Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Cococaffeïnevrij is een optie Bo quote> Heb ik niet in da house;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 pfff, ben verkiefd op de verkeerde,,,, ff uitdokteren binnen nu en heel snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 lama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Travel, al doende heb ik wat dat betreft veel geleerd en nog steeds. Ook in het dagelijks leven heb ik af en toe niet zulke fijne reacties gehad. Ik probeer het naast me neer te leggen, met héél veel moeite hoor, dat dan weer wel. Het is soms moeilijk te begrijpen dat men er soms moeite mee heeft de zon in het water te zien schijnen. Zonder zich uberhaubt af te vragen, hoe en wat er wellicht allemaal aan vooraf is gegaan. Gelukkig zijn er ook mensen die het mij oprecht gunnen en blij voor mij zijn. Daar probeer ik dan naar te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: Cocovanguhh Boquote> Hebbes. Thx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Wat lees ik nu, Travel, tranen.. hoop dat het wat beter gaat. Kom op we gaan gewoon door en op naar de meeting:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Yep Co, dat zelf kunnen/doen en hier nog net niet want 12. En nooit is niks goed genoeg..... Mijn best is niet goed genoeg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Spike: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Spijker trek je stekels in en schrijf waar jij over wilt schrijven. Niet blijven hangen maar vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Alsjeblieft Hannah, een bakkie En nog van harte met je dochter (had ik nog vergeten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hannah, er vielen wat stiltes. :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Kan je vanavond dan wel slapen Hannah? Ik ben even de stad in geweest en ben nu moeeee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Was het leuk in de stad Kame? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 JohanW, ik kan toch niet anders dan voor mezelf schrijven? En ja, dit is een heel klein hoekje in de grote internetwereld. Net zoals Nederland een speldenknop is ten opzichte van de rest van de wereld waarin wij leven. Maar wel een stukje van mijn wereld. Maar dit kleine hoekje in de internetwereld is wel een heel mooi hoekje. Voor mij maar ook voor jou. Toch? En ja, ik trek het me vandaag erg aan. In dit hoekje waar veel mensen toch baat bij hebben. Dat verdienen in mijn optiek de frummers hier niet. Kleutertuin-ramptoerisme?? Maar wel hier komen voor hulp en aandacht? En dat (terecht) ook krijgen. Sorry hoor. Natuurlijk, iedereen zijn mening en daar kun je over van gedachten wisselen of je terugtrekken als je er niks mee kunt. Daar is niks fouts aan en ja, iedereen kan en mag fouten maken. Het zal de stand van de sterren en de:lips: in het bijzonder wel zijn. Voor mij dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Was leuk Bo, had juffie kwebbel mee. Er was een nachtmarkt, maar ja ik kan dat nog niet lang volhouden, word snel moe. Ik shop eerst altijd bij het leger, is een sport van mij zo voordelig mogelijk aan kleding te komen (merkkleding) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hoi allemaal, Hannah, van harte met je dochter 18 jaar, volwassen nu hè? En is het zo? (volgens jou?) verder reageer ik niet weet niet wat te reageren ik zie geen probleem. kan niet reageren, (mosterd na de maaltijd) en nog zie ik geen probleem truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Hannah, wat vond Piet Snot dat je voor hem stond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Het is zonde voor dat kind, gebeurt dat vaker spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Helemaal waar Johan. Heb ik ook gedaan nu. Vaak schrijf ik en dan denk ik - nou, doe maar niet. Weg ermee. Maar nu dacht ik, ja zo is het nu - zo voel ik het nu. You go girl. Ik laat het nu achter me. En neem nog een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: kameleonWas leuk Bo, had juffie kwebbel mee. is een sport van mij zo voordelig mogelijk aan kleding te komen (merkkleding)quote> Vind ik ook leukEn deze tijd is heel geschiktvoor de zoektocht naar zomerjurkjesoftewel voor de Zuiderburen, zomerkleedjes:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ik zou een melding maken, zeker als het zo vaak gebeurd. Een kind kan niet voor zichzelf opkomen. het is intriest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Vind ik wel flauw van Piet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Zeg Spike, jij kreeg toch PIT aan huis, of vegis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeJen vind je dat zelf ook dan dat het hier een kleutertuin is? Waarom trek je het je aan?quote> Ik trek het me aan omdat ik me aangesproken voel. Op de ietwat dramatische afscheidsdraad lees ik ook iets over "vriendjes en afspraakjes zoeken". Ja, ik zat vanochtend nogal te zwanzen, en ik stoor niet graag mensen.Het zal wel idioot klinken, maar ik zat hier daarnet met tranen in mijn ogen.En nee, ik heb niet gedronken.Ach ja, soms ben ik een klein bang muurbloempje. Maar nu wil ik weer weerbarstig eigenwijs onkruid zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Spike,Psychiatrische intensieve thuiszorg, die mensen komen dan regelmatig langs om te kijken hoe het met iemand gaat en bieden hulp daarbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden