... We zitten er met de neus bovenop, en dat op de vroege ochten.. Maarru Jaap, waar was je nou kwaad over? En wafor prijs bedoel jij Jen?? Ik raak de draad nu al helemaal kwijt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 je f-toets blijft ervan hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Joep yvonnes en jaaps, 's ok? Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: JaapVan die mensen die zo achter de ellebogen zijn om homoseksuelen er op te wijzen dat dat van het geloof niet mag.Per pb nog wel. De laffaards.quote> Huhhhhh, heb jij een pb gekregen?Van iemand hier? Die zegt dat jij niet 'homosueel' mag zijn? Echt????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: RaeJoep yvonnes en jaaps, 's ok? Rae quote> Oke dan Raes... Toch jammer, vond het wel leuk:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 de olieprijzen Yvonne. Hier in België op recordhoogte, en ze willen de accijnzen niet aanpassen. Lijkt een luxeprobleem, maar is het niet me dunkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 jaap uit welke oertijd komt die persoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Jenik maak me overigens ook boos diesel, op jouw prijs met name.q]????? mis ik iets Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Smikkie kreeg naar het schijnt pb's, Yvonne... Raar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 En dat is de schuld van Die......... ooooooohhhhhhhhh, het kwartje valt, hihi. Tsja, beetje blond he? Maar inderdaad, blijven maar omhoog gaan.. hier ook. snieleuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Nou, ik ben weer helemaal bij Jen Belachelijk. ik weet dat het niet mag, Maar als iemand mij op zo'n manier aan zou vallen zou ik de pb'tjes in kwestie gewoon open op het forum plaatsen. Wat een lafbek moet dat zijn. Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Zullen dan wel anonime bewonderaars van hem zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: RaeJoep yvonnes en jaaps, 's ok? Rae quote> Oke dan Raes... Toch jammer, vond het wel leuk:huh:quote> Jamaar, nu raak ik echt wel verward. Yvonne ben je nu aan het flirten met me? Mag hoor. Ik ben vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hihihi... nee Rae, ik zou het graag doen, maar ik heb een partner.. Zag het al helemaal opbloeien tussen jou en Jen namelijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ik maak me er nu al boos om, is diegene nu helemaal bedonderd! Stiekem gedoe, daar hou ik niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 rae eerst een foto plaatsen van jezelf hoor.... kijken bij wie je past en even vertellen hoe oud je bent, wat je voor beroep hebt en natuurlijk hoeveel je verdient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: DieselZullen dan wel anonime bewonderaars van hem zijn toch?quote> Een pb kan niet anoniem volgens mij Diesel.... Dus gewoon open en bloot hier te kakken zetten zulke lieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Rae, grijp je kansen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 goede morgen knorrie. pak even aan een sterke bak koffie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 ik wil vooral weten of hij graag het huishouden doet, Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Igor, ik ben 24, in de stierenkracht van mijn leven, ik werk als hypernovatertramanager en verdien gemiddeld 4800 euro per maand, bonussen niet inbegrepen. Ik bezit slechts een aantal villa's maar die in de provence is wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden